• Ik hou echt van series, maar momenteel heb ik dus alles gekeken wat ik wilde op Netflix. De meeste series zijn gewoon geen afleveringen meer van, haha. Duuus vroeg ik me af of mensen aanraders hebben van dingen die op Netflix staan en ik hoef niks te weten van dingen daarbuiten, want daar heb ik gewoonweg geen zin in.

    Al gezien/aan het kijken:

    The Walking Dead, Supernatural, Arrow, Suits, Breaking Bad, Better Call Saul, Once Upon a Time, Forks over Knives, Fat Sick and Nearly Dead, Orange is the New Black, Penny Dreadful, Pretty Little Liars, Doctor Who, Sherlock, American Horror Story, Under the Dome, Torchwood, Lost, Teenwolf, The Returned


    Te kijken:

    - Fringe
    - Spartacus
    - Orphan Black
    - Dexter
    - Continuum
    - Hemlock Grove
    - Gossip Girl
    - Revolution

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 22:40 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    De bovenste is Breaking Bad, niet Fringe, haha.

    Oh damnit, ze heten allebei Walter, en het is een tijdje geleden dat ik dit keek haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Under the dome ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Orphan Black?
    Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar van wat ik hoor blijkt het ook een goede serie te zijn.
    En 4400, die kijk ik zelf nu.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    Orphan Black?
    Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar van wat ik hoor blijkt het ook een goede serie te zijn.
    En 4400, die kijk ik zelf nu.


    Stop met The 4400 als ik jou was. Ik ben deze een aantal jaren geleden begonnen met die serie en er is nooit een einde gekomen omdat de kijkcijfers te laag werden. Ze hebben hem geschrapt. Je blijft met té veel vragen zitten die nooit beantwoord zullen worden.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 21:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb even gekeken naar de lijst met series die op dit moment op Netflix staan, maar er is echt niets wat ik je zou kunnen aanraden en wat zij hebben. Dat vind ik nog best wel knap, want ik heb echt een gigantische lijst, haha. :'D

    Het enige wat er wel op staat is Orphan Black. Het eerste seizoen daarvan was in ieder geval erg goed, maar verder heb ik het zelf nog niet gezien.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Flashing schreef:
    (...)

    Stop met The 4400 als ik jou was. Ik ben deze een aantal jaren geleden begonnen met die serie en er is nooit een einde gekomen omdat de kijkcijfers te laag werden. Ze hebben hem geschrapt. Je blijft met té veel vragen zitten die nooit beantwoord zullen worden.


    Oh echt? Hm dat is wel minder. Dan schrap ik die meteen van m'n lijstje, ik haat series die zo afgekapt worden. Scheelt iig dat ik pas enkele afleveringen heb gezien.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    (...)

    Oh echt? Hm dat is wel minder. Dan schrap ik die meteen van m'n lijstje, ik haat series die zo afgekapt worden. Scheelt iig dat ik pas enkele afleveringen heb gezien.

    Ja, ik was al bij seizoen 4 of zo en toen ineens konden we ze nergens meer vinden. (Wij deden ze altijd op dvd's branden in de tijd dat er nog geen popcorntime was) en toen stopte het bij seizoen 5 geloof ik :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb non-stop Pretty little liars gekeken.
    Vervolgens vampire diaries, the originals en nu gossip girl!

    Netflix is zooooooo verslavend! haha


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Dexter, Breakout Kings en Marco Polo zijn mijn aanraders.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    Dexter, Breakout Kings en Marco Polo zijn mijn aanraders.^^


    Wil je mij van die laatste een uitleg geven? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    Wil je mij van die laatste een uitleg geven? (:

    Een uitleg? :'P
    Wat wil je weten? 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)
    Een uitleg? :'P
    Wat wil je weten? 8D


    Nou, waar het over gaat. Ik word niet zo wijs uit die trailer xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    Nou, waar het over gaat. Ik word niet zo wijs uit die trailer xd


    Over Marco Polo. :'D
    Volgens wiki: Marco Polo (Venetië of Korčula, c. 1254 – Venetië, 8 januari 1324) was een Venetiaanse handelaar en ontdekkingsreiziger. Met zijn vader Niccolò en oom Maffeo Polo bereisde hij tussen 1271 en 1295 voor Europa grotendeels onbekende gebieden zoals Perzië, China en Indië. Hij wist in dienst van de Mongoolse heerser Koeblai Khan unieke informatie over Azië te verzamelen.

    Anyway, Polo gaat dus bij Khan wonen als enige westerling en komt een beetje in zijn gunst, waarop zijn zoon jaloers wordt. Hij komt in een politiek spelletje terecht en tussendoor is er veel random seks. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)

    Over Marco Polo. :'D
    Volgens wiki: Marco Polo (Venetië of Korčula, c. 1254 – Venetië, 8 januari 1324) was een Venetiaanse handelaar en ontdekkingsreiziger. Met zijn vader Niccolò en oom Maffeo Polo bereisde hij tussen 1271 en 1295 voor Europa grotendeels onbekende gebieden zoals Perzië, China en Indië. Hij wist in dienst van de Mongoolse heerser Koeblai Khan unieke informatie over Azië te verzamelen.

    Anyway, Polo gaat dus bij Khan wonen als enige westerling en komt een beetje in zijn gunst, waarop zijn zoon jaloers wordt. Hij komt in een politiek spelletje terecht en tussendoor is er veel random seks. 8D

    Oké, dan is het niets voor mij. Nope.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.