• Next Generation


    Username
    Mamihlapinatapa
    Hephaestus
    Fyrgebreac
    CaptainKush
    Crucifix
    Tartle
    Little_Liars
    Fortis
    Iraious
    Robind19
    Yakamoz
    VladiFerr
    JackSkellington
    Naam
    Jente
    Ilona
    Leonie
    Lotte
    Marie
    Yu
    Noa
    Simone
    Ana
    Robin
    Gwen
    Noëlle
    Tessa
    Karakter(s)
    Rose, James, Dominique, Lysander
    Lily, Scorpius, Fred
    Kaya
    Scarlett
    Aeroline, Jackson
    Bryony, Caleb, Lorcan
    Louis, Chiara, Roxanne
    Albus, Molly, Hugo
    Rebecca
    Robin
    Lucy
    Aviana
    Marty


    RPG Ships
    Shipname
    Jaya
    Brymes
    Scorose
    Domiony
    Scorecca
    Bryecca
    Nutella
    Caeroleb
    Domineb
    Albiara
    Albryony
    Cales
    Calett
    Liander
    Scaesly
    Avius
    Calaya
    Fireball
    Lorcander
    Lorbus
    Ship
    James x Kaya
    James x Bryony
    Scorpius x Rose
    Bryony x Dominique
    Scorpius x Rebecca
    Bryony x Rebecca
    Dominique x Kaya
    Caleb x Aeroline
    Caleb x Dominique
    Albus x Chiara
    Albus x Bryony
    Caleb x James
    Caleb x Scarlett
    Lysander x Lily
    Lorcan x Rose
    Albus x Aviana
    Caleb x Kaya
    Fred x Chiara
    Lorcan x Lysander
    Albus x Lorcan


    Verjaardagen
    Januari
    01 • Lorcan Scamander
    13 • James Sirius Potter

    Februari
    14 • Kaya Lancaster

    Maart

    April
    01 • Roxanne Molly Weasley
    27 • Dominique Isabelle Weasley

    Mei
    5 • Chiara Lucy Finnigan
    18 • Albus Severus Potter
    28 • Rebecca Indigo Patrickson

    Juni
    12 • Marty Drake Dawson
    21 • Rose Nymphadora Weasley

    Juli
    17 • Robin Tigrisblack

    Augustus

    September
    27 • Louis Gabriël Weasley

    Oktober
    17 • Caleb Brody Hughes

    November
    3 • Scorpius Hyperion Malfoy
    18 • Molly Audrey Weasley

    December
    16 • Bryony Alexandra Ainsworth
    20 • Aeroline Cadence Salvatore
    29 • Aviana Sue Blackwood
    31 • Lysander Scamander

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 21:17 ]


    -

    Tartle schreef:
    Bryony is officieel bi seksueel ^^!


    Dominique? *wbw*


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Dominique? *wbw*


    Wordt ze officieel lesbisch? Want dan jaa! Ik heb ff nagedacht btw, tis toch altijd zo dat gay stelletjes zo helemaal popi jopi zijn, misschien kunnen we Domiony dat laten zijn, als niemand dat erg vindt ((:


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    Wordt ze officieel lesbisch? Want dan jaa! Ik heb ff nagedacht btw, tis toch altijd zo dat gay stelletjes zo helemaal popi jopi zijn, misschien kunnen we Domiony dat laten zijn, als niemand dat erg vindt ((:


    Jup, ik vond haar wel een persoon om lesbisch te zijn ^^ Domiony ftw. Je moet het voor de lol even hardop zeggen. Het klinkt echt heel grappig.

    Sounds awesome, als niemand dat erg vindt inderdaad ^^


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Jup, ik vond haar wel een persoon om lesbisch te zijn ^^ Domiony ftw. Je moet het voor de lol even hardop zeggen. Het klinkt echt heel grappig.

    Sounds awesome, als niemand dat erg vindt inderdaad ^^


    Wauw dat klinkt idd weird :') maar wel awesome tho hahaha

    dus anyone hier tegen
    :Y)?

