• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    GandalfTheSexy • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Neighbourhood • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Sadist • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    TOMLlNSON • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Shank • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Velleity • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Wrestler • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Dylazing • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    C6H12O6 • Kyle • IJsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 20 •
    Ocelot • Erieka • - • 19 •



    Song of the Night: Stay With Me - Sam Smith

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 24 april.
    - Sylvie met Love Me Like You Do - Ellie Goulding
    - Kim met I Really Like You - Carly Rae Jepsen
    - Kyle met Given Up - Linkin Park
    - Sylvie met Let Go For Tonight - Foxes
    - Kyle met This Is War - 30 Seconds To Mars
    - Kim met Hold Back The River - James Bay
    - Kyle met Warriors - Imagine Dragons
    - Rani met You And I - John Legend
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 19:18 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dylazing schreef:
    (...)

    Succes
    Thank youuuu *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oke, wat is jullie mening hierover?
    Persoon 1 uit iets in zijn/haar eigen mening of toestand en persoon 2 vat dit verkeerd op, terwijl persoon 1 niet bedoeld wat persoon 2 denkt. Moet persoon 1 dan zijn/haar excuus aanbieden, moet persoon 2 het excuus aanbieden, moeten ze beiden excuus aanbieden of geen van beiden.

    Wat is jullie mening en waarom?

    Ik ben er zelf namelijk over uit dat geen van beiden een excuus aan moet bieden, omdat ze beiden niet fout zijn geweest.

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 21:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    Oke, wat is jullie mening hierover?
    Persoon 1 uit iets en persoon 2 vat dit verkeerd op, terwijl persoon 1 niet bedoeld wat persoon 2 denkt. Moet persoon 1 dan zijn/haar excuus aanbieden, moet persoon 2 het excuus aanbieden, moeten ze beiden excuus aanbieden of geen van beiden.

    Wat is jullie mening en waarom?

    Ik ben er zelf namelijk over uit dat geen van beiden een excuus aan moet bieden, omdat ze beiden niet fout zijn geweest.
    Ik snap niet eens precies wat je hiermee bedoelt


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Als persoon 2 onbeleefd is met het verkeerd opvatten, dan vind ik dat persoon 2 zijn of haar excuses moet aanbieden?
    Waarom zo moeilijk doen met die persoon 1 en 2? Ik moest het wel drie keer rustig lezen xp


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Als persoon 2 onbeleefd is met het verkeerd opvatten, dan vind ik dat persoon 2 zijn of haar excuses moet aanbieden?
    Waarom zo moeilijk doen met die persoon 1 en 2? Ik moest het wel drie keer rustig lezen xp

    Ja, maar als persoon 2 het dus verkeerd opvat zonder boos te worden, wat dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dylazing schreef:
    Als persoon 2 onbeleefd is met het verkeerd opvatten, dan vind ik dat persoon 2 zijn of haar excuses moet aanbieden?
    Waarom zo moeilijk doen met die persoon 1 en 2? Ik moest het wel drie keer rustig lezen xp
    Ik lees het al vijf keer en snap het nog steeds niet :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    C6H12O6 schreef:
    Oke, wat is jullie mening hierover?
    Persoon 1 uit iets in zijn/haar eigen mening of toestand en persoon 2 vat dit verkeerd op, terwijl persoon 1 niet bedoeld wat persoon 2 denkt. Moet persoon 1 dan zijn/haar excuus aanbieden, moet persoon 2 het excuus aanbieden, moeten ze beiden excuus aanbieden of geen van beiden.

    Wat is jullie mening en waarom?

    Ik ben er zelf namelijk over uit dat geen van beiden een excuus aan moet bieden, omdat ze beiden niet fout zijn geweest.


    Ik vind dat persoon 1 het excuus wel aan moet bieden maar niet omdat die persoon fout zit, maar gewoon uit beleefdheid. Als persoon 2 boos was gewonden zou die persoon het excuus aan moeten bieden om het boos zijn, maar als dat niet het geval is vind ik t niet nodig.


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    C6H12O6 schreef:
    (...)
    Ja, maar als persoon 2 het dus verkeerd opvat zonder boos te worden, wat dan?


    Dan kan persoon 1 rustig uitleggen wat er nou bedoeld wordt en hoeven geen van beiden excuses aan te bieden, I think.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Dan kan persoon 1 rustig uitleggen wat er nou bedoeld wordt en hoeven geen van beiden excuses aan te bieden, I think.


    Ja, dat vind ik ook wel eigenlijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stavros schreef:
    (...)Ik lees het al vijf keer en snap het nog steeds niet :W


    Ik ga niet eens proberen om het beter uit te leggen want dat kan ik toch niet.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Ik ga niet eens proberen om het beter uit te leggen want dat kan ik toch niet.
    hahahahhahaha!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Stavros schreef:
    (...)hahahahhahaha!


    Lach je me uit? (N)


    16 - 09 - '17

    C6H12O6 schreef:
    Oke, wat is jullie mening hierover?
    Persoon 1 uit iets in zijn/haar eigen mening of toestand en persoon 2 vat dit verkeerd op, terwijl persoon 1 niet bedoeld wat persoon 2 denkt. Moet persoon 1 dan zijn/haar excuus aanbieden, moet persoon 2 het excuus aanbieden, moeten ze beiden excuus aanbieden of geen van beiden.

    Wat is jullie mening en waarom?

    Ik ben er zelf namelijk over uit dat geen van beiden een excuus aan moet bieden, omdat ze beiden niet fout zijn geweest.

    Is het niet handig als persoon 1 uitlegt wat hij/zij bedoelde?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    En hallo WonderLies!


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Lach je me uit? (N)
    Nee, ik lach met je mee


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf