• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    GandalfTheSexy • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Neighbourhood • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Sadist • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    TOMLlNSON • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Shank • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Velleity • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Wrestler • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Dylazing • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    C6H12O6 • Kyle • IJsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 20 •
    Ocelot • Erieka • - • 19 •



    Song of the Night: Stay With Me - Sam Smith

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 24 april.
    - Sylvie met Love Me Like You Do - Ellie Goulding
    - Kim met I Really Like You - Carly Rae Jepsen
    - Kyle met Given Up - Linkin Park
    - Sylvie met Let Go For Tonight - Foxes
    - Kyle met This Is War - 30 Seconds To Mars
    - Kim met Hold Back The River - James Bay
    - Kyle met Warriors - Imagine Dragons
    - Rani met You And I - John Legend
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 19:18 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Voor mijn examens ben ik heel blij met een hoog cijfer, omdat hoe hoger de cijfers van de twintig examens van Nederlands en Engels zijn, hoe hoger mijn gemiddelde is. Ook mag er bij Nederlands, Engels en Rekenen maar bij één van de drie vakken een vijf gehaald worden.
    En dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn overige vakken die ik moet halen en die dus aan mijn opleiding gebonden zijn.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 18:13 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hooii


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoi!


    16 - 09 - '17


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hoe gaat het hier?

    Ik ben twee liedjes aan het mashuppen, alleen moeten ze nog gezongen worden, haha. (en een ritme aanhouden :x)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Met mij gaat het goed.
    Ik doe alleen op het moment niet echt bijzonders.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Goed, met jou?


    16 - 09 - '17

    Ik ben nu Stay with me van Sam Smith aan het oefenen op de piano/keyboard =3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nice, ik wist niet dat jij daar op kon spelen Ö


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Nice, ik wist niet dat jij daar op kon spelen Ö


    Jup. Ik hoor en lied en kan deze na een paar minuten naspelen :D (wel met 1 hand, ik ben met 2 aan het oefenen)
    Zo kan ik
    Elfenlied
    Merlin intro
    Fur Elise
    Een liedje van Zelda, naam weet ik niet :x
    Ik kan het begin van Someone like you van Adele
    En nu begin ik met Stay with me


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Very nice!


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Very nice!


    =3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil graag piano en gitaar leren spelen. Ik heb enkel geleerd op een blokfluit te spelen en dat vond ik echt saai xD


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Ik wil graag piano en gitaar leren spelen. Ik heb enkel geleerd op een blokfluit te spelen en dat vond ik echt saai xD


    Blokfluit ;p
    Ik heb ook een elektrisch gitaar, maar ik bak daar echt helemaal niets van. Ik houd het wel op keyboard, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    (...)

    Blokfluit ;p
    Ik heb ook een elektrisch gitaar, maar ik bak daar echt helemaal niets van. Ik houd het wel op keyboard, haha.


    Toen ik ooit verhuisde en naar een andere school moest, leerde ze in die klas blokfluit. Ik kon er dus niks van. Was ik blij dat ik naar het vijfde leerjaar kon. Tot ik een paar jaar later in het eerste middelbaar terecht kwam, daar moesten we ook blokfluit spelen. Net zoals in het tweede middelbaar. Pff.


    16 - 09 - '17