• Ik ben dus lid van de 'Lange Wimpers' hyve. En nu heeft zo'n wijf op deze foto gereageerd:

    http://xbillsbunny.hyves.nl/album/29908909/V_n_Alles/U3PvZ3uJ/fotos/382091146/0/I6AO/

    En dit zei ze:
    Wat is er zo mooi aan die ogen? O.O Waarom ben je lid van deze hyve als je geen lange wimpers hebt. Lekker kansloos zeg...

    Ik dacht echt WTF?! Ik keek op haar hyve, en dit is haar:

    http://faie.hyves.nl/album/31637012/Lekkere_wijven/7mchA4T8/fotos/356135518/0/DUwg/

    Miss. staat mijn reactie er nog bij.
    Maar dat slaat toch nergens op. Volgens mij heb ik nog langere wimpers dan zij. En mijn ogen zijn ook groter. [/ego] Maar het is wel zo. Zij moet gewoon der bek houden.

    Bestaat er dan zoiets als een 'lange wimpers hyve' ? =D

    maar .. inderdaad ; de jouwe zijn langer .. ;D

    x


    /

    Jouw wimpers zijn langerder als die van de wijf -._'
    Gewoon negeren, die mensen zijn nog mongoolischer dan een monloog hemzelfe ...


    What's wrong whit loving someone?

    Ghe, mooizo. (A)

    damnit, dit meen je niet hé? worden mensen boos omdat je geen lange wimpers heb? HAHAHAHAHAHA komisch die mensen van tegenwoordig, ze worden met de dag erger.


    Life is hard and then we die

    das wel waar ma gij moogt ni zo grof reageren Ö
    Duude als zij nu zielig wil doenn dan doet z dat toch gwn ?? O.o
    en het is LANGERE niet LANGERDERE O.o



    All was well.

    Jouw wimpers zijn langerder als die van de wijf -._'
    Gewoon negeren, die mensen zijn nog mongoolischer dan een monloog hemzelfe ...


    én nog eens het is LANGER niet LANGERDER


    All was well.

    Jouw wimpers zijn echt veeeeeel langer o.o
    Ik snap haar niet?


    Mew <3

    Die van jou zijn zoveellanger.!^^


    Hey love.

    De jouwe zijn langer, maar is dit niet een beetje een doelloos topic :O


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    'jouwe is echt langer' ghehe jongens hebben het over hun *ghehehe* en wij hebben het over wimpers XD maar jouwe zijn wel langer, volgens mij is ze gewoon jaloers =)


    BAM!

    Ik vind die hyve kansloos, maar haar reacties al helemaal. Het kan toch zijn dat die foto's anders genomen zijn, zodat je het niet goed kan zien. Volgens mij is dat kind niet helemaal lekker.
    & btw jouw wimpers zijn wel vet lang. o.o


    blame the bully.

    Maar nu noemt iemand jou dom kind..

    dude, die van jouw zijn zoveel langer >.<


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    wow; jouw wimpers zijn egt wel lang... als ze dat kort vind dan... zijn de hare vast tot haar wenkbrauwen ofzo:S


    I am an idiot, I move.

    Maar nu noemt iemand jou dom kind..

    Die Cynthia bedoel je? Zij bedoelt dat dát kind niet zo kak tegen mij moet doen. xd Denk ik...En zij is een dom kind. Die euhm...faie. Of zo.