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 17:17 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Chiara Lucy Finnigan
    ''People always judge, no matter what you do. It's never good enough for everyone.''


    ''Smile, someone might fall in love with it.''


    ''Relax, I didn't let the whole school explode, only this classroom.''


    ''When do we finally go...''


    ''If you don't like to hear me speak, leave. Because I don't shut the fuck op for you!''


    ''Different is good, I like different, this place has too much of the same.''



    Leeftijd • Ze is zestien jaar oud. Chiara is geboren op de dag dat de geallieerden, waaronder dus Engeland, uiteindelijk het buurland, Nederland, had bevrijd. Oftewel vijf mei. Dit geeft haar het sterrenbeeld stier.

    Bloedstatus • Halfblood

    Afdeling • Gryffindor. Ze is blij met deze afdeling en voelt zich hier ook thuis. Hoewel Chiara eerder verwachtte in Ravenclaw te komen, maar met beide ouders in Gryffindor wilde Chiara ze niet teleurstellen en wilde ze ook in Gryffindor komen en bleef ze deze afdeling tijdens de sorteerceremonie maar in haar hoofd herhalen. Aan haar karakter zie je namelijk wel dat ze eerder een Ravenclaw of Hufflepuff is.

    Uiterlijk • [FC: Sasha Pieterse] Wat er vaak op Chiara haar gezicht te vinden is is een glimlach. Deze siert haar gezicht en geven haar ogen twinkelingen. Haar blauw, grijze ogen hebben eigenlijk bijna 24/7 wel die twinkelingen en je kunt verder in de kijkers zien hoe zij zich voelt. Chiara haar ogen worden omringd door lichte wimpers waar ze eigenlijk altijd wel een klein laagje mascara op heeft.
    Haar haren komen tot haar borsten, krullen en hebben een blonde kleur. Deze heeft ze van nature en hoewel ze ergens de kleur saai vindt, vindt ze hem ook weer erg mooi. Chiara heeft de lokken bijna iedere dag los zitten, behalve bij enkele vakken. Op een vrije dag heb je de kans om haar ook nog met een knot te zien, maar velen zullen dit niet zien. Chiara zal haar haren ook niet zo snel knippen, enkel de dode puntjes.
    Op haar gezicht zul je verschillende sproetjes zien, wat zij zelf irritant vindt, maar ze moet er maar mee leven. Haar lippen zijn niet heel dun en ook niet heel vol en hebben een zachtroze kleur, op haar lippen doet Chiara altijd wat balsem. Ze is ongeveer 1 meter en 63 centimeter lang en met deze lengte is ze wel tevreden. Hakken draagt ze niet zo snel, ze valt er veel eerder mee dan dat ze er mee blijft staan.
    In haar vrije tijd draagt Chiara wel eens een jurkje, voornamelijk in de zomervakantie, maar het vaakst een skinny jeans met een shirt en een jasje.

    Innerlijk • Ontmoet Chiara en je ziet dat ze een vrolijke meid is die geniet van het leven. Ze probeert alles vaak van de zonnige kant te zien, maar doet niet overdreven positief over dingen. Hoewel het niet niet altijd zo lijkt is ze eigenlijk een realist. Dit laat haar soms hard overkomen, ook al bedoelt zij het dan niet zo. Zo nu en dan kan ze een druk iemand zijn, maar er is ook een rustige kant van haar. Alleen laat Chiara die bijna nooit zien. Een ander ding wat Chiara ook niet graag laat zien zijn haar pijn en verdriet. Ze heeft er niet bepaald een reden voor om dit te doen, maar ze wilt gewoon niet dat mensen haar zo zien en een andere indruk van haar krijgen waardoor ze haar zwak vinden en niet meer met haar om willen gaan. Iets wat je dus verlatingsangst kunt noemen. Wat je ook zult merken als je Chiara ontmoet is dat ze redelijk verlegen is in het begin en zich dan ook erg rustig gedraagt. Wanneer ze zich langzaam meer op haar gemak zal gaan voelen zie je het drukke, vrolijke meisje weer.
    De jongedame is ook redelijk ongeduldig en zal geduld niet echt bepaald snel gaan krijgen. Dit past dan weer bij dat ze ook snel geërgerd wordt. Waar je geluk mee hebt, want als ze boos is kan ze dit lang op je blijven. Ook is Chiara nogal snel jaloers, hoewel ze dit nooit laat zien. Ze vindt dit een vreselijke eigenschap van zichzelf en heeft er een hekel aan. Verder is ze iemand die er niet tegen kan als ze iets niet af heeft. Wanneer het haar na een aantal keer niet lukt vindt ze het tijdsverspilling, dit vindt ze algemeen over de Potions lessen. Ze laat de boel toch ontploffen. En dan komt nog dat Chiara standvastig is. Haar mening veranderd niet snel en je zult wel erg je best moeten doen om dit te doen veranderen.
    Chiara is een intelligent iemand die dingen graag wilt leren, dit is de reden waarom ze bijna in Ravenclaw kwam. Vaak zoekt ze een logische reden voor dingen en probeert ze dingen van verschillende kanten te bekijken. Ze is een trouw persoon die voor haar vrienden door het vuur gaat en je zult beschermen, ook al moet ze hiervoor een bitch worden.

    Geschiedenis • Familie
    Seamus Finnigan x Vader
    Olivia Finnigan-McCarthy x Moeder
    Nathan Jake Finnigan x Broer

    Chiara is opgegroeid in de stad Manchester, de op vier na grootste stad in Engeland, en woonde in een normaal huis bij haar ouders en twee jaar oudere broer Nathan. Beide ouders waren tovenaar en heks en hadden beiden in Gryffindor gezeten. Zodra Nathan naar Hogwarts ging was ze wat eenzamer thuis en verdeed ze haar tijd met het lezen van verschillende boeken, zoals De Vertelsels van Baker de Bard of Muggle boeken zoals Een weeffout in onze sterren en De Kronieken van Narnia.
    Twee jaar later mocht Chiara zelf naar Hogwarts en ze was er enthousiast over. In de jaren dat ze op school zat is ze niet echt bepaald gepest of zo, maar ze was ook nooit echt mega populair. Gewoon een normale studente. Er is eigenlijk niet zo veel speciaals aan haar geschiedenis.

    Relaties • Albus Potter x De twee zijn beste vrienden en Chiara geeft erg veel om de jongen. Stiekem heeft Chiara een crush op Albus gekregen, alleen vertelt ze hem het nog niet want ze wild de vriendschap niet verpesten. De enige wie ze het eigenlijk heeft verteld is haar broer.
    Chiara vertrouwd Albus voor de volle 100% en zal hem altijd willen beschermen, ook al is hij juist degene die de fout is ingegaan.
    Aviana Blackwood Ondanks dat Avi in Ravenclaw zit zijn de twee wel beste vriendinnen. Chiara komt met al haar echte meiden struggles bij Avi en zijzelf zal ook altijd voor Avi klaar staan.
    James Potter Hij en Chiara zijn exen. De jongen werd uiteindelijk verliefd op iemand anders en toen zijn ze uit elkaar gegaan. Chiara was niet boos om dit of zo, maar vond het wel prima. Ze vindt dat iedereen naar zijn gevoelens moet luisteren als het om liefde gaat, ze heeft ook niet echt een probleem of zo met James. Chiara mag hem nog gewoon als afdelingsgenoten, kennissen

    Extra • Patronus Haar patronus is een kat. Soms druk, soms rustig, beschermend, slim en schuw. Dit is net zoals zij is.
    Toverstok De toverstok die Chiara bezit is ongeveer 28 centimeter lang en het houd is van een wilg. De kern is bloed van een drakenhart.
    Angst Chiara is bang om verlaten te worden. Hoe dit komt weet ze niet, maar het idee van helemaal alleen zijn bevalt haar niet.
    Goede vakken Ze is erg bedreven in Defence Against The Dark Arts, Charms en Transfirguration.
    Slechte vakken Potions staat hier op stipt nummer één van haar slechtste vakken. Net als haar vader laat Chiara hier dingen vaak ontploffen. Naast dit is ze ook wel slecht in Herbology en


    Chiara is af, relaties zijn nog open :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Als ik haar zo vlug bekijk, lijkt mij Bree een goede vriendin voor dr, pagina 4 ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Little_Liars schreef:
    Chiara Lucy Finnigan
    ''People always judge, no matter what you do. It's never good enough for everyone.''

