• "Welcome! Welcome, welcome. Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor."

    Hierbij presenteer ik de allereerste Quizlet Games, met het verschil dat jij, als speler, helemaal niks kunt doen om je lot te veranderen doordat alle gebeurtenissen worden gegenereerd. Elke dag zal ik meerdere keren een update plaatsen over wat er gebeurt in de arena en op het einde van de dag zal er een samenvatting geplaatst worden.
    The Reaping
    [

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 22:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DeIevingne schreef:
    Als het nog een keer georganiseerd wordt doe ik zeker weer mee ja (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DeIevingne schreef:
    Als het nog een keer georganiseerd wordt doe ik zeker weer mee ja (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Niet steeds dit topic onderspammen, alsjeblieft? Dat had Mitchell ook al eerder gevraagd.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vermoed dat er doden gaan vallen vanacht xP


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Uptown schreef:
    Niet steeds dit topic onderspammen, alsjeblieft? Dat had Mitchell ook al eerder gevraagd.


    Dit noem ik geen spam hoor.
    Ik denk dat dit een beetje was van; ik zou als dit weer is wel gewaarschuwd willen worden of dat het initiatief heel erg leuk en awesome is.
    Als je niet tegen zulke berichten kunt kan net zo goed iedereen nooit reageren -naast een mt- en enkel alles mee lezen wat er met de personages gebeurt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 21:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahah, Jarne toch :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Little_Liars schreef:
    (...)

    Dit noem ik geen spam hoor.
    Ik denk dat dit een beetje was van; ik zou als dit weer is wel gewaarschuwd willen worden of dat het initiatief heel erg leuk en awesome is.
    Als je niet tegen zulke berichten kunt kan net zo goed iedereen nooit reageren -naast een mt- en enkel alles mee lezen wat er met de personages gebeurt.


    Steeds hetzelfde bericht quoten noem jij geen spam? x) Oké, fijn. :')
    Ik zie dat wel onder spam aangezien het geen enkel nut heeft in dit topic, er wordt niets verteld over het onderwerp zelf of over een gebeurtenis. Waarom zeg je dat dan niet? Want dingen kan je op verschillende manieren interpretteren. :')
    Maargoed, laten we hier geen ruzie maken x) anders komen er nog popcorn-reacties :')

    Is Jarne nu dood? x) Dit wordt spannend. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kunnen jullie elkaar nou eindelijk een keertje doden in plaats van elkaar te sparen? That would be great. (cat)

    Ahh, I think about winning :3

    Also, ik had nooit gedacht dat ik zo ver zou komen, haha :').

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 23:41 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Wait, ben ik dood?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wait, ben ik dood?


    Volgens mij ben je alleen bewusteloos but I'm not sure. . .


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dionysia schreef:
    Kunnen jullie elkaar nou eindelijk een keertje doden in plaats van elkaar te sparen? That would be great. (cat)

    Ahh, I think about winning :3

    Also, ik had nooit gedacht dat ik zo ver zou komen, haha :').


    Sorreh, dat is wel al de tweede keer dat dit gebeurt. :') Ik ben een echt mietje. D:
    En jij bent pretty sure dat je gaat winnen :'D

    N'aahw..we zullen zien of er kannonnen gehoord zullen worden :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Sorreh, dat is wel al de tweede keer dat dit gebeurt. :') Ik ben een echt mietje. D:
    En jij bent pretty sure dat je gaat winnen :'D

    N'aahw..we zullen zien of er kannonnen gehoord zullen worden :'D


    I am pretty sure dat het al de vierde keer is.X)


    You were born original, don't die as a copy.




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 12:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.