• Once upon a time in a land far away called ‘The enchanted forest’. A beautifull magical land where everyone seems to have an happy ending. Or not everyone?
    An evil queen cursed everyone by sending them to a new world including herself. A world where she would be the one having a happy ending.


    Welkom in Storybrooke, het kleine onbekende stadje waar iedereen elkaar lijkt te kennen. Je hebt er de bibliotheek, De bekende B&B waar iedereen een ontbijtje, lunch en avondmaaltijd weet mee te pikken, de oude anthiekzaak enzovoort. Het lijkt tot nu toe misschien goed en wel, echter heb je enkel dat gehoord wat mensen denken te weten van Storybrooke. Er is namelijk één klein verschil. De tijd staat er stil, en dat niet alleen. De bewoners hier zijn niet de normaalste. Elk persoon komt namelijk uit een sprookje, ja een sprookje, enkel weten ze dat niet van zichzelf. Het klinkt misschien gek, maar dat zijn de feiten.



    x Rollen x
    Rimpelstilskin gereserveerd || Ainigma

    The huntman/wolf gereserveerd || Raccoon
    Red Riding Hood gereserveerd|| Constellation

    Captain Hook geserserveerd || Ainigma
    Peter Pan gereserveerd || The_Glue

    Isabeau Solace || Bontepels || Clarick || [1.1]
    Mulan gereserveerd || BoromirOfGondor
    Ariël gereserveerd || Fortis
    Belle gereserveerd || Little_Liars
    Esmeralda gereserveerd || Wrestler

    Prinses Aurora gereserveerd || Alastor
    Prince Philip gereserveerd || Wrestler

    Snow White gereserveerd || Phxntasia
    Charming gereserveerd || Clarick


    x Rules x

    × Minimaal 150 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-..
    × Enkel ik of Constellation openen de nieuwe topics.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × We willen het liefst deftige rollen en bepalen zelf of een rol wel of niet volledig af is. Is deze binnen drie dagen nog steeds niet voldoende dan vervalt je rol.
    × Wees creatief, je mag heus de sprookjes omdraaien !
    × Max 3 rollen, gelieve ook beide geslachten
    × Hou jongens en meisjes gelijk !
    × Vragen mogen gesteld worden en vooral heb plezier ! :3

    x Storybrooke Rules x
    - Inwoners kunnen de stad niet verlaten, wie dit wel doet moet te gevolgen dragen
    -Daden die tot criminaliteit behoren zijn niet toegestaan, wie dit toch doet word opgepakt



    Overige topics:
    Rollentopic


    Hier kunnen kan je discussiëren of overleggen over de RPG. NIET op het Rollen- of speeltopic.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 19:50 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ainigma schreef:
    (...)

    Ik zal de mijne zo op school even bekijken en rond gaan vragen. Maar ik vind deze voor in Storybrook leuk :3. Maar ze hebben andere Relaties in de Fairytales toch?
    Ik ben trouwens vanavond pas echt laat thuis, half een ofzo. Ik kan kijken of ik tussen kwart over zeven en tien Rumpelstiltskin af kan maken.


    Jaa, daar hebben ze inderdaad andere relaties, maar aangezien ik echt maar tot het einde van seizoen één heb gekeken durf ik daar niet echt ideeën over te hebben, aangezien ik geen idee meer had hoe dat allemaal zat. Het is vervelend omdat ik geen tijd meer heb om de serie te kijken. Daarom wil ik dat zoveel mogelijk bij jullie afkijken voordat ik daar zelf aan ga beginnen. ;D Maar fijn dat je deze al leuk vind in ieder geval, ghehe.

    Ik had by the way een vraagje voor Clarick, woont Isabeau op straat? Want dat haalde ik niet uit je beschrijven terwijl ik zocht naar een mogelijke relatie.

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 14:15 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Vanavond zal ik de begin post eens goed aanpassen ^^

    Oh iemand zin in een soort relatie met Tinker Bell/ Beau


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Raccoon schreef:
    Vanavond zal ik de begin post eens goed aanpassen ^^

    Oh iemand zin in een soort relatie met Tinker Bell/ Beau


    Vast wel ^^ Ik heb Hook/Chiara en Rumpel/Mr. Mise :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Raccoon schreef:
    Vanavond zal ik de begin post eens goed aanpassen ^^

    Oh iemand zin in een soort relatie met Tinker Bell/ Beau


    Belle/Lillian heb ik voor Tinker Bell en/of Beau?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ben opzoek naar relaties voor Isabeau(Bontepels)/Isabeau Solace en Daniel/Taylor Daniel Wise


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    Ik ben opzoek naar relaties voor Isabeau(Bontepels)/Isabeau Solace en Daniel/Taylor Daniel Wise


    Belle/Lillian heb ik voor beiden :'')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Little_Liars schreef:
    (...)

    Belle/Lillian heb ik voor Tinker Bell en/of Beau?


    Ik zal zo eens kijken :3

    en @Clarick ik heb zowel Tink/beau en Darren/Joshua vrij voor relaties :3 Misschien Joshua en Taylor oude vrienden geien ze beiden uit rijkere familie komen? Anders pb ik je ook zo even ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sorry sorry guys. Ik ben echt heel erg slecht bezig geweest wat de RPG betreft echter had ik het ontzettend druk met school + ik moest (ook 's nachts) 5 kittens om de 2/3 uur papfles eten geven, kuisen, het warmte kussen en het kersenpittenkussen opwarmen zodat ze warm blijven, wat best veel tijd in pakt.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Wrestler schreef:
    Ik had by the way een vraagje voor Clarick, woont Isabeau op straat? Want dat haalde ik niet uit je beschrijven terwijl ik zocht naar een mogelijke relatie.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    Ik had by the way een vraagje voor Clarick, woont Isabeau op straat? Want dat haalde ik niet uit je beschrijven terwijl ik zocht naar een mogelijke relatie.


    Ja, Isabeau woont op straat.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Constellation schreef:
    Sorry sorry guys. Ik ben echt heel erg slecht bezig geweest wat de RPG betreft echter had ik het ontzettend druk met school + ik moest (ook 's nachts) 5 kittens om de 2/3 uur papfles eten geven, kuisen, het warmte kussen en het kersenpittenkussen opwarmen zodat ze warm blijven, wat best veel tijd in pakt.


    Excuseer me voor mijn terribele zinsbouw.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Excuseer me voor mijn terribele zinsbouw.


    Is niet erg hoor! :3 Ik begrijp het wel ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben bezig met Lillians karakter, die van Belle is redelijk kort, maar ik hoop dat het oké is :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Little_Liars schreef:
    Ik ben bezig met Lillians karakter, die van Belle is redelijk kort, maar ik hoop dat het oké is :3


    Vast wel ^^ Ik heb mijn karakter ook niet echt uitgeschreven omdat ik van mezelf weet dat ik me er vaak niet aan houd, maar als de mensen kunnen zien wat het ongeveer is is dat ook goed ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH