• Ik hou echt van series, maar momenteel heb ik dus alles gekeken wat ik wilde op Netflix. De meeste series zijn gewoon geen afleveringen meer van, haha. Duuus vroeg ik me af of mensen aanraders hebben van dingen die op Netflix staan en ik hoef niks te weten van dingen daarbuiten, want daar heb ik gewoonweg geen zin in.

    Al gezien/aan het kijken:

    The Walking Dead, Supernatural, Arrow, Suits, Breaking Bad, Better Call Saul, Once Upon a Time, Forks over Knives, Fat Sick and Nearly Dead, Orange is the New Black, Penny Dreadful, Pretty Little Liars, Doctor Who, Sherlock, American Horror Story, Under the Dome, Torchwood, Lost, Teenwolf, The Returned


    Te kijken:

    - Fringe
    - Spartacus
    - Orphan Black
    - Dexter
    - Continuum
    - Hemlock Grove
    - Gossip Girl
    - Revolution

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 22:40 ]


    Your make-up is terrible

    The revolution.
    Revolution is een Amerikaanse post-apocalyptische sciencefictionserie, die draait om een toekomstige maatschappij waarin 15 jaar geleden alle elektriciteit is verdwenen. - aldus wikipedia.

    Ik heb tot nu toe alleen seizoen 1 gezien maar ik vind het echt een leuke serie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    The revolution.
    Revolution is een Amerikaanse post-apocalyptische sciencefictionserie, die draait om een toekomstige maatschappij waarin 15 jaar geleden alle elektriciteit is verdwenen. - aldus wikipedia.

    Ik heb tot nu toe alleen seizoen 1 gezien maar ik vind het echt een leuke serie.


    Ooh, daar heb ik wel een paar afleveringen van gezien! Moet ik ook eens verder kijken.


    Your make-up is terrible

    DolGuldur schreef:
    (...)

    Over Marco Polo. :'D
    Volgens wiki: Marco Polo (Venetië of Korčula, c. 1254 – Venetië, 8 januari 1324) was een Venetiaanse handelaar en ontdekkingsreiziger. Met zijn vader Niccolò en oom Maffeo Polo bereisde hij tussen 1271 en 1295 voor Europa grotendeels onbekende gebieden zoals Perzië, China en Indië. Hij wist in dienst van de Mongoolse heerser Koeblai Khan unieke informatie over Azië te verzamelen.

    Anyway, Polo gaat dus bij Khan wonen als enige westerling en komt een beetje in zijn gunst, waarop zijn zoon jaloers wordt. Hij komt in een politiek spelletje terecht en tussendoor is er veel random seks. 8D


    Oeh. Klinkt leuk.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    - The Vampire Diaries (Nee, het is totaal niet hetzelfde als twilight..)
    - The Originals (Spin-off van The Vampire Diaries)
    - Grey's anatomy (als je van dokters series houdt :P)
    - Hawaii Five-0 (Politie/misdaad serie, met geweldig veel humor :') En het speelt zich af op Hawaii :O)
    - Flashpoint (GEWELDIGE poltieserie, helaas al gestopt, maar wel 5 seizoenen, allemaal op Netflix, en geen afgehaakt einde)
    - Baby Daddy (Comedy show, echt super grappig)
    - Lost (GEWELDIG geschreven serie. Gaat over mensen die in vliegtuigcrash waren en op een 1 of ander eiland terecht komen met "rare" dingen :) Ook afgelopen, 6 seizoenen in totaal, allemaal op Netflix, ook geen afgehaakt einde. Ik ben nog bij seizoen 2 maar het is geweldig)
    Eum tjaa. Dat was zo'n beetje mijn lijstje :')


    I aspire to inspire before I expire

    Ik raad je Gossip Girl echt aan! Het werkt verslavend en het blijft leuk. Verder kijk ik zelf nog naar Dr House, een doktersserie. De rest staat al op je lijstjes.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Staat GOT op Netflix? Want die zie ik niet bij je lijstje staan en is zeker een aanrader. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sapienza schreef:
    - The Vampire Diaries (Nee, het is totaal niet hetzelfde als twilight..)
    - The Originals (Spin-off van The Vampire Diaries)
    - Grey's anatomy (als je van dokters series houdt :P)
    - Hawaii Five-0 (Politie/misdaad serie, met geweldig veel humor :') En het speelt zich af op Hawaii :O)
    - Flashpoint (GEWELDIGE poltieserie, helaas al gestopt, maar wel 5 seizoenen, allemaal op Netflix, en geen afgehaakt einde)
    - Baby Daddy (Comedy show, echt super grappig)
    - Lost (GEWELDIG geschreven serie. Gaat over mensen die in vliegtuigcrash waren en op een 1 of ander eiland terecht komen met "rare" dingen :) Ook afgelopen, 6 seizoenen in totaal, allemaal op Netflix, ook geen afgehaakt einde. Ik ben nog bij seizoen 2 maar het is geweldig)
    Eum tjaa. Dat was zo'n beetje mijn lijstje :')


    Sorry, maar de meeste series daarvan vind ik echt niks, haha. Lost heb ik wel al gezien, dat was wel leuk.

    Headey schreef:
    Staat GOT op Netflix? Want die zie ik niet bij je lijstje staan en is zeker een aanrader. ^^


    Ik vind GoT echt overrated. (cat) Zo leuk is het niet. Maar het staat niet op Netflix, volgens mij.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind GoT echt overrated. (cat) Zo leuk is het niet. Maar het staat niet op Netflix, volgens mij.


    Dat kan ik begrijpen, haha. Ik vind 'm heel leuk (en het is nu ook weer niet dat er een kwartier seks in zit per episode), maar ik vind de verhaallijnen goed. Maar het is ook kwestie van smaak, natuurlijk. De boeken daarentegen vind ik nogal rottig geschreven - of toch in elk geval vertaald, ik heb ze nog niet geprobeerd in het Engels. Maar ik snap wel dat je ze overrated vind, tbh.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Forever :Y)


    † Love? I want to sleep.

    Ik vind The Blacklist echt een geniale serie. Misschien vind jij dat ook wel?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    - 1. Breaking Bad, beste serie die ik ooit heb gezien.
    Walter White is scheikundeleraar. Op het moment dat zijn vrouw zwanger is van hun tweede kind, stort Walters wereld in. De dokter heeft namelijk vastgesteld dat hij terminaal ziek is. Walter heeft longkanker en lijkt niet lang meer te zullen leven. Om er voor te zorgen dat zijn gezin na zijn dood niet in een financiële crisis belandt, besluit Walter over te schakelen op een leven als misdadiger. Met de hulp van Jesse Pinkman, een uitgevallen leerling die in zijn klas heeft gezeten, maakt en verkoopt hij de drug crystal meth.
    (5 seizoenen, afgelopen. Maar echt. Kijk de shit out of deze serie, hij is ongekend goed.)
    - 2. Better Call Saul, spin-off van Breaking Bad.
    Dit gaat over de manier waarop één van de personages uit de show (en tevens mijn favoriet (; ) Saul Goodman de slinkse, sassy, tacky advocaat wordt uit Breaking Bad.
    (1 seizoen, is nog in ontwikkeling. Ontzettend goede serie met zowel drama als humor die je het beste kan kijken na Breaking Bad. )
    - 3. The Walking Dead.
    The Walking Dead is een Amerikaanse televisieserie over een groep mensen die trachten te overleven in een wereld vol zombies.
    Niet zoals bij BrBa dat je persé op het puntje van je stoel zit elke aflevering, maar het is een prachtige serie met interessante personages. En dan vooral Merle en Daryl Dixon! Nouja, Nikki, hoef ik jou verder eigenlijk helemaal niet uit te leggen. ;P
    - 4. Orange Is The New Black.
    Rauwe maar mooie serie over het leven van een high-class vrouw die in de gevangenis terecht komt en hier te maken krijgt met de regels van de vrouwen gevangenis.
    (2 seizoenen, komt terug in juni of juli van dit jaar).


    EDIT: Lees nu de tekst onder je spoiler pas en zie dat je al voorzien bent met de beste drie uit dit rijtje. :') Nouja, laat het dan een mooi rijtje zijn voor andere mensen die nog op zoek zijn naar series (;

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 20:40 ]


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    (...)

    Sorry, maar de meeste series daarvan vind ik echt niks, haha. Lost heb ik wel al gezien, dat was wel leuk.


