• Once upon a time in a land far away called ‘The enchanted forest’. A beautifull magical land where everyone seems to have an happy ending. Or not everyone?
    An evil queen cursed everyone by sending them to a new world including herself. A world where she would be the one having a happy ending.


    Welkom in Storybrooke, het kleine onbekende stadje waar iedereen elkaar lijkt te kennen. Je hebt er de bibliotheek, De bekende B&B waar iedereen een ontbijtje, lunch en avondmaaltijd weet mee te pikken, de oude anthiekzaak enzovoort. Het lijkt tot nu toe misschien goed en wel, echter heb je enkel dat gehoord wat mensen denken te weten van Storybrooke. Er is namelijk één klein verschil. De tijd staat er stil, en dat niet alleen. De bewoners hier zijn niet de normaalste. Elk persoon komt namelijk uit een sprookje, ja een sprookje, enkel weten ze dat niet van zichzelf. Het klinkt misschien gek, maar dat zijn de feiten.



    x Rollen x
    Rimpelstilskin gereserveerd || Ainigma

    The huntman/wolf gereserveerd || Raccoon
    Red Riding Hood gereserveerd|| Constellation

    Captain Hook geserserveerd || Ainigma
    Peter Pan gereserveerd || The_Glue

    Isabeau Solace || Bontepels || Clarick || [1.1]
    Mulan gereserveerd || BoromirOfGondor
    Ariël gereserveerd || Fortis
    Belle gereserveerd || Little_Liars
    Esmeralda gereserveerd || Wrestler

    Prinses Aurora gereserveerd || Alastor
    Prince Philip gereserveerd || Wrestler

    Snow White gereserveerd || Phxntasia
    Charming gereserveerd || Clarick


    x Rules x

    × Minimaal 150 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-..
    × Enkel ik of Constellation openen de nieuwe topics.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × We willen het liefst deftige rollen en bepalen zelf of een rol wel of niet volledig af is. Is deze binnen drie dagen nog steeds niet voldoende dan vervalt je rol.
    × Wees creatief, je mag heus de sprookjes omdraaien !
    × Max 3 rollen, gelieve ook beide geslachten
    × Hou jongens en meisjes gelijk !
    × Vragen mogen gesteld worden en vooral heb plezier ! :3

    x Storybrooke Rules x
    - Inwoners kunnen de stad niet verlaten, wie dit wel doet moet te gevolgen dragen
    -Daden die tot criminaliteit behoren zijn niet toegestaan, wie dit toch doet word opgepakt



    Overige topics:
    Rollentopic


    Hier kunnen kan je discussiëren of overleggen over de RPG. NIET op het Rollen- of speeltopic.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 19:50 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    @ Alastor, Lucrezia en Isabeau zijn ongeveer even oud, misschien dat ze oud klasgenoten zijn en goede vrienden waren maar dat het contact verwaterde toen Isabeau van huis wegrende?


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Wie nog voor Belle?

    Captain Hook - ?
    Rimpelstilskin - Eerst was de relatie tussen de twee nogal wat bot, maar uiteindelijk is het een vader/dochter relatie geworden.
    The huntman/wolf - ?
    Red R. Hood - ?
    Peter Pan - ?
    Mulan - ?
    Ariël - ?
    Bontepels - Belle heeft van Bontepels gehoord, maar haar nog nooit ontmoet.
    Esmeralda - ?
    Prinses Aurora - Op een markt is er ooit eens wat van Aurora gestolen en Belle heeft die persoon tegen gehouden en de spullen terug gegeven aan Aurora.
    Prince Philip - ?
    Snow White - ?
    Charming - ?
    Kida - ?
    Tinker Bell - De jongen is degene wie haar servies per ongeluk heeft veranderd in levend servies. Niet dat Belle dit erg vond.


    Iemand nog wat met Lillian?
    Chiara Jones - ?
    Demitrius Mise - Wanneer Lillian, Mise nodig heeft helpt hij haar en andersom ook. Mise is als een soort peetvader voor Lillian.
    Joshua Mise - ?
    Cordelia Mays - ?
    Max Wood - ?
    Fa Mei - ?
    [Naam SbP Ariël] - ?
    Isabeau Solace - ?
    Elle Mera Alda - ?
    Lucrezia Rossini - Werkneemster. Lucrezia werkt in de boutique van Lillian.
    Prince Perrault - ?
    [Naam SbP Snowwhite] - ?
    Eleanor Everett - ?
    Beau Trinket - ?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Little_Liars schreef:
    (...)

