• Er zijn waarschijnlijk productievere manieren om mijn vrije tijd te besteden, maar ik had écht zin om nog eens alle filmpjes van de buitenritten die ik gemaakt heb met de manege waar ik op kamp ging te bekijken. En ja, toen moest ik natuurlijk ook even een filmpje maken van de leukste momenten ^^. Ex-Quizletter en mijn goede vriendin Suzanne

    had een GoPro cameraatje op haar cap, waarmee ze de ritten vast kon leggen. Je kijkt in het filmpje dus vanuit haar perspectief. Voor haar zie je op het witte paard óf mijn nichtje (kamp van 2013, donker haar) óf mij (kamp van 2014, licht haar).

    Als ik de beelden terugkijk, verbaast het me echt dat er nooit iets ontzettend fout gegaan is x'D. Sommige mensen doen echt maar wat, wat kan leiden tot nogal chaotische situatie. Maar het was wel een verschrikkelijk leuke chaos :Y).


    i put the fun in funeral

    Wat gaaf! Door dit soort filmpjes mis ik het rijden wel ontzettend, zeg. D: Het ziet er echt heel leuk uit.

    Was het overigens de bedoeling dat jullie allemaal zo enorm dicht op elkaar reden? Geen wonder dat het chaos werd. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ooh bah!! Nu mis ik het paardrijden nog meer (cat)
    Maar wel echt grappig zo'n camera vooral met dit soort ritten


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wiarda schreef:
    Wat gaaf! Door dit soort filmpjes mis ik het rijden wel ontzettend, zeg. D: Het ziet er echt heel leuk uit.

    Was het overigens de bedoeling dat jullie allemaal zo enorm dicht op elkaar reden? Geen wonder dat het chaos werd. :x


    In principe is dicht op elkaar rijden veiliger, omdat het voorkomt dat de groep uit elkaar valt, mocht er eentje besluiten er vandoor te gaan. Maar met deze groep was het probleem dat 1. Suzannes paard heel graag als een bulldozer door iedereen heen loopt; 2. mijn/mijn nichtjes' paard uithaalt als er een neus in zijn kont zit; 3. er meiden bij zaten die geen flauw benul hadden hoe ze hun paard bij zich moesten houden en af en toe uit het niets op de rem gaan :').


    i put the fun in funeral

    Zoooooo leuk! Wil ik ook eens doen! Ik rij al 3 jaar paard maar nooit heb ik zoiets leuks mogen doen D: Lijkt me zoooo leuk!
    Die muziek vind ik trouwens vreselijk hahaha XD


    You dare to gaze upon me?

    Elros schreef:
    Ooh bah!! Nu mis ik het paardrijden nog meer (cat)
    Maar wel echt grappig zo'n camera vooral met dit soort ritten


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."