• Supercalifragilisticexpialidocious.


    -

    Coachella schreef:
    Meh, ik wil niet vroeg opstaan.

    Wat is vroeg?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ugh. Ik wil wenen. Heel de dag. Morgen spijbelen. En ik wil wenen. Want dat ben ik nu aan het doen. Ik heb zoveel pijn en angst. Ik heb zoveel verdriet en ik ben zooo bang.
    Ik weet niet wat ik ugh moet doen. Ik ben zoooo machteloos. Terwijl ik gewoon moet toekijken. Ik ben zo op. Op. Leeg. Hol. Zonder inhoud.
    En niemand kan er wat aan doen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Ugh. Ik wil wenen. Heel de dag. Morgen spijbelen. En ik wil wenen. Want dat ben ik nu aan het doen. Ik heb zoveel pijn en angst. Ik heb zoveel verdriet en ik ben zooo bang.
    Ik weet niet wat ik ugh moet doen. Ik ben zoooo machteloos. Terwijl ik gewoon moet toekijken. Ik ben zo op. Op. Leeg. Hol. Zonder inhoud.
    En niemand kan er wat aan doen.

    Nawh talk to me babe, why do you feel like that? :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    (...)
    Nawh talk to me babe, why do you feel like that? :c


    Praten helpt niet. En ik wil er ook gewoon niet over praten. Later, misschien.
    Mijn ouders willen me wel naar een psycholoog sturen, maar ik weet niet. Ik weet niet. Ik weet niets.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    QINGGG. WASSUP GIRLIE. *concerned hug*


    take me back to the basics and the simple life

    Het is allemaal gewoon zo een boel. Het leven is zó oneerlijk. Er is gewoon niets aan te doen.

    Dankjewel voor je hug (: jullie zijn lieverdjes! <3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Esca schreef:
    (...)
    Wat is vroeg?


    5u45 :c
    &ik mis Legally Blonde, hoewel ik er twee weken geleden mee wilde stoppen (ik denk dat ik dat toen hier had gepost?)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    (...)

    5u45 :c
    &ik mis Legally Blonde, hoewel ik er twee weken geleden mee wilde stoppen (ik denk dat ik dat toen hier had gepost?)

    Ongeveer om hoe laat een vriend van me elke dag moet opstaan :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Uptown schreef:
    Het is allemaal gewoon zo een boel. Het leven is zó oneerlijk. Er is gewoon niets aan te doen.

    Dankjewel voor je hug (: jullie zijn lieverdjes! <3


    wassup? You can whapp/pb me *hug* *gives cookies and flowers*


    take me back to the basics and the simple life

    Uptown schreef:
    Ugh. Ik wil wenen. Heel de dag. Morgen spijbelen. En ik wil wenen. Want dat ben ik nu aan het doen. Ik heb zoveel pijn en angst. Ik heb zoveel verdriet en ik ben zooo bang.
    Ik weet niet wat ik ugh moet doen. Ik ben zoooo machteloos. Terwijl ik gewoon moet toekijken. Ik ben zo op. Op. Leeg. Hol. Zonder inhoud.
    En niemand kan er wat aan doen.


    N'aww donutje huggies I'm here for you I love you never forget <3


    I just caught the wave in your eyes

    Uptown schreef:
    Ugh. Ik wil wenen. Heel de dag. Morgen spijbelen. En ik wil wenen. Want dat ben ik nu aan het doen. Ik heb zoveel pijn en angst. Ik heb zoveel verdriet en ik ben zooo bang.
    Ik weet niet wat ik ugh moet doen. Ik ben zoooo machteloos. Terwijl ik gewoon moet toekijken. Ik ben zo op. Op. Leeg. Hol. Zonder inhoud.
    En niemand kan er wat aan doen.


    Ik weet niet over wat je het hebt, of course, maar ik denk dat ik het gevoel wel ken. Als je er op een bepaald moment toch over wilt praten, you say it. <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dankjulliewel allemaal, jullie zijn werkelijk schatten! Om jullie precies te kunnen verwoorden wat ik voel: dit is het.
    Ik wil er even niet over praten, want elke keer dat ik dat doe, begin ik weer te huilen. Verder is het ook gewoon te ingewikkeld.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nawh Qing, I will always love you :C


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben gisteren terug thuis aangekomen van een geweldige trip in Engeland, heb het echt super gehad en de dag in London was echt gewoon de kers op de taart. Heb ik hier nog iets (belangrijks) gemist, en hebben jullie mij gemist? (:
    'CAUSE I MISSED YOU SNEAKY LITTLE BASTARDS A LOT. <3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik ga in juni ook alweer naar Londen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.