• Mijn hond is veel buiten te vinden met dit weer. Vooral met zijn kip van rubber/plastic rent hij trots rond. Hier zijn wat foto's die ik vandaag heb gemaakt.


    Raaaaah! Kip, ik heb je!


    Even kijken of er niemand is die deze prachtige kip van plastic/rubber van mij af kan pakken.



    De laatste is een wat serieuzere foto zonder kip. Daar lag zijn kip voor hem op de grond en staarde hij je aan als een soort van zombie in de hoop dat je z'n kip even een rot eind weggooit. Dan kan hij namelijk er achteraan rennen en dat vindt hij leuk.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    26 - 02 - '16

    (baby) (baby)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wauw, wat een prachtig beestje ^^

    Mijn hond heeft dezelfde kip. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dullahan schreef:
    Wauw, wat een prachtig beestje ^^


    Thank you ^^

    -- We hebben trouwens de kip lek gemaakt zodat 'ie niet meer piept. De hond heeft namelijk een hekel aan het gepiep.


    26 - 02 - '16

    Wat een leukerd! (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    Wat een leukerd! (:


    Thanks ;3


    26 - 02 - '16

    Oh, da's echt een mooie hond!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wij hebben exact die zelfde kip omdat mijn zusje hem een keer nodig had voor een toneelstuk op school. Mijn hond vindt vooral het geluid geweldig. De buren zijn het daar niet zo mee eens, denk ik. (cat)

    Het blijft een erg mooie hond, trouwens. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ermahgerd...Jouw hond is zooo mooi. *-*


    Ik heb vandaag voor het eerst mijn kat in de tuin gelaten...Ze was een beetje bang, ze liep met haar buik over het gras maar na enkele minuten kregen we haar nog met moeite terug naar binnen.
    Het is allemaal nog wat wennen maar het komt allemaal wel goed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dankjulliewel ^^


    26 - 02 - '16

    Wat een snoes! Wat is zijn naam?
    Mijn hondjes zijn te lui om met een speelgoedje te spelen, die hebben het meer voor nutteloos als een gek rondrennen in de tuin x)

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 22:14 ]


    We are only a moment.

    Ik ben niet bepaald een hondenliefhebber, maar dit vind ik wel een hele mooie!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oleada schreef:
    Wat een snoes! Wat is zijn naam?
    Mijn hondjes zijn te lui om met een speelgoedje te spelen, die hebben het meer voor nutteloos als een gek rondrennen in de tuin x)


    Hij heet Lucky ;3


    26 - 02 - '16

    Wat een knapperd! Australian shepperd toch? Vind dat zo mooie beesten :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Deadshot schreef:
    Ik ben niet bepaald een hondenliefhebber, maar dit vind ik wel een hele mooie!


    Don't walk. Run, you sheep, run.