• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat z'n stem in twintig à dertig jaar tijd zo is veranderd..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dus jij hebt geen fucking spijt dat je een meisje pest via internet, totdat ze naar de politie gaat uit angst voor jou? Kutkind.


    wat was dit ookalweer

    Sorry, ik was vergeten dat jouw verhaal Hijo de la Luna heette. Dan kan ik mijn verhaal niet Hija de la Luna noemen. Ik zal wat anders bedenken.

    Ik sta emotioneel gezien stijf van de spanning, en ik wil dat het stopt. Ik word er doodziek van.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat is dat de laatste tijd met van die terloopse opmerkingen over dingen waar ik duidelijk heel erg mee heb gezeten? Het is niet aan jou om te besluiten dat je daar nu grapjes over kunt maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Saaie cursus dat ik moet lezen. (cat) Waar is mijn concentratie.


    Ik wil een tuin vol egels

    Big Hero 6 online kijken. Had ik nog niet gezien. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I'm so afraid I'm going to lose you.


    Undine schreef:
    If you'd just talk to me, that'd be so much better.

    Lastig om gebeurtenissen te bedenken naast de grote verhaallijn. Vooral nu ik die titel niet kan gebruiken.

    Ik word zo ontzettend geïrriteerd en moe van mensen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb nu alweer zin om je te zien. ;3


    Pretty is just a pretty word.

    Is dit serieus


    i put the fun in funeral

    Ik ga niet eens meer in dat topic kijken noch iets posten, ik ben daar klaar mee -.-

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 19:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    You're not a hero, but a fraud.


    † Love? I want to sleep.