• Vrijdag is (tenzij ik zak) mijn laatste schooldag, wat inhoudt dat ik, als examenleerling, verkleed zal moeten. Ik heb er na alle examens nogal weinig aandacht aan besteed, met als gevolg dat iedereen al wat bedacht heeft en ik nog met lege handen zit x'D. Het thema is tijdmachine: een lekker breed thema waar echt wel wat voor te verzinnen is. Het grootste probleem is echter dat ik allereerst geen tijd heb om naar een echte verkleedshop te gaan, online bestellen te lang zal duren en ik ook niet heel veel geld wil uitgeven aan iets. Met andere woorden: ik zoek een leuke, simpele outfit voor het thema tijdmachine! Iemand ideeën...?

    EDIT: Nou ik kan in ieder geval wel lachen om jullie ideeën :Y). Maar ik zat te denken hè, mijn lieve stuntelige vriendin heeft met de rugby haar been gebroken en voor haar loopt het hele feest dus een beetje in de soep. Volgens mij was ze helemaal niet van plan om te komen hierdoor, maar wat nou als zij als ik haar gewoon meesleur en als patiënt verkleed en ik zelf als een old fashioned creepy ass nurse ga? En dan heb ik het niet over die obsceen korte halloween outfits, maar zoiets:


    En dan met heel veel nepbloed want zo ben ik.


    EDIT II: Okay het plan is allemaal een beetje anders gegaan :'D. Waarschijnlijk ga ik nu in mijn uppie als zombie, maar dat is okay want dat image heb ik toch al. Ik heb de schmink, nepbloed en gescheurde kleding had ik al. Het wordt misschien een beetje minimalistisch, maar dat vertegenwoordigt mijn hele middelbare schoolcarrière wel weer goed. Foto's houden jullie tegoed :Y).

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 17:14 ]


    i put the fun in funeral

    Awesome idee! Niet alleen origineel, maar ook nog leuk voor die vriendin!

    Hen je iets met een panterprint. Hang dat om je lichaam. Nog een hoofdlapje en klaar je komt uit de oertijd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Super leuk! Post je een foto van het uiteindelijke resultaat?


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ja, dat idee klinkt toch een stuk beter dan het mijne Sarah. En hetzelfde als NIna zegt, foto van resultaat (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jongens even wat vragen:

    1. Wat voor een schoenen moet ik hierbij dragen?
    2. Waar haal ik zo'n schort en blouse vandaan?
    3. Passen witte kniekousen hierbij?


    i put the fun in funeral

    Jaa, witte kniekousen zijn schattig! Geen idee waar je zo'n schort en blouse vandaan haalt, helaas. Qua schoenen kan je denk ik heel veel, zolang het er maar enigszins leuk bij staat?


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Okay het plan is allemaal een beetje anders gegaan :'D. Waarschijnlijk ga ik nu in mijn uppie als zombie, maar dat is okay want dat image heb ik toch al. Ik heb de schmink, nepbloed en gescheurde kleding had ik al. Het wordt misschien een beetje minimalistisch, maar dat vertegenwoordigt mijn hele middelbare schoolcarrière wel weer goed. Foto's houden jullie tegoed :Y).


    i put the fun in funeral