• "Welcome! Welcome, welcome. Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor."

    Hierbij presenteer ik de allereerste Quizlet Games, met het verschil dat jij, als speler, helemaal niks kunt doen om je lot te veranderen doordat alle gebeurtenissen worden gegenereerd. Elke dag zal ik meerdere keren een update plaatsen over wat er gebeurt in de arena en op het einde van de dag zal er een samenvatting geplaatst worden.
    The Reaping
    [

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 22:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aire schreef:
    Hoelang duren deze spelen eigenlijk? Aangezien we na 4 dagen al meer dan de helft kwijt zijn...
    Who knows. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De spelen beginnen wel steeds luguberder te worden.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    ik ben dood... D':


    .......

    Ik heb gewoon nog niemand vermoord xd Wat heb ik al die tijd zitten doen haha


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Debbaut schreef:
    De spelen beginnen wel steeds luguberder te worden.:/


    Ik leef nog. D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dauth schreef:
    (...)Who knows. *O*



    Ben vet gevaarlijk.:Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ga dit volgen, haha, this looks genious.
    MT :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Markey schreef:
    (...)

    Ben vet gevaarlijk.:Y)


    Ik zou het een strak plan vinden als jij en Debbaut een gevecht gaan hebben en jullie beiden omkomen. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Ik zou het een strak plan vinden als jij en Debbaut een gevecht gaan hebben en jullie beiden omkomen. :Y)


    Of dat Amber en ik tegen jou zouden samenspannen.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Of dat Amber en ik tegen jou zouden samenspannen.:Y)


    Dit plan klinkt inderdaad beter. (cat)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Dit plan klinkt inderdaad beter. (cat)


    Jammer dat we geen invloed hebben op het verhaal.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jammer dat we geen invloed hebben op het verhaal.


    Dat vind ik geen strak plan D:

    Atm ben ik onschuldig, dus laat me erbuiten. Het enige wat ik doe is als een bange muis toekijken x) en niemand aanvallen en/of vermoorden. Lekker. x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Dat vind ik geen strak plan D:

    Atm ben ik onschuldig, dus laat me erbuiten. Het enige wat ik doe is als een bange muis toekijken x) en niemand aanvallen en/of vermoorden. Lekker. x)


    Precies wat ik doe xd Iemand smeekte me zelfs of ik diegene wou vermoorden en ik ze nee :')


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."


    And so the feast ends. Nu de rest van de dag nog.


    Sorry allemaal dat ik gisteren niks meer geplaatst heb. Ik had een feestje en ben dit compleet vergeten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.