    (...)

    Leeftijd • Ze is zestien jaar oud. Chiara is geboren op de dag dat de geallieerden, waaronder dus Engeland, uiteindelijk het buurland, Nederland, had bevrijd. Oftewel vijf mei. Dit geeft haar het sterrenbeeld stier.

    Bloedstatus • Halfblood

    Afdeling • Gryffindor. Ze is blij met deze afdeling en voelt zich hier ook thuis. Hoewel Chiara eerder verwachtte in Ravenclaw te komen, maar met beide ouders in Gryffindor wilde Chiara ze niet teleurstellen en wilde ze ook in Gryffindor komen en bleef ze deze afdeling tijdens de sorteerceremonie maar in haar hoofd herhalen. Aan haar karakter zie je namelijk wel dat ze eerder een Ravenclaw of Hufflepuff is.

    Uiterlijk • [FC: Sasha Pieterse] Wat er vaak op Chiara haar gezicht te vinden is is een glimlach. Deze siert haar gezicht en geven haar ogen twinkelingen. Haar blauw, grijze ogen hebben eigenlijk bijna 24/7 wel die twinkelingen en je kunt verder in de kijkers zien hoe zij zich voelt. Chiara haar ogen worden omringd door lichte wimpers waar ze eigenlijk altijd wel een klein laagje mascara op heeft.
    Haar haren komen tot haar borsten, krullen en hebben een blonde kleur. Deze heeft ze van nature en hoewel ze ergens de kleur saai vindt, vindt ze hem ook weer erg mooi. Chiara heeft de lokken bijna iedere dag los zitten, behalve bij enkele vakken. Op een vrije dag heb je de kans om haar ook nog met een knot te zien, maar velen zullen dit niet zien. Chiara zal haar haren ook niet zo snel knippen, enkel de dode puntjes.
    Op haar gezicht zul je verschillende sproetjes zien, wat zij zelf irritant vindt, maar ze moet er maar mee leven. Haar lippen zijn niet heel dun en ook niet heel vol en hebben een zachtroze kleur, op haar lippen doet Chiara altijd wat balsem. Ze is ongeveer 1 meter en 63 centimeter lang en met deze lengte is ze wel tevreden. Hakken draagt ze niet zo snel, ze valt er veel eerder mee dan dat ze er mee blijft staan.
    In haar vrije tijd draagt Chiara wel eens een jurkje, voornamelijk in de zomervakantie, maar het vaakst een skinny jeans met een shirt en een jasje.

    Innerlijk • Ontmoet Chiara en je ziet dat ze een vrolijke meid is die geniet van het leven. Ze probeert alles vaak van de zonnige kant te zien, maar doet niet overdreven positief over dingen. Hoewel het niet niet altijd zo lijkt is ze eigenlijk een realist. Dit laat haar soms hard overkomen, ook al bedoelt zij het dan niet zo. Zo nu en dan kan ze een druk iemand zijn, maar er is ook een rustige kant van haar. Alleen laat Chiara die bijna nooit zien. Een ander ding wat Chiara ook niet graag laat zien zijn haar pijn en verdriet. Ze heeft er niet bepaald een reden voor om dit te doen, maar ze wilt gewoon niet dat mensen haar zo zien en een andere indruk van haar krijgen waardoor ze haar zwak vinden en niet meer met haar om willen gaan. Iets wat je dus verlatingsangst kunt noemen. Wat je ook zult merken als je Chiara ontmoet is dat ze redelijk verlegen is in het begin en zich dan ook erg rustig gedraagt. Wanneer ze zich langzaam meer op haar gemak zal gaan voelen zie je het drukke, vrolijke meisje weer.
    De jongedame is ook redelijk ongeduldig en zal geduld niet echt bepaald snel gaan krijgen. Dit past dan weer bij dat ze ook snel geërgerd wordt. Waar je geluk mee hebt, want als ze boos is kan ze dit lang op je blijven. Ook is Chiara nogal snel jaloers, hoewel ze dit nooit laat zien. Ze vindt dit een vreselijke eigenschap van zichzelf en heeft er een hekel aan. Verder is ze iemand die er niet tegen kan als ze iets niet af heeft. Wanneer het haar na een aantal keer niet lukt vindt ze het tijdsverspilling, dit vindt ze algemeen over de Potions lessen. Ze laat de boel toch ontploffen. En dan komt nog dat Chiara standvastig is. Haar mening veranderd niet snel en je zult wel erg je best moeten doen om dit te doen veranderen.
    Chiara is een intelligent iemand die dingen graag wilt leren, dit is de reden waarom ze bijna in Ravenclaw kwam. Vaak zoekt ze een logische reden voor dingen en probeert ze dingen van verschillende kanten te bekijken. Ze is een trouw persoon die voor haar vrienden door het vuur gaat en je zult beschermen, ook al moet ze hiervoor een bitch worden.

    Geschiedenis • Familie
    Seamus Finnigan x Vader
    Olivia Finnigan-McCarthy x Moeder
    Nathan Jake Finnigan x Broer

    Chiara is opgegroeid in de stad Manchester, de op vier na grootste stad in Engeland, en woonde in een normaal huis bij haar ouders en twee jaar oudere broer Nathan. Beide ouders waren tovenaar en heks en hadden beiden in Gryffindor gezeten. Zodra Nathan naar Hogwarts ging was ze wat eenzamer thuis en verdeed ze haar tijd met het lezen van verschillende boeken, zoals De Vertelsels van Baker de Bard of Muggle boeken zoals Een weeffout in onze sterren en De Kronieken van Narnia.
    Twee jaar later mocht Chiara zelf naar Hogwarts en ze was er enthousiast over. In de jaren dat ze op school zat is ze niet echt bepaald gepest of zo, maar ze was ook nooit echt mega populair. Gewoon een normale studente. Er is eigenlijk niet zo veel speciaals aan haar geschiedenis.

    Relaties • Albus Potter x De twee zijn beste vrienden en Chiara geeft erg veel om de jongen. Stiekem heeft Chiara een crush op Albus gekregen, alleen vertelt ze hem het nog niet want ze wild de vriendschap niet verpesten. De enige wie ze het eigenlijk heeft verteld is haar broer.
    Chiara vertrouwd Albus voor de volle 100% en zal hem altijd willen beschermen, ook al is hij juist degene die de fout is ingegaan.
    Aviana Blackwood Ondanks dat Avi in Ravenclaw zit zijn de twee wel beste vriendinnen. Chiara komt met al haar echte meiden struggles bij Avi en zijzelf zal ook altijd voor Avi klaar staan.
    James Potter Hij en Chiara zijn exen. De jongen werd uiteindelijk verliefd op iemand anders en toen zijn ze uit elkaar gegaan. Chiara was niet boos om dit of zo, maar vond het wel prima. Ze vindt dat iedereen naar zijn gevoelens moet luisteren als het om liefde gaat, ze heeft ook niet echt een probleem of zo met James. Chiara mag hem nog gewoon als afdelingsgenoten, kennissen

    Extra • Patronus Haar patronus is een kat. Soms druk, soms rustig, beschermend, slim en schuw. Dit is net zoals zij is.
    Toverstok De toverstok die Chiara bezit is ongeveer 28 centimeter lang en het houd is van een wilg. De kern is bloed van een drakenhart.
    Angst Chiara is bang om verlaten te worden. Hoe dit komt weet ze niet, maar het idee van helemaal alleen zijn bevalt haar niet.
    Goede vakken Ze is erg bedreven in Defence Against The Dark Arts, Charms en Transfirguration.
    Slechte vakken Potions staat hier op stipt nummer één van haar slechtste vakken. Net als haar vader laat Chiara hier dingen vaak ontploffen. Naast dit is ze ook wel slecht in Herbology en


    Chiara is af, relaties zijn nog open :')

    Tss, Scorpius staat er niet eens bij.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hephaestus schreef:
    (...)
    Tss, Scorpius staat er niet eens bij.



