• Welkom bij het HIMYM-fantopic! Voor iedereen die van deze geweldige serie houdt en de grappen geniaal vindt!



    Wie zijn jullie favoriete personages? Wat zijn jullie favoriete afleveringen/scènes? Dit is de plek om het te bespreken!

    Wat is How I Met Your Mother?
    HIMYM is een komische serie die draait om Ted die in het jaar 2030 zijn zoon en dochter vertelt over gebeurtenissen die uiteindelijk leidden tot zijn ontmoeting met hun moeder. Zijn relaas begint in het jaar 2005. De zevenentwintig jarige Ted Mosby (Josh Radnor) verhuist met zijn vrienden Marshall Eriksen (Jason Segel) en Lily Aldrin (Alyson Hannigan) naar New York na hun afstuderen aan Wesleyan University. In MacLaren's, een bar die direct onder hun appartement gelegen is, ontmoet hij Barney Stinson (Neil Patrick Harris) en Robin Scherbatsky (Cobie Smulders). Tijdens zijn zoektocht naar "de ware" in New York wordt hij bijgestaan door deze vier vrienden. In de serie worden gedurende de afleveringen voor het vertellen van deze verhalen herhaaldelijk flashbacks gebruikt.

    De serie is in mijn ogen enorm aan te raden als van de serie Friends houdt, ook al is de manier van 'vertellen' heel erg anders.

    Fans
    Kern ~ Marjanne (klaar)
    Gogh (seizoen 9)
    Square ~ Inge (klaar)
    Patholoog (klaar)
    Margeritha (klaar)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 18:21 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ja IK! Ik hoef alleen het laatste seizoen nog, maar ik hoor aldoor dat het echt een stom einde heeft, dus ik durf niet zo goed (cat)

    Gogh schreef:
    Ja IK! Ik hoef alleen het laatste seizoen nog, maar ik hoor aldoor dat het echt een stom einde heeft, dus ik durf niet zo goed (cat)


    Ik weet het einde al (mijn nieuwsgierigheid was te groot) en eigenlijk vind ik het helemaal niet zo'n stom einde (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik ben wel een fan! Ik heb alle seizoenen gezien :]



    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 18:33 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb alles gezien! *O*

    Ook de laatste aflevering, die ik net zo lang zal negeren tot hij echt niet meer bestaat. Laatste afleverling? Welke laatste aflevering? (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb alles gezien! *O*

    Ook de laatste aflevering, die ik net zo lang zal negeren tot hij echt niet meer bestaat. Laatste afleverling? Welke laatste aflevering? (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil ook op de lijst! Ik zit ongeveer half seizoen 8, maar ik ben helemaal verslaafd :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    Ik heb alles gezien! *O*

    Ook de laatste aflevering, die ik net zo lang zal negeren tot hij echt niet meer bestaat. Laatste afleverling? Welke laatste aflevering? (cat)


    Kern schreef:
    (...)

    Ik weet het einde al (mijn nieuwsgierigheid was te groot) en eigenlijk vind ik het helemaal niet zo'n stom einde (:


    Jullie spreken elkaar tegen (cat)

    Gogh schreef:
    (...)

    Jullie spreken elkaar tegen (cat)


    Haha, dan moet je toch echt zelf kijken om je mening te bepalen!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ayyy! Ik ebn er mee begonnen in januari en ik heb in maart de laatste aflevering gezien!
    Zo'n goeie serie! De laatste afleveringen heb ik non stop geweend alleen al om het idee dat het ging eindigen!

    Het ding is dat ik alle personages wel leuk vind, maar de show draait natuurlijk het meest om Barney. Ik vond in tegenstelling tot de meesten de mama wel een heel leuke :]

    Lievelingsaflevering is the Slap Bet denk ik. Of dat is in ieder geval een van de aller grappigste momenten, als The Mall dat liedje plots begint ;d


    effort never betrays you

    ^omg, nee :'D Ted is zoooo hard het hoofdpersonage :')
    Maar Neil Patrick Harris steelt meestal wel de show :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ohja! Mijn huidige username is er natuurlijk van! Ik wou graag de serie eren met mijn username hahaha :]


    effort never betrays you

    Mendez schreef:
    ^omg, nee :'D Ted is zoooo hard het hoofdpersonage :')
    Maar Neil Patrick Harris steelt meestal wel de show :3

    Ja hahahaha natuurlijk, maar idd de meeste en beste verhaallijnen hangen toch vast aan iets wat Barney uitsteekt.


    effort never betrays you

    Mendez is nu Coachella en ik ben ook klaar met de serie ^^

    WTF VOOR EEN EINDE WAS DAT?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb ein-de-lijk de serie uit.

    Ik wist van tevoren al hoe het zou aflopen, dus het einde was voor mij niet zo'n schok en dramatisch als voor menig ander. Ik vond het echter wel jammer dat het zo snel ging, alsof ze door alles heen gingen, maar ik vind het ook wel weer soortvan goed gedaan. Alleen Tracey's dood... Dat ging echt te snel. Je leert haar een heel seizoen kennen en vervolgens is haar dood binnen ongeveer 5 minuten geaccepteerd en gaan ze door. Dat was toch wel erg jammer.

    Still love the show though (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Timiligare schreef:
    Ik heb ein-de-lijk de serie uit.
    Ik wist van tevoren al hoe het zou aflopen, dus het einde was voor mij niet zo'n schok en dramatisch als voor menig ander. Ik vond het echter wel jammer dat het zo snel ging, alsof ze door alles heen gingen, maar ik vind het ook wel weer soortvan goed gedaan. Alleen Tracey's dood... Dat ging echt te snel. Je leert haar een heel seizoen kennen en vervolgens is haar dood binnen ongeveer 5 minuten geaccepteerd en gaan ze door. Dat was toch wel erg jammer.

    Still love the show though (:

    random reactie maar ja dat had ik dus ook. Alles was al gespoiled van het einde omdat ik veel op tumblr zit, dus ik denk dat ik daarom de wending van het verhaal wel oké vond. Maar het einde gaat gewoon te snel, in de laatste 2 afleveringen gebeurt er zo veel.


    effort never betrays you