    Belle/Lillian heb ik? :3


    Belle en Kida zouden eventueel vrienden kunnen zijn. Zeg maar van die vriendinnen die totaal verschillend zijn??


    Ainigma schreef:
    (...)

    Ik heb Hook/Chiara en Rumpel/Mr. Mise


    Misschien een beginnende vriendschap tussen Chiara en Eleanor? Eleanor kan bijvoorbeeld een vaste klant zijn bij de bakkerij?
    En Kida kan ook een deal hebben gemaakt bij Rumpel?


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Alastor schreef:
    (...)


    o ja sorry echt even helemaal vergeten, ben zo gewend dan dat Hook een man is ;p
    Dan zijn Hook en Aurora gewoon goede vrienden?
    Aurora en Rumplestiltskin hebben elkaar dan ooit eens ontmoet omdat Aurora hem voor iets nodig had, maar ze heeft hem eigenlijk nog niet terug betaalt zeg maar.



    Uhu, misschien dat ze vrienden zijn geworden toen Hook iets nodig had en Aurora dat regelde, aangezien ze de prinses Is, dan zeg maar toen Hook nog voor de koning werkte en ze vrienden zijn gebleven?
    Dat met Aurora en Rumpel kan wel. Dat hij nog steeds wacht op bijvoorbeeld een lok van haar haar, of haar eerste kind ofzo. En dan in Storybrook gedraagt hij zich gewoon als een vriendelijke oude man die wel Is een praatje met haar maakt? Gewoon om haar in de gaten te houden, maar dat weet zij dan niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    I feel so ignored right now... niemand die verder wat met mijn personages ziet, of tevreden is met de dingen die ik erbij heb gezet?


    I'm your little ray of pitch black.

    HummingBirdx schreef:
    (...)

    Misschien een beginnende vriendschap tussen Chiara en Eleanor? Eleanor kan bijvoorbeeld een vaste klant zijn bij de bakkerij?
    En Kida kan ook een deal hebben gemaakt bij Rumpel?


    Ja dat kan wel^^. Dan kennen ze elkaar niet als Hook en Kida?
    Had jij al iets in gedachte wat Kida nodig had? Misschien iets dat ze wel wilde ruilen voor iets van haar land wat Rumpel nodig Had, maar zelf niet kon bemachtigen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    HummingBirdx, yeah sure!! K ga het erbij zetten ;3

    Belle alias Lillian is overigens voor mijn gevoel af. Pagina nummero twee.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wrestler schreef:
    I feel so ignored right now... niemand die verder wat met mijn personages ziet, of tevreden is met de dingen die ik erbij heb gezet?


    Ik wil wel een relatie met een van hen?
    Elle en Lily kunnen ergens wel overweg komen? Vriendinnen, misschien?
    Belle en Philip zouden ook wel vrienden kunnen zijn of zo? Misschien heeft hij haar eens geholpen met haar zoektocht naar haar vader?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wrestler schreef:
    (...)

    DIt is wat ik allemaal heb, het geldt voor Storybrooke, overduidelijk. Dan kan iedereen het gelijk doorlezen, want op deze manier werkt het niet echt, lijkt me. ;D Als iemand iets wil aanpassen of wat beters weet, prima.



    Voor Chiara en Mr. Mise lijkt het me prima ^^. Chiara en Philip goede vrienden?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wrestler schreef:
    I feel so ignored right now... niemand die verder wat met mijn personages ziet, of tevreden is met de dingen die ik erbij heb gezet?


    Ik heb Taylor voor Elle omdat zij niet alleen wil zijn en hij behoefte heeft aan iemand waarop hij kan vertrouwen en hem tegen zichzelf en de wereld beschermd. Ze kunnen goede vrienden zijn of huisgenoten?


