• Hallo Quizlet Users!
    Ik speel al een hele lang tijd Howrse, maar het begint wat te vervelen, toch wil ik niet stoppen en om met Howrse en wat sneller succesvol worden. Het is namelijk niet zo dat mijn beste paarden altijd eerste worden, eerder 4de ofzo.
    Ben jij Howrse nou wel helemaal beu? Dan is mijn account dan denk ik net even iets beter dan je reuze goede paarden naar het rustoord te brengen.

    Wat heb ik nodig?
    Ik zou super blij zijn als ik meer:
    Ezels
    Gouden appel en Zilveren appel paarden
    Betoverende Pompoen paarden
    Grand Prix paarden
    Paarden met goeie prestaties
    Paarden met Gezelschapsdieren
    Paarden met zwarte markt spullen
    had.

    Wat gaan we doen?
    Nou, het leek mij een goed idee om al je paarden te verkopen voor 500 euro, daarna koop jij een paard voor mij voor al het geld bij elkaar wat ik aan jou heb betaald. Wil je ook al je equus kwijt? Dan tel ik dat er bij op. Daarna verkoop je dat paard weer terug aan mijn andere account omdat je het niet terug kan geven binnen een bepaalde tijd.

    Wil je zeker weten dat ik goed voor je paardjes ga zorgen? Kijk dan even op mijn Howrse account. Ik heet daar Billie.

    Alvast bedankt!
    Groetjes Zandkit

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 21:51 ]


    You dare to gaze upon me?

    In 2011 heb ik een Howrse account aangemaakt, maar daar ben ik nooit actief op geworden. Om een of andere onverklaarbare reden is de link om mijn emailadres te bevestigen nu verlopen. Wat vreemd. (krul) Anders had je van mij alles mogen hebben, maar helaas heb ik dus technisch gezien niets. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hmm volgens howrse heb ik mijn account verwijderd, nooit gedaan, maar goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ooit, laaaang geleden, had ik een account op die site of eentje die er veel op leek, maar ik zou niet eens meer weten welk mailadres ik daarvoor gebruikte, laat staan wat voor creatieve inlognaam ik had verzonnen. :'D Ik denk dus niet dat ik je kan helpen, sorry.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    In 2011 heb ik een Howrse account aangemaakt, maar daar ben ik nooit actief op geworden. Om een of andere onverklaarbare reden is de link om mijn emailadres te bevestigen nu verlopen. Wat vreemd. (krul) Anders had je van mij alles mogen hebben, maar helaas heb ik dus technisch gezien niets. :')


    Hahaha, toch bedankt! Ik denk dat er een limit van 20 dagen ofzo zit en als je dan niet geactiveerd bent dat je verwijderd wordt :')


    You dare to gaze upon me?

    Flashing schreef:
    Hmm volgens howrse heb ik mijn account verwijderd, nooit gedaan, maar goed.


    Haha, dat gebeurde bij mijn eerste account ook...


    You dare to gaze upon me?

    Square schreef:
    Ooit, laaaang geleden, had ik een account op die site of eentje die er veel op leek, maar ik zou niet eens meer weten welk mailadres ik daarvoor gebruikte, laat staan wat voor creatieve inlognaam ik had verzonnen. :'D Ik denk dus niet dat ik je kan helpen, sorry.


    Hahaha, zou de oude Howrse kunnen zijn :') Geeft niets! x


    You dare to gaze upon me?

    Ik heb het heel lang geleden gespeeld, maar op een bepaald moment vond ik mezelf er te oud voor.

    Ik had alleen maar eenhoorns... Toen ik mij Account opzij heb ik ze allemaal verkocht xp


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb drie jaar echt super actief er op gezeten en ik had ook echt iets van 10 zilveren appels, goddelijke paarden en pasjes en stuff, maar toen ik stopte heeft een vriendin mijn account overgenomen :3 Ik wens je veel plezier hihi, maar ik kan je niet helpen sorry (: