• Aardappel.

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 19:04 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Yetti schreef:
    (...)

    Yeah, but idk how to post haha :') It's @Superhumans btw ^^

    *buigt*

    Hehe, I guessed. Laat der gewoon aan de tafel zitten met de rest :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Hehe, I guessed. Laat der gewoon aan de tafel zitten met de rest :')


    Haha, ja maar dik tho :') Heb nou niet bepaald al veel relaties afgesproken haha. Alleen met jou, Jente en Marie haha. En dat is Friend, Friend, Twin :')


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Haha, ja maar dik tho :') Heb nou niet bepaald al veel relaties afgesproken haha. Alleen met jou, Jente en Marie haha. En dat is Friend, Friend, Twin :')

    Je hoeft echt niet altijd relaties van te voren af te spreken hoor, ga gewoon random naar iemand toe :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Je hoeft echt niet altijd relaties van te voren af te spreken hoor, ga gewoon random naar iemand toe :')


    Yeah I know. But on the other hand I would love to let her sleep through breakfast and let her have hunger because there ain't any lunch yet :')


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Yeah I know. But on the other hand I would love to let her sleep through breakfast and let her have hunger because there ain't any lunch yet :')

    In t weekend is der non-stop buffet hea :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    In t weekend is der non-stop buffet hea :')


    YES! But still I would love to let her sleep 'till eleven o'clock since it is weekend haha :')


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    YES! But still I would love to let her sleep 'till eleven o'clock since it is weekend haha :')

    Tja, dat kan. Maar je moet wel onthouden dat RPGs doodvallen voor je t weet xd


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Tja, dat kan. Maar je moet wel onthouden dat RPGs doodvallen voor je t weet xd


    Ja daarom :c Ik wil al sinds ie open is posten, maar I'm not sure of ik lang kan wachten ivm doodlopen :c
    Ergens heb ik ook heel erg de neiging om The Advanced binnenkort te heropenen, het is nou niet echt ver gekomen :')


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Ja daarom :c Ik wil al sinds ie open is posten, maar I'm not sure of ik lang kan wachten ivm doodlopen :c
    Ergens heb ik ook heel erg de neiging om The Advanced binnenkort te heropenen, het is nou niet echt ver gekomen :')

    Yeah...


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Yeah…


    Of om m gewoon te bumpen en twee dagen even te skippen en dan te schrijven zegmaar.
    Is dat een 'Yeah..' als in 'Well, no.' of als in 'Same here.'?


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Goedzo! What about?



    Dit wilde ik eerst op Q posten, maar nu niet meer :')

    Een onschuldig, jonge vrouw wordt in de donkere wereld gezet. Adalae Bragov, een jongedame met de leeftijd van twintig is nieuw bij één van Amerika's grootste bedrijven – Parker Industries. Een bedrijf die haast van alles doet, van televisies produceren tot het testen van etenswaren. Zo leert Adalae ook een man kennen die ze in de loop van de tijd beter leert kennen en zo ook in contact komt met de donkere kant van de Big Apple.
    Een verhaal vol met avonturen, misdaden en verraad.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik word van deze muziek zo vrolijk :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zeer goed Nederlands kan wtf :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Goodmorning^^


    be gay do crimes

    Mehhhh. Zenuwachtiggg :')


    take me back to the basics and the simple life