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Darren

    x Rumpelstilskin x De man was vroeger zoals een vader geweest voor Darren, maar toen de waarheid aan het licht kwam wilde hij er liever niets meer mee te maken hebben.

    x Little Red Riding Hood x Beste vriendin / Crush

    x Captain Hook x ?

    x Peter Pan x ?

    x Bontepels x Darren heeft al gehoord over Bontepels, dat ze gevlucht was van haar vader in een kleed gemaakt van dierenhuiden. Zelf heeft hij haar nog niet ontmoet en heeft dus geen idee van hoe ze werkelijk is.

    x Mulan x ?

    x Ariël x ?

    x Belle x ?

    x Esmeralda x ?

    x Aurora x ?

    x Philip x ?

    x Snow White x ?

    x Charming x ?

    x Aladin x ?


    Joshua

    x Demitrius Mise x Oom, Josh woont bij zijn oom en is erg respectvol tegenover de man, maar toch lijkt het luxe leventje hem toch op te sluiten van vrijheid.

    x Cordelia Brooke Mays x De twee mogen elkaar niet, Joshua heeft haar op een avond aangereden in een dronken bui. Hij was woest omdat zijn auto geschaafd was, zij was woedend omdat je niet dronken achter het stuur mag zitten.

    x Chiara Jones x ?

    x Max Wood x ?

    x Isabeau Solace x ?

    x Fa Mei x ?

    x Ariël x ?

    x Lillian Bouvier x ?

    x Elle Mera Alda x De twee delen al een tijdje het bed met elkaar en zijn een soort van vrienden. Er is een grote kans dat ze later een relatie hebben al zullen er vast wel drama's komen.

    x Lucrezia Rossini x ?

    x Prince Perrault x ?

    x Snow White x ?

    x Taylor Daniel Wise x De twee zijn oude jeugdvrienden, maar hun contact verwaterde toen Joshua wist over Taylors geaardheid.

    x Aladin x ?

    x Kida x ?

    x Ariel x ?

    x Rapunzel x ?

    x Tinkerbellx ?




    Tinker Bell
    x Rumpelstilskin x ?

    x Little Red Riding Hood x ?
    x Captain Hook x Vijanden, Tink heeft haar ooit ontmoet en vond haar toen een erg vriendelijke vrouw maar wat ze daarna gedaan heeft kan hij haar niet voor vergeven.

    x Peter Pan x Beste vrienden, Tink zou zijn leven geven voor deze jongeman. Peter heeft Tinks leventje gered en dankzij hem was hij weer een vrolijk elfje die graag op avontuur ging.

    x Bontepels x

    x Mulan x ?

    x Ariël x ?

    x Belle x Tink heeft haar wel graag, hij was op een dag per ongelijk in haar kasteel binnen gevlogen en kon het niet laten om een grapje met haar uit te halen. Hij liet zo al haar servies tot leven komen tot hij gesnapt werd. Ze hebben dan nog wat gepraat maar daarna is hij naar Neverland gegaan.

    x Esmeralda x ?

    x Aurora x ?

    x Philip x ?

    x Snow White x ?

    x Charming x ?

    x Aladin x ?

    x Kida x ?

    x Ariel x ?

    x Rapunzel x ?

    x wolf/huntsman x ?




    Beau
    x Demitrius Mise x

    x Cordelia Brooke Mays x

    x Chiara Jones x Toen Beau betrapt werd door haar in de bakkerij liet ze hem gaan met de broden die hij genomen had. Hij is haar erg dankbaar omdat ze hem niet verlinkt had en vertrouwd haar. Ze is een goede vriendin voor hem eerder een grote zus en hij komt iedere ochtend eens langs om het oude brood over te kopen met het kleine beetje dat hij heeft.

    x Max Wood x ?

    x Isabeau Solace x ?

    x Fa Mei x De twee hebben een soort haat/liefde relatie met elkaar. Beau is al vaak bij haar kantoor beland en kent het daar al goed. Hij mag Fa Mei wel maar anderzijds vind hij het rotvervelend dat ze hem telkens oppakt

    x Ariel x ?

    x Lillian Bouvier x ?

    x Elle Mera Alda x ?

    x Lucrezia Rossini x ?

    x Prince Perrault x ?

    x Snow White x ?

    x Taylor Daniel Wise x ?

    x Aladin x ?

    x Eleanor Lynn Everett x ?

    x Ariel x ?

    x Rapunzel x ?

    x Joshua x ?



