• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    GandalfTheSexy • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Neighbourhood • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Sadist • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    TOMLlNSON • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Shank • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Velleity • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Wrestler • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Dylazing • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    C6H12O6 • Kyle • IJsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 20 •
    Ocelot • Erieka • - • 19 •



    Song of the Night: Stay With Me - Sam Smith

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 24 april.
    - Sylvie met Love Me Like You Do - Ellie Goulding
    - Kim met I Really Like You - Carly Rae Jepsen
    - Kyle met Given Up - Linkin Park
    - Sylvie met Let Go For Tonight - Foxes
    - Kyle met This Is War - 30 Seconds To Mars
    - Kim met Hold Back The River - James Bay
    - Kyle met Warriors - Imagine Dragons
    - Rani met You And I - John Legend
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 19:18 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dylazing schreef:
    (...)

    Oh. Veel plezier alvast!

    Dank je wel.
    Ik had je trouwens nog geen succes gewenst met je sollicitatie van morgen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Dank je wel.
    Ik had je trouwens nog geen succes gewenst met je sollicitatie van morgen.


    Maakt niet uit, bedankt! Ik was al eventjes nerveus toen ik er aan moest denken. Morgen ga ik vast zenuwen hebben.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, bedankt! Ik was al eventjes nerveus toen ik er aan moest denken. Morgen ga ik vast zenuwen hebben.

    Het komt vast hartstikke goed! Ik duim in ieder geval voor je.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Jep. Van zaterdag op zondag. Na een schoolweek, om vervolgens weer een nieuwe schoolweek in te gaan.


    Leuk! En. . . minder leuk :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shore schreef:
    (...)
    Het komt vast hartstikke goed! Ik duim in ieder geval voor je.

    Ik ook!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga m'n bed in.
    Morgen wel weer naar school. Hopelijk heb ik een niet al te slecht cijfer voor de toets die ik twee weken geleden had gemaakt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dankjewel beide!

    Slaap lekker, Kim! Komt vast goed met dat cijfer (:

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 23:16 ]


    16 - 09 - '17

    Dobrien became Shank ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    De sollicitatie is goed gegaan! Ik mag maandag en dinsdag van 14 uur tot 16 uur proef draaien aan de kassa. Als dat meevalt word ik aangenomen en mag ik zo snel mogelijk beginnen (:
    Ik ben echt blij, ik hoop ook dat die proef lukt en dat ik dan eindelijk vast werk heb.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    De sollicitatie is goed gegaan! Ik mag maandag en dinsdag van 14 uur tot 16 uur proef draaien aan de kassa. Als dat meevalt word ik aangenomen en mag ik zo snel mogelijk beginnen (:
    Ik ben echt blij, ik hoop ook dat die proef lukt en dat ik dan eindelijk vast werk heb.



    Fingers crossed dat je aangenomen wordt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Go Sylvie!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet hoe ik het heb geflikt, maar ik heb voor de toets over merken een 6.5, ook wel 65/100. En voor mijn examen Nederlands Spreken/Gesprekken een 8, ook wel 80/100.
    Dan moet ik het op zich ook wel kunnen om voor Engels Spreken/Gesprekken ook een voldoende te halen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    Ik weet niet hoe ik het heb geflikt, maar ik heb voor de toets over merken een 6.5, ook wel 65/100. En voor mijn examen Nederlands Spreken/Gesprekken een 8, ook wel 80/100.
    Dan moet ik het op zich ook wel kunnen om voor Engels Spreken/Gesprekken ook een voldoende te halen.


    Ik had laatst een toetsweek en toen had ik voor Nederlands (lezen) een 5.0 en voor Engels (lezen) een 9.0 ;'D
    That escalated quickly :W

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 17:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    (...)

    Ik had laatst een toetsweek en toen had ik voor Nederlands (lezen) een 5.0 en voor Engels (lezen) een 9.0 ;'D
    That escalated quickly :W

    Dat heb ik dan weer niet.
    Ik vond het al een wonder dat ik een keer een voldoende had voor een Nederlands toets lezen, het was namelijk een 7. En voor luisteren zelfs een 10. Maar dat was een oefentoets en die telt alleen mee voor de derde onderwijsperiode en dus niet als echt examen cijfer.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    @Kim en Kyle, dankjewel!
    @Kim, voor mij was het altijd gewoon fijn als ik een voldoende had, meer had ik niet nodig, haha.


    16 - 09 - '17