• Liefdesverdriet.

    Ja, echt. Ik zoek mensen die ooit liefdesverdriet hebben gehad. Niet het leukste wat er is en misschien ook niet iets wat je met iedereen bespreekt. Maar niet geschoten is altijd mis toch? Dus vandaar dit topic.

    Een maand geleden hebben mijn vriend en ik besloten om uit elkaar te gaan. Voor ons beide onze eerste relatie, die anderhalf jaar duurde, dan is het natuurlijk nogal heftig als je uit elkaar gaat. Je weet wat liefdesverdriet is, je kent alle clichés, maar je weet niet hoe je je er zelf onder voelt, je hebt het immers nog nooit meegemaakt. Tot nu. Dan wordt je er ineens mee geconfronteerd en moet je zelf uitzoeken hoe je ermee dealt. Wat is normaal om te voelen en te denken, en wat niet? Je weet het niet.

    Daar zit ik nu dus ook mee. We zijn enerzijds ál een maand uit elkaar, anderzijds zijn we pás een maand uit elkaar. Ik worstel best veel met vragen of het normaal is om dit nu toe voelen, dat nu te voelen, dit te denken, dan weer dat te denken. Ik kan begrijpen dat ik misschien iets moeilijks vraag, maar als er Quizletters zijn die met me zouden willen praten over mijn vragen, en eventueel kunnen vertellen hoe ze zelf er mee zijn omgegaan, zou ik dat ontzettend waarderen!


    Inspiration can hit you any time

    Yes, ik heb liefdesverdriet gehad/maar ik heb het ook aan de ene kant nog steeds. Het is uit met mijn ex sinds januari en ook al hadden we maar vier maanden, ik hield echt van hem en dat besefte ik dus ook toen het uit ging. Hij ging terug naar zijn ex en daar is hij nu mee samen en ik zit er nog steeds heel erg mee en ja het is een dagelijkse gedachte. Je mag me anders wel even PB-en en je hart aan mij luchten? (:


    Pretty is just a pretty word.

    Stuur maar een PB als je wilt praten; ik heb er wel ervaring mee en kan je misschien wel helpen :)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Je mag me rustig een PB sturen,


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yes, je kan mij een GB of PB'tje sturen, ik sta open voor vragen, ik weet hoe klote het is, en ikzelf ben er nu nog steeds niet overheen maargoed. Voor iedereen is het anders.

    Stuur me maar een GB, als je wil! Ik heb er ervaring mee en zit er af en toe nog steeds mee - dus ik wil je graag helpen! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Geen zorgen, het wordt beter, naarmate het langer geleden is. Je mag mij natuurlijk ook altijd een pb sturen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wat lief van jullie, dankjewel!(:


    Inspiration can hit you any time

    Ik struggle er nog steeds mee, maar je mag me altijd een PB sturen (:


    † Love? I want to sleep.

    Dumbledore schreef:
    Stuur me maar een GB, als je wil! Ik heb er ervaring mee en zit er af en toe nog steeds mee - dus ik wil je graag helpen! c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    stuur maar een PBtje (: