• En het was geweldig. Dit was waarschijnlijk het leukst van de hele vakantie. De show duurde ongeveer een halfuur tot drie kwartier en ik heb heel wat foto's gemaakt. Ik wilde er graag een aantal met jullie delen! (:

    Er waren meerdere soorten valken, een sneeuwuil en een zeearend.















    26 - 02 - '16

    Heel gaaf! In was in Duitsland ook naar een vogelshow geweest, in een ruïne van een kasteel ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, dat is echt gaaf!
    En die foto's zijn ook mooi ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mooie foto's! Zo'n show is ook echt leuk. Gaaf hoor. Toch nog wat hoogtepuntjes in je vakantie, dat verdien je. (flower)


    The truth is out there.

    Dankjulliewel (:
    In de eerste instantie zouden we er niet heen kunnen, want we waren de weg kwijt geraakt. Gelukkig vonden we toch op tijd de juiste weg en kon 't toch nog..


    26 - 02 - '16

    Very nice! Ook mooie foto's!


    16 - 09 - '17

    Die vogelshows zijn echt leuk! ^.^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Dankjulliewel <3


    26 - 02 - '16

    Wat een prachtige foto's! :)


    She's imperfect but she tries

    Madrugada schreef:
    Oh, dat is echt gaaf!
    En die foto's zijn ook mooi ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Awesome! En inderdaad, echt hele mooie foto's!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Awwh, jullie zijn lief! Dankjulliewel (bloos)


    26 - 02 - '16

    Wat leuk! Er zitten ook een paar heel mooie foto's tussen. ^^

    Voor mijn zevende verjaardagsfeestje ben ik ook naar een roofvogelshow geweest. Het was best grappig, want toen mocht ik als zevenjarige een gier vasthouden. Geen gezicht. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.