• "Welcome! Welcome, welcome. Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor."

Hierbij presenteer ik de allereerste Quizlet Games, met het verschil dat jij, als speler, helemaal niks kunt doen om je lot te veranderen doordat alle gebeurtenissen worden gegenereerd. Elke dag zal ik meerdere keren een update plaatsen over wat er gebeurt in de arena en op het einde van de dag zal er een samenvatting geplaatst worden.
    The Reaping
    [

[ bericht aangepast op 11 april 2015 - 22:07 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Oeh, me is good atm. :Y) Ah, prut. Yu, ik wilde district 4. :'D

Edit: Oh fuck, mijn district genoot is dood.

[ bericht aangepast op 6 april 2015 - 19:56 ]

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Dauth schreef:

De volgende update komt over een uur of zo. :Y)
    Ah ik doe niets atm :p

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Yay *O*

I don't want you to die, I want you to suffer.

Oh, worden onze namen, die we hebben ingevoerd, nog gebruikt of blijven het onze usernames? (:

Yesss. Mijn personage is alive. ^^

" icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

Escobar schreef:
    Oh, worden onze namen, die we hebben ingevoerd, nog gebruikt of blijven het onze usernames? (:
    Het blijven usernames. Leek mij minder verwarrend. Ik kan het nu ook niet meer veranderen. Sorry.

[ bericht aangepast op 6 april 2015 - 20:18 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

screw you guys I'm dead xD

MT :P

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

MT

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Little_Liars schreef:
    MT

-

Omg, ik val iemands kamp binnen hehe

"I would have followed you, my brother... my captain... my king."

Mitchell, met wat doe je dit?

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Little_Liars schreef:
    MT

Can't control my second personality

Uptown schreef:
    Mitchell, met wat doe je dit?
    Dat verraad ik als de Quizlet Games voorbij is, goed?

HalfBloodPrince schreef:
    screw you guys I'm dead xD

MT :P

I feel you.

What do we say to the god of death? ''Not today.''