• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    GandalfTheSexy • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Neighbourhood • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Sadist • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    TOMLlNSON • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Shank • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Velleity • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Wrestler • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Dylazing • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    C6H12O6 • Kyle • IJsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 20 •
    Ocelot • Erieka • - • 19 •



    Song of the Night: Stay With Me - Sam Smith

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 24 april.
    - Sylvie met Love Me Like You Do - Ellie Goulding
    - Kim met I Really Like You - Carly Rae Jepsen
    - Kyle met Given Up - Linkin Park
    - Sylvie met Let Go For Tonight - Foxes
    - Kyle met This Is War - 30 Seconds To Mars
    - Kim met Hold Back The River - James Bay
    - Kyle met Warriors - Imagine Dragons
    - Rani met You And I - John Legend
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 19:18 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Jup nogal. :C

    Je zal in de toekomst vast ook wel een nog veel leukere crush krijgen.
    Blijf er in ieder geval aan denken dat het niet het einde van de wereld is dat je crush niet in je geïnteresseerd is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Je zal in de toekomst vast ook wel een nog veel leukere crush krijgen.
    Blijf er in ieder geval aan denken dat het niet het einde van de wereld is dat je crush niet in je geïnteresseerd is.


    ^ Dit!


    16 - 09 - '17

    Hooiijj


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haai


    16 - 09 - '17

    Shore schreef:
    (...)
    Je zal in de toekomst vast ook wel een nog veel leukere crush krijgen.
    Blijf er in ieder geval aan denken dat het niet het einde van de wereld is dat je crush niet in je geïnteresseerd is.


    Dan wel graag een crush die mij ook leuk vindt, haha.
    But thanks <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Dan wel graag een crush die mij ook leuk vindt, haha.
    But thanks <3

    Dat lukt vast wel een keer. Bij mij was het bij de vierde crush ook gelukt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hallokidoki!


    16 - 09 - '17

    Mijn vriend en ik hebben wat "heerlijke" gerechten bedacht die ik morgen bij hem thuis zou kunnen eten:
    - Zalm met een korst van hazelnoten, pinda's en paddenstoelen
    - Zalm met pindasaus eroverheen met een pesto van hazelnoten en paddenstoelen
    - Zalm met een ei eroverheen met een pesto van hazelnoten en paddenstoelen
    - Koude zalm ei-salade met pinda's, hazelnoten en paddenstoelen

    Dit ga ik natuurlijk niet eten, omdat ik allergisch ben voor de hazelnoten en pinda's en ik lus geen zalm, paddenstoelen of ei. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ieuw, haha. Dat zijn toch geen lekkere combinaties?


    16 - 09 - '17

    Ik ben er weer.
    Blijkbaar was de Elf Fantasy Fair er weer vandaag. Jammer dat ik er niet was, maar zulk geweldig weer was het ook weer niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hallo!
    Dat ken ik niet. Is dat - dat evenement dat mensen zich verkleden? Want op FB zag ik foto's van sommige die verkleed waren.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Hallo!
    Dat ken ik niet. Is dat - dat evenement dat mensen zich verkleden? Want op FB zag ik foto's van sommige die verkleed waren.

    Er staan kraampjes, maar er zijn ook gasten als schrijvers en acteurs. Natuurlijk heb je ook nog de Live Action Role-Playing game, die plaatsvindt. Wat een soort veldslag is tussen twee groepen.
    Veel mensen cosplayen inderdaad, of komen in ieder geval niet in de kleding die ze normaal dragen.

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 23:22 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Er staan kraampjes, maar er zijn ook gasten als schrijvers en acteurs. Natuurlijk heb je ook nog de Live Action Role-Playing game, die plaatsvindt. Wat een soort veldslag is tussen twee groepen.
    Veel mensen cosplayen inderdaad, of komen in ieder geval niet in de kleding die ze normaal dragen.


    Ah ok.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Ah ok.

    Dat is zo'n evenement waar je wel of niet van houdt.
    Ik wil er sowieso nog een keer naar toe met vrienden. Wanneer zie ik dan wel.

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 23:27 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Dat is zo'n evenement waar je wel of niet van houdt.
    Ik wil er sowieso nog een keer naar toe met vrienden. Wanneer zie ik dan wel.


    Ik denk niet dat het voor mij wat zou zijn, maar ja, als andere het leuk vinden. Het is altijd wel fijn om zo foto's te zien van mensen die hun best doen met verkleden (:


    16 - 09 - '17