• Hallo allemaal,

    daar ben ik weer! (: Ik ben er net achter gekomen dat AdBlock waarschijnlijk de oorzaak is van mijn problemen met Q (zie dit topic voor een korte uitleg). Bovendien hoorde ik dat AdBlock nog eens extra gegevens verkoopt, en daar ben ik allergisch voor geworden. Nu heb ik deze dus verwijderd en Q werkt goed, maar ik word helemaal gek van al die advertenties. No offence, ik snap dat het nodig is op Q online te houden, maar ze gaan iedere keer dwars door het uitklapding hierboven en ik kan op de helft van de dingen niet meer klikken. Dus ik ben op zoek naar een vervanging voor AdBlock (sorry Rutger!) en ik zag laatst een programma dat beter werkt dat AdBlock en ook nog betrouwbaar is voorbij komen in een topic, maar ik kan het niet meer vinden. Dus ik vroeg me af welke extenties jullie gebruiken?

    Voor de mensen die gaan lopen zeiken dat ik een GM moet komen, DAT WEET IK. Helaas heb ik, in tegenstelling tot jullie, niet genoeg geld voor zoiets en vinden mijn ouders dat niet goed. Dus klik dit maar gauw weg, want ik heb geen zin in ruzie (:

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 18:00 ]

    Ik gebruik AdBlock en hij werkt prima.
    Ik gebruik hem wel op Google Chrome want op Internet Explorer werkt hij niet meer om 1 of andere duistere reden.
    Dus ik kan je denk ik niet verder helpen.

    Heb je een screenshot van die uitschuivende reclame? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik gebruik eigenlijk altijd AdBlock en Google Chrome. Works like a charm. (:


    † Love? I want to sleep.

    Bij mij heeft adblock nooit rare dingen gedaan

    Rhaella schreef:
    Heb je een screenshot van die uitschuivende reclame? (:


    Op dit moment zit ik op mijn mobiel sorry hihi. Maar het komt er op neer dat als ik met mijn muis over die 'taakbalk' ga, dat de reclame over de knoppen heen gaat. De reclamebalk die er onder zit verdwijnt dus niet naar de achtergrond, maar gaat over dat uitschuifding heen.


    Oké, fijn dat AdBlock het bij jullie wel doet, maar heeft iemand een idee voor vervanging?:$

    Reddit (een soort allround-forum/share-site) raadt uBlock aan. Maar ik heb er verder geen ervaring mee


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik gebruikte AdBlock voor ik GM werd.
    Al moet ik het er nog steeds afhalen :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Klik eens op dit topic. Ik heb namelijk wel eens vaker een topic aangemaakt ivm de vreselijk grote reclames van Quizlet. Is dit wat je bedoelt?
    Ik heb daar ook lange tijd last van gehad, maar uiteindelijk heb ik tóch maar AdBlock ingeschakeld en sindsdien heb ik er geen last meer van. Maar een andere uitkomst voor AdBlock lijkt me ook niet verkeerd. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik gebruik AdBlock alleen omdat ik dus geen andere optie daarvoor weet. Anders krijg ik namelijk ook de problemen die jij beschreven hebt. Bovendien is mijn laptop best traag, dus loopt het met reclame helemaal vast. Niet echt iets waar ik op zit te wachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    GandalfTheSexy schreef:
    Klik eens op dit topic. Ik heb namelijk wel eens vaker een topic aangemaakt ivm de vreselijk grote reclames van Quizlet. Is dit wat je bedoelt?
    Ik heb daar ook lange tijd last van gehad, maar uiteindelijk heb ik tóch maar AdBlock ingeschakeld en sindsdien heb ik er geen last meer van. Maar een andere uitkomst voor AdBlock lijkt me ook niet verkeerd. :Y)


    Inderdaad. Ugh, ik kan er niet tegen dat de maatschappij gewoon op allerlij mogelijke manieren je privacy schendt. Sure, wij zijn de generatie zonder privacy, dat wilt niet zeggen dat het geen optie meer hoeft te zijn. Dus, als er een alternatief is, graag.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik gebruik momenteel Ublock. Dat werkt voor mij.


    Ex astris, sciencia

    Ublock klinkt als een goede optie, ik zal er eens naar kijken, bedankt! ^^

    AdBlock Plus, misschien dat die het beter doet? AdBlock alleen doet het namenlijk bij mij ook niet super goed


    Life is a beautiful struggle

    Patholoog schreef:
    (...)

    Inderdaad. Ugh, ik kan er niet tegen dat de maatschappij gewoon op allerlij mogelijke manieren je privacy schendt. Sure, wij zijn de generatie zonder privacy, dat wilt niet zeggen dat het geen optie meer hoeft te zijn. Dus, als er een alternatief is, graag.

    Je weet hopelijk dat AdBlock je alles behalve privacy geeft? Het verkoopt net zo hard je gegevens door als facebook en google. Het is niet voor niets gratis te gebruiken...

    Takeru schreef:
    (...)
    Je weet hopelijk dat AdBlock je alles behalve privacy geeft? Het verkoopt net zo hard je gegevens door als facebook en google. Het is niet voor niets gratis te gebruiken...


    Klopt.
    En op zo veel dingen is je privacy helemaal niets meer waard, maar dat is t internet. :'D


    wat was dit ookalweer