• Microbes bijten wanneer ze bijten....

    Zou er interesse zijn in een RPG gebasseerd op het boek/de serie van Outlander?

    Kort waarover die gaat: een jonge vrouw verdwijnt, kort na het einde van WO2, tijdens haar huwelijksreis in de Schotse Highlands spoorloos. Als ze terug wakker wordt, bevind ze zich meer dan 200 jaar eerder, in 1743, midden in conflict tussen Engelsen en Schotten en blijkt een Engelse kapitein als twee druppels water op haar echtgenoot uit 1946 te lijken. Wat volgt is een strijd om te overleven, maar ook een zoektocht van hoe en of ze terug thuis raakt.

    Het oorspronkelijke verhaal zou aangepast worden om als RPG te dienen, maar de basis zou dezelfde zijn.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    JA JA JA. Zo'n goeie serie haha.

    Ehm..zou het dan beter zijn als er een groepje zapt? Stuk of vijf en dan nog vijf die in het verleden zitten?

    Aan welke tijd dacht je? Want als we werkelij knaar die tijd gaan, zal er veel research moeten komen, vrees ik.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    JA JA JA. Zo'n goeie serie haha.

    Ehm..zou het dan beter zijn als er een groepje zapt? Stuk of vijf en dan nog vijf die in het verleden zitten?

    Aan welke tijd dacht je? Want als we werkelij knaar die tijd gaan, zal er veel research moeten komen, vrees ik.


    Ja, kzou ind wel kijken om ze met een groepje te laten verdwijnen naar het verleden.

    Hmmm, heel veel opzoekwerk ga ik er niet aanhangen hoor. De serie kan als leidraad gebruikt worden (google en youtube zijn goede vrienden van me) en als ik daarnaast nog zorg voor een korte situatieschets en wat info over de periode denk ,ik dat we al heel ver raken.
    HEt is niet bepaald de bedoeling om de hele serie letterlijk na te spelen of om ons 100% aan de juiste geschiedenis te houden.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Als je dit ooit opent, waarschuw me dan! ^^
    Outlander is geweldig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    mocht er verder nog interesse zijn:

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170635


    "Nothing is True. Everything is Permitted"