    ;O
    SORREY ;'(


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tartle schreef:
    Als ik haar zo vlug bekijk, lijkt mij Bree een goede vriendin voor dr, pagina 4 ^^


    Goede vriendinnen doen dan? :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zoek een vijand/rivaal voor Aeroline, iemand iemand?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malachai schreef:
    Ik zoek een vijand/rivaal voor Aeroline, iemand iemand?


    Kaya misschien? Ik heb alleen nog geen innerlijk geschreven maar als je wilt kan ik een korte samenvatting van wat ik nu in mijn hoofd heb geven?


    take me back to the basics and the simple life

    Fyrgebraec schreef:
    (...)

    Kaya misschien? Ik heb alleen nog geen innerlijk geschreven maar als je wilt kan ik een korte samenvatting van wat ik nu in mijn hoofd heb geven?


    Ik vind het leuk c: Alhoewel een beschrijving wel handig is ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aviana is wat uitgebreid, maar nu helemaal af. Als iemand nog relaties wilt? Ik hoor het graag (:


    Naam:

    Aviana Sue Blackwood






    Leeftijd:
    17 winters jong, 29 december. Capricorn
    Ze is geboren op een maandag met hevige sneeuwbuien. De familie kon het huis niet eens uit en de bevalling moest thuis plaatsvinden. Het is uiteindelijk goed verlopen en de verloskundige kwam de volgende dag alsnog langs. Gelukkig wist ze niet dat Avi met behulp van een klein beetje magie was geboren, anders was het een gekkenhuis geweest.

    Bloedstatus:
    Halfbloed, haar moeder was een heks en haar vader een gewone boer. Ze hebben elkaar ontmoet in een bakkerij en de vonk sloeg meteen over. Beide waren ze altijd druk, maar vonden een manier om twee kinderen op de wereld te zetten. Pas toen Chris een stoel door de kamer liet vliegen zonder ook maar iets te doen, vertelde Anne over het bestaan van magie. Avi's vader is gewoon gebleven, maar deed meer afstandelijker dan normaal.

    Afdeling:
    Ravenclaw, dit verbaasde haar, aangezien ze dacht bij Slytherin te komen. Ondanks dit is ze erg blij met haar plek bij Ravenclaw. Ze vindt het een heerlijke afdeling waar ze vooral zichzelf kan zijn. Ze probeert niet echt iedereen uit te blinken, maar een wedstrijdje wie meer weet vindt ze altijd wel leuk.


    (...)



    Innerlijk:
    Avi is een koppig kind. Dat is zeker iets wat vast staat. Met haar grote mond en sarcastische opmerkingen is ze niet meestal het meisje dat iedereen aardig vindt. Ze zegt altijd waar het op aankomt en lijkt haast het filtertje te missen die je verteld of je iets wel kan zeggen of niet. Haar reputatie kan haar bar weinig schelen en doet er dan ook werkelijk helemaal niks mee. Avi is opgegroeid op een boerderij en is dan ook niet bang om vies te worden of om vuil werk te doen. Ze steekt veel liever haar handen uit de mouwen in plaats van toe te kijken. Aviana heeft het dan ook wel een vaak druk en kan van hot naar her rennen. Ze kan soms uren de oren van je kop kletsen als ze ergens heel enthousiast over is en is dan ook vol passie als ze aan nieuwe dingen of projecten begint die ze leuk of interessant vindt. Avi heeft ook een gevoelige kant, maar laat die aan vrijwel niemand zien. Als ze moet huilen, doet ze dat alleen of met de persoon die ze het meest vertrouwt op dat moment. Huilen is een teken van zwakte voor haar en ze weigert er dan ook aan toe te geven. Avi houdt ervan om sarcastisch te zijn tegen mensen en vindt het dan ook heerlijk als ze haar soms verkeerd begrijpen. Niet als pesten, maar eerder als een beetje plagen. Avi's grote verslavingen zijn naast hard werken: Quidditch en dieren. Ze is vaak in de uilentoren te vinden om voor haar uil; Scops te verzorgen en dwaalt ook wel eens af naar the Forbidden Forest. Ze vindt het heerlijk om buiten in de natuur te zijn, omdat het haar doet denken aan thuis. Bij Quidditch is ze nu voor drie jaar al Chaser en geniet er nog steeds van. Ze heeft de snelheid vaak te pakken en kan goede duiken maken. Doordat haar broer haar al vroeg op de bezem heeft gezet, had ze een goede voorsprong op haar medeleerlingen in het eerste jaar, maar het gevoel van in de lucht zitten en de wind langs je gezicht te voelen, is toch wel het beste. Ze staat eigenlijk nooit tot weinig met haar mond vol tanden en weet altijd wel weer eens iets terug te zeggen. Ze kan erg gedreven zijn als ze het laatste woord wilt en het maakte haar broer vaak helemaal gek. Ze is altijd wel in voor een geintje en ziet moeilijk de consequenties in die het met zich kan meebrengen. Ze denkt niet zo snel aan iedereens zijn gevoelens als ze iets doet of zegt, daar komt ze dan meestal later pas achter en als ze vindt dat ze fout zat kan je ook een goede verontschuldiging verwachten.

    Uiterlijk:
    Aviana heeft lange, zwarte haren die rijken tot net over haar schouderbladeren. Ze draagt het vaak los, aangezien haar haar soms licht golft en ze het dan los het mooist vindt. Heeft ze het warm of gewoon een bad hair day. Dan gaat haar haar meestal omhoog in een knot, staart of omlaag in een vlecht. Avi heeft blauw/groene ogen die ook lichtelijk bruin in zich hebben zitten. Haar ogen hebben een ronde, ovale vorm en worden omlijst door lange, zwarte wimpers. Haar wenkbrauwen zijn niet al te breed, maar soms we smoezelig, omdat ze soms vergeet te epileren. Avi's gezicht heeft een ovale vorm en komt een beetje naar voren bij haar kin. Ze heeft licht, uitkomende jukkebeenderen en volle, ronde lippen die vaak een donkerrode lippenstift ophebben of niks. Avi heeft een goed postuur en is 1,67 meter lang. Ze heeft goede rondingen, maar ze is zeker niet één van de sterkste. Ze gebruikt ook liever haar snelheid dan haar kracht. Ze is vaak bezig en heeft dan ook wel de aardige schrammen en blauwe plekken. Op haar boven arm loopt een litteken die ze opliep toen ze viel met Quidditch. Ze heeft het altijd als een soort trofee gezien en loopt dan ook gewoon met korte mouwen. Ze heeft geen enkele reden om het te verbergen. Haar kleding bestaat vaak uit een iets Alternatieve kant, naast haar schooluniform. Shirts met bands uit de mensenwereld of tovenaarswereld draagt ze vaak en ze heeft wel eens gaten in haar broek zitten. Deze gatten zijn voornamelijk door haar zelf ontstaan als ze weer eens ergens aan blijft haken of als ze struikelt.

    Geschiedenis:

    Vader: Sam Blackwood
    Moeder: Anne Fraser/Blackwood
    Broer: Chris Blackwood
    Oma: Sophia Fraser

