• Hoi,,

    Weet iemand een goed gratis video bewerk programma?
    Voorheen werkte ik gewoon met Windows movie maker.
    Maar ik wil eigenlijk een beter programma, een waar je bv. foto's op je video laat komen, of buttons e.d.

    Thanksss!

    Btw als dit topic verkeerd staat, dan sorry, mag het verplaatst worden :)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    De twee bewerkingsprogramma's die ik altijd voorbij zie komen op YouTube zijn iMovie en Final Cut Pro, maar heb geen idee of die gratis zijn.


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Ik heb Moovly eens gebruik, maar ik heb daar nog nooit filmpjes ingevoerd, alleen eens een animatiepromofilmpje gemaakt. Maar is wel een gratis versie van (:


    We are only a moment.

    Mt

    MrsGately schreef:
    Mt

    MrsGately schreef:
    Mt


    Life is a beautiful struggle

    Het heet echt mt? Of is dit een afkorting.

    Thankss


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Mt betekend; Mijn Topics. Dat wilt dus zeggen dat ze dit topic in de gaten houden omdat ze ook wel geïnteresseerd zijn in de reacties die er op zullen volgen.

    OT (On-Topic): Ik heb eigenlijk geen idee wat een ander goed programma zou zijn, sorry.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 12:38 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Mt betekend; Mijn Topics. Dat wilt dus zeggen dat ze dit topic in de gaten houden omdat ze ook wel geïnteresseerd zijn in de reacties die er op zullen volgen.

    OT (On-Topic): Ik heb eigenlijk geen idee wat een ander goed programma zou zijn, sorry.


    Oh hahahah. Te lang niet op Q geweest. Ik voel me echt een newbie nu hahaha. Maar thanks:)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    MT


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Anarian schreef:
    De twee bewerkingsprogramma's die ik altijd voorbij zie komen op YouTube zijn iMovie en Final Cut Pro, maar heb geen idee of die gratis zijn.


    Thanks. Helaas is dit beide alleen voor apple producten):


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Sony vegas en adobe premier pro zijn goede videobewerkingsprogramma's.
    Alleen niet gratis T.T yeaah, ik denk als je een goed videobewerkingsprogramma wilt dat het echt zoeken is.
    Ik kreeg het adobe pakket bij mijn studie, dus had daar wel mazzel mee :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik kwam dit tegen, geen idee of er iets nuttigs tussen staat, maar je zou even kunnen kijken.


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    MrsGately schreef:
    Mt


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Sony Vegas en als je foto's wil bewerken zodat ze bewegen in je video neem ik altijd Adobe Photoshop Elements. Maar die stond al op mijn pc. De sony vegas heb ik omdat ik piraat ben. :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial