• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I feel sad. Lonely. Empty inside.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blehhh, geen zin meer in vandaag.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    In een hemd en boxershort in de tuin. Volgens mij kan ik toch wel zonnen :')
    Volgens mam begin ik al een kleurtje te krijgen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 16:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alhoewel ik me heb voorgenomen er niet meer over in te zitten — doet het nog steeds verdomd veel pijn.


    Zoveel problemen met één verhaal.. Ik moet een originele ontmoeting hebben, maar hoe gaan een 44 jarige man en een 23 jarige vrouw elkaar ontmoeten?

    Takeru schreef:
    Zoveel problemen met één verhaal.. Ik moet een originele ontmoeting hebben, maar hoe gaan een 44 jarige man en een 23 jarige vrouw elkaar ontmoeten?


    Datingsite (cat)
    Of als ze kinderen hebben in het park. Of ze worden collega's maar dat hebben ze eerst nog niet door totdat ze hetzelfde werkgebouw inlopen. Of op een feest van iemand. Of iemand heeft bijvoorbeeld een ballonvaart gewonnen en de ander is de gidsdinggeval die meereist om die luchtballon te besturen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Datingsite (cat)
    Of als ze kinderen hebben in het park. Of ze worden collega's maar dat hebben ze eerst nog niet door totdat ze hetzelfde werkgebouw inlopen. Of op een feest van iemand. Of iemand heeft bijvoorbeeld een ballonvaart gewonnen en de ander is de gidsdinggeval die meereist om die luchtballon te besturen.

    Dit was serieus wat ik tien minuten geleden of zo dacht. I laugh. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Velleity schreef:
    (...)
    Dit was serieus wat ik tien minuten geleden of zo dacht. I laugh. x)


    Hahahah geweldig! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Datingsite (cat)
    Of als ze kinderen hebben in het park. Of ze worden collega's maar dat hebben ze eerst nog niet door totdat ze hetzelfde werkgebouw inlopen. Of op een feest van iemand. Of iemand heeft bijvoorbeeld een ballonvaart gewonnen en de ander is de gidsdinggeval die meereist om die luchtballon te besturen.

    Haha, daar kan ik denk ik wel iets mee. Ik zat ook al te denken aan collega's. (:
    Sollicitatiegesprek wordt het ^^

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 17:07 ]

    Lol, gesprekken met ouders en mentor is gewoon one big joke. Hoezo moet mam naar school komen om iets te horen dat ik zelf uit kan printen en haar laten zien?

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 17:16 ]


    -

    Takeru schreef:
    (...)
    Haha, daar kan ik denk ik wel iets mee. Ik zat ook al te denken aan collega's. (:
    Sollicitatiegesprek wordt het ^^


    Nice! ^^

    Of twee sollicitanten die strijden om de baan en daarin nogal erg verzeild raken en op den duur moeten kiezen voor een relatie met elkaar of een goede baan. Lolol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lafaard.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    If you'd just talk to me, that'd be so much better.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    If you'd just talk to me, that'd be so much better.


    † Love? I want to sleep.

    Ik heb energie! Wauw!


    Your make-up is terrible