    Avi is, zoals eerder vermeld, opgegroeid op een boerderij bij haar vader, moeder, broer en oma. Haar oudere broer, Chris, was voor haar al op Hogwarts geweest en heeft haar er dan ook goed op voorbereid. Ze hebben samen één jaar op Hogwarts gezeten, maar daarna was hij geslaagd. Chris werkt nu in Roemnië met draken, maar stuurt haar vaker brieven dan hun moeder. De band tussen broer en zus is sterk door een ongeluk dat gebeurde toen Avi zeven was. Chris had net een bezem gekregen van hun ouders en was flink aan het oefenen in de bossen vlakbij hun boerderij. Toen hij een pauze nam had Avi stiekem de bezem gestolen, maar verloor voor even de controle en was in de lucht geschoten. Chris was afgekomen op het gegil en zag zijn zusje tien meter boven de grond hangen. Na een paar scheldwoorden, die Avi nog steeds weet, was hij de boom ingeklommen en had hij haar net op tijd te pakken gekregen. Avi wist vanaf toen dat hij er altijd voor haar zou zijn en Chris, om zulke gevaren te voorkomen, ging haar leren hoe je moest vliegen. Avi's ouders hebben het nooit geweten, behalve haar oma. Haar oma was de persoon aan wie Avi altijd alles vertelde, op Chris na. Haar oma is net zo sarcastisch als zij en het maakt haar moeder hysterisch. Toen Chris weg ging naar Roemenië, moest Avi er wel even aan wennen. Ze kon nu niet zo maar naar hem toe met haar problemen en als ze verliefd was kon ze ook niet naar hem toe. Ze vond het eerst heel moeilijk en heeft vaak gehuild toen ze nog dertien was, maar nu is ze er helemaal aan gewend en bezoekt ze hem vaak in de zomer. Ze krijgt ook altijd alles te horen over draken en is daar zo langzamerhand een expert in geworden. Veel dingen weet ze natuurlijk niet, maar ze weet vaak genoeg feitjes die anderen nooit wisten. Met haar vader heeft Avi nooit echt iets gehad. Hij was er wel voor haar, maar nooit echt op de manier die ze nodig had. Vaak was hij eerder met haar moeder bezig dan met Avi zelf. Chris en zij hebben geleerd op elkaar te bouwen, omdat hun ouders er nooit echt waren. Moeder was altijd op werk en vader was meestal op het land, dus veel zagen ze hun niet. Alles wat ze moesten weten over het tovenaars bestaan kwam via oma. Zij is een heks en was zelfs aanwezig bij The battle of Hogwarts. De wildste verhalen werden hun verteld en Avi was dan ook altijd graag bij haar oma.

    Relaties:

    X Albus 'Al' Severus Potter - Avi heeft een grote crush op hem en heeft daarnaast ook een goede vriendschap met hem wat het werkelijk ondraaglijk maakt. Het liefst wil ze vertellen hoe ze over hem voelt en denkt, maar durft niks.

    X Chiara Lucy Finnigan - Chiara is de beste vriendin van Avi en ze koestert deze vriendschap ook heel erg. Chiara is één van de weinige meisjes die Avi kent waar ze goed mee kan opschieten.

    X James Sirius Potter - Avi is dol op de jongen en staat altijd voor hem klaar als hij haar nodig heeft. Ze snapt waarom sommige meisjes hem leuk vinden, maar zelf zag ze hem altijd als een soort onbiologische broer.


    Extra:

    Patronus: Lynx. Een lynx is snel en laat zich niet vaak van zijn echte kant zien. Iets wat Avi goed beschrijft.

    Toverstok: Avi heeft een toverstok van 40.6 centimeter lang en hulst met een kern van drakenbloed. Ze moest wel vijf verschillende stokken proberen voordat ze er één had gevonden. Ze vindt het prachtig en koestert het dan ook goed.

    Anxiety: Hier heeft ze soms erg last van en ze haat het met heel haar hart. Ze gaat vaak weg als ze een aanval voelt opkomen, maar meestal is ze te laat en kan het soms midden in een les gebeuren.

    Goede vakken: Verzorging van Fabeldieren, Verweer tegen de Zwarte Kunsten en Bezweringen. Vaak vakken waar ze bezig is en dingen moet doen vindt ze heerlijk en is hier dan ook goed in.

    Slechte vakken: Voorspellend rekenen, Waarzeggerij en Leer der Oude Runen. Ze heeft hier een hekel aan omdat ze voornamelijk moet stilzitten en werkelijk niks anders doet dan uit een boek lezen of in een thee potje kijkt.


    "Rebellion's are build on hope"

    Iemand uiteindelijk nog enige relatie met Lucy?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Little_Liars schreef:
    (...)

    Goede vriendinnen doen dan? :')


    Ik ben voor ^^


    I just caught the wave in your eyes