• De titel van dit topic legt al kort, maar krachtig uit wat mijn nieuwe username betekent. Ik dacht: Het is eens tijd voor wat nieuws. Iets niet 1D-gerelateerd, of een of andere shipnaam, maar eens een woord met een betekenis. Mulleroni > Velleity



    En dan natuurlijk een vraag: Met welke username denk jij dat de meesten hier je het best herkennen?


    Pretty is just a pretty word.

    Oh wauw, dat is even wennen, maar wel een leuke username!
    Ik heb geen idee met welke username de meeste mij hier het best herkennen.


    16 - 09 - '17

    I like it very much! *O*
    Maar dat wist je natuurlijk al, ik hielp kiezen xd


    -

    Ghehe dat gevoel heb ik wanneer ik mijn kamer op moet ruimen. :')


    Ik denk onder Gibbs of DiNozzo tegenwoordig. Maar ik heb BlackMagic ook heeel lang gehad en denk dat als je me deze vraag zo'n 3 of 4 jaar geleden gesteld had dat ik die username als antwoord gegeven had. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuke username, erg mooi! Ik moet wel wennen, maar gelukkig kan ik je gemakkelijk herkennen aan je knappe gezichtje. :Y)
    Ik denk dat men me het beste kent als Tigresse, maar ooit zei iemand dat ze me juist aan Gannicus herkende, dus ik weet het niet zeker.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het wordt wel weer even wennen. Ik was gewend aan Mulleroni, maar Velleity is ook leuk.

    Ik denk dat de meesten mij kennen als Eyes, maar ik weet het niet zeker. Eerlijk gezegd denk ik dat meer mensen mij herkennen doordat mijn reacties op het forum en bij verhalen blauw zijn.


    Physics is awesome

    Rhaella schreef:
    Leuke username, erg mooi! Ik moet wel wennen, maar gelukkig kan ik je gemakkelijk herkennen aan je knappe gezichtje. :Y)
    Ik denk dat men me het beste kent als Tigresse, maar ooit zei iemand dat ze me juist aan Gannicus herkende, dus ik weet het niet zeker.


    Ring ring ding, Tigresse laat een belletje rinkelen hier!:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    McCarthy schreef:
    Het wordt wel weer even wennen. Ik was gewend aan Mulleroni, maar Velleity is ook leuk.

    Ik denk dat de meesten mij kennen als Eyes, maar ik weet het niet zeker. Eerlijk gezegd denk ik dat meer mensen mij herkennen doordat mijn reacties op het forum en bij verhalen blauw zijn.


    Same goes for my pink!:Y) Wat ik nu niet gebruik omdat ik op mijn mobiel zit.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Maar de gift is wel van Liam die toen samen met Zayn in slaapgevallen was op het vliegveld =D
    Ik vind het een leuke naam ^^

    Ik denk dat de meeste mensen mij wel herkennen aan mijn huidige username; Tragically.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SPECS schreef:
    (...)

    Same goes for my pink!:Y) Wat ik nu niet gebruik omdat ik op mijn mobiel zit.:'D


    Inderdaad, je mooie en felle roze.

    Of ik op de laptop zit of mijn mobiel(zoals nu), het is altijd blauw. Behalve bij begin posten van topics die ik start en pb berichten.


    Physics is awesome

    Leuke naam! Ik denk dat de meesten me hier wel als Scribe kennen. Ik ben hem ook weer van plan terug te nemen, maar dan moet ik eerst weer actiever gaan schrijven. (Van mezelf):Y)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    McCarthy schreef:
    Het wordt wel weer even wennen. Ik was gewend aan Mulleroni, maar Velleity is ook leuk.

    Ik denk dat de meesten mij kennen als Eyes, maar ik weet het niet zeker. Eerlijk gezegd denk ik dat meer mensen mij herkennen doordat mijn reacties op het forum en bij verhalen blauw zijn.

    Heel eerlijk, Eyes en dat jij blauw schrijft, daar herken ik je wel aan ja. Ik denk altijd als jou zie: "Dat was Eyes!" (;

    Klinkt mooi, Annemarije! Ik heb er helaas ook heel vaak last van, maar ik ben er heel hard aan het werken.

    Ik heb geeeeen idee welke username het bekendste is. Ik heb ooit van iemand gehoord dat Constante het bekendste is, maar ik geloof dat dat komt omdat ik toen mod ben geworden. :Y)
    Ik houd het gewoon bij mijn avatar. (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuke username!

    Uh, ik heb zo'n vermoeden dat de meeste mensen mij kennen als Vinception, en anders als Derks, geen idee eigenlijk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Leuke naaaaam *O*
    En ik heb echt geen idee aan welke username mensen mij herkennen :W
    Ik denk Carlisle of zo dan...


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Leuke naam! :)
    Ik denk dat de meeste mij toch wel als OakenshieId kennen. c:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk! :3

    Ik heb geen idee, to be honest. :'D


    wat was dit ookalweer