• Ik zie dat veel mensen een plaatje/foto boven hun hoofdstuk plaatsen en ik vroeg me af wat jullie meer aantrekt. Wel of geen plaatje? Of maakt het je niet uit?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    mij maakt het me niet zoveel uit, al doe ik het zelf wel :P
    Meestal vindt ik het zelf gewoon leuk om te doen..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik vind het vaak leuk om een foto bij een hoofdstuk te zien, mits het een goede impressie van het verhaal of hoofdstuk geeft.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik vind het ook wel leuk.c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maar ik vind het erg lastig, omdat mijn hoofdstuk soms niet echt een duidelijk beeld geeft en dan zou ik dus een foto van mijn personage kunnen doen, toch?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hoi ik vind het leuker als er een plaatje bijstaat

    Zoals dit


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    xClaudiaaa schreef:
    Maar ik vind het erg lastig, omdat mijn hoofdstuk soms niet echt een duidelijk beeld geeft en dan zou ik dus een foto van mijn personage kunnen doen, toch?

    ja, dat doe ik zelf trouwens ook en als je goed kan tekenen en het leuk vindt, kan je er ook voor kiezen om hem/ haar zelf te tekenen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    HUNGERFOX schreef:
    (...)
    ja, dat doe ik zelf trouwens ook en als je goed kan tekenen en het leuk vindt, kan je er ook voor kiezen om hem/ haar zelf te tekenen.


    Ik heb hé''el veel plaatjes van mijn personage, heb haar van deviantart haha, maar vele zijn in een weiland of op een strand en hmm. Ik twijfel.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    Maar ik vind het erg lastig, omdat mijn hoofdstuk soms niet echt een duidelijk beeld geeft en dan zou ik dus een foto van mijn personage kunnen doen, toch?

    Ik doe tegenwoordig altijd foto's van personages erbij.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Een plaatje dat specifiek bij dat hoofdstuk hoort? Dat hoeft van mij niet zo, want dat lijkt me erg veel werk voor de schrijfster en het gaat uiteindelijk om het verhaal zelf, niet om de illustraties, tenzij die er echt iets aan toevoegen.
    Ik vind het wel altijd mooier als er de cover van het verhaal bij ieder hoofdstuk staat. Op de een of andere manier vind ik dat een wat nettere indruk geven, maar dat kan er ook gewoon aan liggen dat ik dat gewend ben hier op Q. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Een plaatje dat specifiek bij dat hoofdstuk hoort? Dat hoeft van mij niet zo, want dat lijkt me erg veel werk voor de schrijfster en het gaat uiteindelijk om het verhaal zelf, niet om de illustraties, tenzij die er echt iets aan toevoegen.
    Ik vind het wel altijd mooier als er de cover van het verhaal bij ieder hoofdstuk staat. Op de een of andere manier vind ik dat een wat nettere indruk geven, maar dat kan er ook gewoon aan liggen dat ik dat gewend ben hier op Q. ^^


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Square schreef:
    Een plaatje dat specifiek bij dat hoofdstuk hoort? Dat hoeft van mij niet zo, want dat lijkt me erg veel werk voor de schrijfster en het gaat uiteindelijk om het verhaal zelf, niet om de illustraties, tenzij die er echt iets aan toevoegen.
    Ik vind het wel altijd mooier als er de cover van het verhaal bij ieder hoofdstuk staat. Op de een of andere manier vind ik dat een wat nettere indruk geven, maar dat kan er ook gewoon aan liggen dat ik dat gewend ben hier op Q. ^^


    Dat dacht ik ook al, ik ga dat denk ik gewoon doen! Thanks


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Als zo een plaatje niet te groot is vind ik het altijd wel leuk (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik let er nooit echt op, maar vaak vind ik het persoonlijk niet zo mooi staan in de opmaak. Maar dat hangt ook weer aan het verhaal etc.


    wat was dit ookalweer

    Ik scrol altijd gewoon langs het plaatje. Zelf zet ik er nooit eentje bij. Vroeger deed ik dat wel altijd, maar toen kwam de crash en toen ik al mijn hoofdstukken terug had gevonden waren de plaatjes ook wel. Toen had ik besloten bij die verhalen geen plaatje meer te doen omdat je dan bij sommige hoofdstukken wel een plaatje had en bij sommige niet. En tja, dat is er nu een beetje ingeslopen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    Een plaatje dat specifiek bij dat hoofdstuk hoort? Dat hoeft van mij niet zo, want dat lijkt me erg veel werk voor de schrijfster en het gaat uiteindelijk om het verhaal zelf, niet om de illustraties, tenzij die er echt iets aan toevoegen.
    Ik vind het wel altijd mooier als er de cover van het verhaal bij ieder hoofdstuk staat. Op de een of andere manier vind ik dat een wat nettere indruk geven, maar dat kan er ook gewoon aan liggen dat ik dat gewend ben hier op Q. ^^


    Jup, ik fantaseer lizver zelf zcht beelden die bij een hoofdstuk passen.
    Maar de cover vind ik wel altijd leuk.


    Queer zijn is gewoon alles