    Haha oke, ieder zijn eigen smaak natuurlijk :) Evt. ideeën voor series voor andere mensen ;)

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 21:39 ]


    I aspire to inspire before I expire

    Apocalyptic schreef:
    - 1. Breaking Bad, beste serie die ik ooit heb gezien.
    Walter White is scheikundeleraar. Op het moment dat zijn vrouw zwanger is van hun tweede kind, stort Walters wereld in. De dokter heeft namelijk vastgesteld dat hij terminaal ziek is. Walter heeft longkanker en lijkt niet lang meer te zullen leven. Om er voor te zorgen dat zijn gezin na zijn dood niet in een financiële crisis belandt, besluit Walter over te schakelen op een leven als misdadiger. Met de hulp van Jesse Pinkman, een uitgevallen leerling die in zijn klas heeft gezeten, maakt en verkoopt hij de drug crystal meth.
    (5 seizoenen, afgelopen. Maar echt. Kijk de shit out of deze serie, hij is ongekend goed.)
    - 2. Better Call Saul, spin-off van Breaking Bad.
    Dit gaat over de manier waarop één van de personages uit de show (en tevens mijn favoriet (; ) Saul Goodman de slinkse, sassy, tacky advocaat wordt uit Breaking Bad.
    (1 seizoen, is nog in ontwikkeling. Ontzettend goede serie met zowel drama als humor die je het beste kan kijken na Breaking Bad. )
    - 3. The Walking Dead.
    The Walking Dead is een Amerikaanse televisieserie over een groep mensen die trachten te overleven in een wereld vol zombies.
    Niet zoals bij BrBa dat je persé op het puntje van je stoel zit elke aflevering, maar het is een prachtige serie met interessante personages. En dan vooral Merle en Daryl Dixon! Nouja, Nikki, hoef ik jou verder eigenlijk helemaal niet uit te leggen. ;P
    - 4. Orange Is The New Black.
    Rauwe maar mooie serie over het leven van een high-class vrouw die in de gevangenis terecht komt en hier te maken krijgt met de regels van de vrouwen gevangenis.
    (2 seizoenen, komt terug in juni of juli van dit jaar).



    EDIT: Lees nu de tekst onder je spoiler pas en zie dat je al voorzien bent met de beste drie uit dit rijtje. :') Nouja, laat het dan een mooi rijtje zijn voor andere mensen die nog op zoek zijn naar series (;


    Haha, je hebt een geweldige smaak, dat zijn ongeveer mijn favoriete series op Netflix. 8D


    Your make-up is terrible

    Oh ja, the following is ook bizar goed.

    Kevin Bacon speelt voormalig FBI-agent Ryan Hardy en James Purefoy vertolkt de rol van seriemoordenaar Joe Carroll. Hardy zorgde er tien jaar eerder voor dat Carroll achter de tralies verdween en kreeg een romance met diens vrouw Claire Matthews (Natalie Zea). Carroll ontwikkelt hierdoor wraaklust tegenover Hardy en stelt hem en Claire aan als hoofdrolspelers in het levensgevaarlijke plan dat hij heeft en waar hij zijn ziekelijke ‘volgers’ van buiten de gevangenis voor inzet. Hardy kent de dodelijke gevolgen van Carrolls plan en doet er alles aan om hem te stoppen.

    In het eerste seizoen roept de FBI Ryan op, omdat er vreemde dingen gebeuren die een link lijken te hebben met de opgesloten Joe. Ryan start een nauwe samenwerking met het FBI-team en ze ontdekken dat Joe een enorm web van toegewijde, levensgevaarlijke volgelingen heeft opgebouwd. Met behulp van deze volgers lukt het de seriemoordenaar om zijn zoon weg te halen bij Claire, te ontsnappen uit de gevangenis en uiteindelijk ook Claire te ontvoeren. In de cliffhanger staan Carroll en Hardy tegenover elkaar met hun geliefde Claire als getuige. De situatie loopt volledig uit de hand en bloed vloeit. Iedereen vraagt zich nu af: is dit het einde van de seriemoordenaar of komt zijn wrede plan uit? Wie overleeft het en wat gebeurt er met Claire en de trouwe volgers?


    oh darling

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, je hebt een geweldige smaak, dat zijn ongeveer mijn favoriete series op Netflix. 8D

    Haha, niiiice!

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 11:43 ]


    ars moriendi