    Beiden staan ze open voor relaties ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ainigma schreef:
    (...)

    Ja dat kan wel^^. Dan kennen ze elkaar niet als Hook en Kida?
    Had jij al iets in gedachte wat Kida nodig had? Misschien iets dat ze wel wilde ruilen voor iets van haar land wat Rumpel nodig Had, maar zelf niet kon bemachtigen?


    Okey, nee dan enkel als Chiara en Eleanor, tenzij jij misschien iets weet waardoor ze elkaar al kenden?
    Uhmm.. Kida zou iets nodig gehad kunnen hebben om Atlantis te redden van een ondergang? Alleen ik zou niet weten wat Rumpel zou willen hebben van haar?

    Wrestler schreef:
    I feel so ignored right now... niemand die verder wat met mijn personages ziet, of tevreden is met de dingen die ik erbij heb gezet?


    Misschien dat Eleanor en Prince vage kennissen zijn? Eleanor heeft namelijk een goedkope tweede hans auto, misschien dat die nogal vaak kuren waardoor ze vaak langskomt bij de garage?


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Wrestler schreef:
    Esmeralda / Elle.
    Bontepels - ?
    Rimpelstilskin - Komt vaak bij zijn antiekwinkel, dus misschien enkele gesprekken.
    The huntman/wolf - Fuckbuddy's, kans op mogelijke relatie.
    Red R. Hood - Wordt een one night stand, voelt zich schuldig voor het breken van haar relatie.
    Peter Pan - Waarschijnlijk heeft Esmeralda hem nog niet eens door, vanwege zijn jongensachtige uiterlijk.
    Mulan - Zou haar hoogstwaarschijnlijk erg aantrekkelijk vinden en "onschuldig" flirten.
    Ariël - ?
    Belle - Heeft net als haar een boutique, maar in plaats van concurrenten zijn het vriendinnen.
    Prinses Aurora - ?
    Prince Philip - Heeft hem ergens in het verleden het bed in weten te praten.
    Snow White - ?
    Charming - De twee waren vrienden, waren alleen en uiteindelijk is hij bij haar ingetrokken en vinden ze het wel goed zo.
    Captain Hook - Misschien dat ze elkaar kennen van de bakker, gewoon zo nu en dan?
    Kida - Heeft haar wel eens gezien, maar nog nooit echt gesproken.


    Prince Phillip / Prince.
    Bontepels - ?
    Rimpelstilskin - Vindt het maar een vreemde, dus zou hem eerder ontwijken dan opzoeken.
    The huntman/wolf - Misschien dat er een mogelijkheid in zit voor een toekomstige vriendschap tussen hen.
    Red R. Hood - Zijn vriendin, al gaan ze in de toekomst uit elkaar omdat ze vreemdgaat.
    Peter Pan - Kan hem waarschijnlijk niet helemaal plaatsen, is niet iemand die hem zou opzoeken.
    Mulan - Leert haar waarschijnlijk kennen via Aurora.
    Ariël - ?
    Belle - Je zou ze kunnen beschrijven als vrienden, dat is echter pas gekomen sinds Prince haar hielp met de zoektocht naar haar vader.
    Esmeralda - Is een van haar slachtoffers geweest, is er inmiddels al wel overheen, al heeft dat een tijdje geduurd.
    Prinses Aurora - Zij zouden als het goed is uiteindelijk toch samen komen, of is dat niet meer zo?
    Snow White - ?
    Charming - Zou wel vrienden met hem kunnen zijn.
    Captain Hook - Deze twee zijn goede vrienden.
    Kida - Je zou kunnen zeggen dat het vage kennissen zijn, vooral gezien ze vaak op zijn werk te vinden is met haar auto.


    Even een begin, zit op mijn telefoon. Wanneer er lijstjes verder afzijn kan ik het doorlezen... ik heb namelijk geen idee wie al helemaal af zijn?


    Ik heb hem weer ge-update met de voorstellen van jullie. c: Hopelijk is het zo een beetje goed beschreven. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb gepost xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Elle zal in haar winkel zijn en Prince waarschijnlijk bij de garage, iemand voor hen? c: Ik wil morgen posten.


    I'm your little ray of pitch black.