• Mijn nieuwste creatie. (:




    I can't feel my senses
    I just feel the cold
    All colors seem to fade away
    I can't reach my soul
    I would stop running, if I knew there was a chance
    It tears me apart to sacrifice it all but I'm forced to let go


    Angmar en Jayne zijn een van de weinige Dunedaín die Númenor konden ontvluchten toen vloedgolven het eiland overstelpten. De tweeling bouwt in Emyn Uial een nieuw bestaan op, waar ze er als premiejagers op worden uitgestuurd om gevaren te elimineren.

    Hun missie om een Urulóki, een vuurdraak, te slachten, brengt hen langs het elfenrijk van Eriador. De jonge prins Elrond wordt op slag verliefd op Jayne en laat zich meeslepen door haar onstuimigheid en verlangen naar avontuur.

    Niet alleen de half-elf zoekt het gezelschap van de Dunedaín-tweeling op. De mysterieuze elf Annatar heeft ook een bijzondere interesse in de magie-uitoefenende broer en zus. Als hij hen op hun queeste besluit te vergezellen, worden er harten verscheurd en valt iedere toekomstdroom in duigen.


    Everything will slip way
    Shattered pieces will remain
    When memories fade into emptiness
    Only time will tell its tale
    If it all has been in vain


    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 20:36 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn abo heb je al! :D


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    001 - Angmar

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 13:18 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    002 - Elrond


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hm, over het algemeen houd ik niet van verhalen met tweelingen. Simpelweg omdat ik het steeds vaker tegen schijn te komen en ik niet begrijp wat er zo interessant aan is, maar ik zal zo eens een kijkje nemen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    Hm, over het algemeen houd ik niet van verhalen met tweelingen. Simpelweg omdat ik het steeds vaker tegen schijn te komen en ik niet begrijp wat er zo interessant aan is, maar ik zal zo eens een kijkje nemen.

    Haha. Ik heb volgens mij nog nooit een verhaal over een tweeling geschreven. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)
    Haha. Ik heb volgens mij nog nooit een verhaal over een tweeling geschreven. :'D

    Nee, ik doel ook niet op jou specifiek. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Nee, ik doel ook niet op jou specifiek. :')

    Haha, nee weet ik wel. Maar gezien ik wel meer dan driehonderd personages heb gehad, vond ik dat toch heel wat hehe. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)
    Haha, nee weet ik wel. Maar gezien ik wel meer dan driehonderd personages heb gehad, vond ik dat toch heel wat hehe. :')

    Ik ben er even helemaal niet bij, want ik volg je niet meer. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Ik ben er even helemaal niet bij, want ik volg je niet meer. . .

    Haha, laat maar. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)
    Haha, laat maar. :')

    Nee, vertel maar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Nee, vertel maar.

    Ik vond het gewoon bijzonder dat jij veel verhalen over tweelingen kent en toen ik erover nadacht, vond ik het ook bijzonder dat ik in de afgelopen paar jaar meer dan driehonderd personages heb gecreëerd zonder dat er een tweeling bij zit. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou ik pas, maar ik neem wel een bladwijzer.
    Ik ben niet zo actief met lezen meer en anders komt mijn. Inbox zo vol.

    En altijd als ik jouw verhalen lees wil ik ook weer schrijven terwijl ik al een jaar blanko ben in inspiratie (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elros schreef:
    Nou ik pas, maar ik neem wel een bladwijzer.
    Ik ben niet zo actief met lezen meer en anders komt mijn. Inbox zo vol.

    En altijd als ik jouw verhalen lees wil ik ook weer schrijven terwijl ik al een jaar blanko ben in inspiratie (cat)

    Je moet lekker doen wat je wilt, hoor. Ik vraag nergens of je alsjeblieft een abo wilt nemen. :')
    Wel jammer dat je al zolang geen inspiratie hebt! Helpt het dan juist niet om wel te lezen, als je daar schrijfzin van krijgt?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)
    Je moet lekker doen wat je wilt, hoor. Ik vraag nergens of je alsjeblieft een abo wilt nemen. :')
    Wel jammer dat je al zolang geen inspiratie hebt! Helpt het dan juist niet om wel te lezen, als je daar schrijfzin van krijgt?


    Weet ik, maar ik wil het altijd zo graag (abo nemen) haha...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elros schreef:
    (...)

    Weet ik, maar ik wil het altijd zo graag (abo nemen) haha...

    Haha oké.
    Nou ja, gelukkig zijn er bladwijzers op Q.^^


    Every villain is a hero in his own mind.