• House of Glycias.



    De tijd waarin slaven, mannen in jurken, intriges, gladiatoren en driehoeksverhoudingen volkomen normaal was, is één familie te vinden, de Glycias familie, een immens rijk gezin dankzij hun prijsgladiatoren. Dit gezin met twee ouders — die beiden hun eigen geheim dragen — en hen kinderen, die zelf ook niet heilig blijken te zijn.
          Een groot huis is echter niet enkel gebouwd op de familie zelf, maar ook op degene die hen helpen — niet iedereen even vrijwillig — zoals hun slaven en gladiatoren, die ook ieder een uniek verhaal hebben.
          Zal de familie in gaan zien dat slaven soms ook gevoelens hebben, en dat hun rebelsheid hen ook in de problemen zou kunnen brengen. Vooral nu er word gesproken over Spartacus en zijn Ludus die aangevallen is door hem en de andere slaven..


    Rollen.
          Familie Glycias.
    » Tatyana Aquilia Glycias. || Dochter. || DarkAng3l || 1.2
    » Livia Vesni Glycias. || Dochter. || Mhyresa || 1.3
    » Aurelia Agnesca Glycias. || Dochter. || Malachai || 1.8

    » Alistair Deborus Glycias. || Zoon. || Dumbledore || 1.5
    » Castor Remus Glycias. || Zoon. || C6H12O6 || 1.5
    » Horatius Bonito Glycias || Zoon. || TonyTurtlePerry || 1.5

          Slaven.
    » Charis. || Slavin. || Wrestler || 1.1
    » Nymeria. || Slavin. || Dionysia || 1.6
    » Varinia. || Slavin. || Eavan || 16
    » Nerissa. || Slavin. || Iraious || 1.6
    » Kalani. || Slavin. || Dumbledore || 1.7
    » Canace. || Slavin. || McCarthy || 1.11
    » Kalindi. || Slavin. || Sereine || 1.11

    » Dionysius. || Gladiator. || Wrestler || 1.1
    » Saul. || Gladiator. || Blurryface || 1.1
    » Egan. || Slaaf. || Esca || 1.2
    » Mitxel. || Gladiator. || DarkAng3l || 1.2
    » Todor. || Gladiator. || Dionysia || 1.7
    » Cord. || Gladiator. || Wrestler || 1.8
    » Thorn. || Gladiator. || LakeTown || 1.11

          NPC'S.
    » Hadriana Glycias. || Moeder. || 1.6

    » Faustus Glycias. || Vader. || 1.6
    » Caius Augustus Quintillus || Doctore. || 1.11


    Invullijst.
    Naam: Slaven hebben enkel een voornaam.
    Leeftijd: Familie? Geen leeftijdsgrens. Slaven? Minimaal 14.
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Gladiator? Wapens noteren.
    Geschiedenis: Slaaf? Hoe diegene dat is geworden.
    Extra:
    Relaties: Worden pas besloten in het praattopic.


    Regels.
    » Doe alsjeblieft niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Er is een maximum van twee rollen per persoon.
    » Minimum van 200 woorden, dit moet gemakkelijk haalbaar zijn.
    » 16+ is toegestaan voor schelden of seksueel getinte onderwerpen.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden besproken in het praattopic, en ik wil ook dat iedereen met iedereen een relatie noteert.


    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 0:54 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik lig momenteel ziek op bed, dus ik kan alleen op mijn telefoon. Ik hoop dat het gaat lukken! c:


    Awh, beterschap!


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iraious schreef:
    (...)

    Awh, beterschap!


    Thanks! :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Thanks! :3


    <3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Wrestler schreef:
    (...)
    Je kunt altijd al met je idee schrijven, daar kan ik je wel in vertrouwen? En anders bijspringen? Ik heb er toch al geen behoefte in dat het echt een sneltrein wordt, aangezien ik zelf ook nog een leven heb, zoals iedereen. ;D

    Om geheel eerlijk te zijn, vind ik het niet heel fijn dat het vanavond al begint. Ik heb pas zojuist mijn rol gereserveerd en sommigen hebben het eveneens niet af, alleen ik voel me nu net zo'n buzzkill die de feestpret bederft, so don't mind me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Mensenkennis. Ghehe.
    Uhm... als je het niet erg vind om een man op je te nemen kun je een gladiator / slaaf kiezen. c:


    Mensenkennis? Wut? Hahaha
    ik zal even kijken, ik wil Aim niet overal in stalken hihi

    LakeTown schreef:
    (...)

    Mensenkennis? Wut? Hahaha
    ik zal even kijken, ik wil Aim niet overal in stalken hihi

    Sukkel. Doe gewoon.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Sukkel. Doe gewoon.


    Bemoei je er niet mee ;p

    Undine schreef:
    (...)
    Om geheel eerlijk te zijn, vind ik het niet heel fijn dat het vanavond al begint. Ik heb pas zojuist mijn rol gereserveerd en sommigen hebben het eveneens niet af, alleen ik voel me nu net zo'n buzzkill die de feestpret bederft, so don't mind me.

    Dat is het niet. Ik heb ooit een rol gehad waar ik na de start van het eigenlijke RPG nog anderhalve week aan heb gewerkt :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Undine schreef:
    (...)
    Om geheel eerlijk te zijn, vind ik het niet heel fijn dat het vanavond al begint. Ik heb pas zojuist mijn rol gereserveerd en sommigen hebben het eveneens niet af, alleen ik voel me nu net zo'n buzzkill die de feestpret bederft, so don't mind me.


    Dat doe je heus niet hoor, maar volgens mij ligt het geen eens zeker of de RPG vanavond start. Of ik las ergens met mijn domme kop over. :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    LakeTown schreef:
    (...)

    Bemoei je er niet mee ;p

    Love you.


    Caution first, always.

    Als mijn stem als newbie wat uit maakt, ik vind het niet erg om vanaaf te beginnen aangezien ik toch zo mijn rol af maak. Maar morgen of overmorgen is ook pirma. Ik moet wel mededelen dat ik de tweede week van de meivakantie vijf dagen weg ben :3

    LakeTown schreef:
    (...)

    Bemoei je er niet mee ;p


    Ja, meedoen sukkel.
    Ik weet eigenlijk niet echt wat ik nu moet doen, om heel eerlijk te zijn. Het liefst zou ik iedereen blij willen maken nu, maar dat is overduidelijk niet echt mogelijk. Ik wil hem zelf heel graag starten, en niemand dwarszitten of het idee geven alsof ze er nu al niet meer bij horen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Esca schreef:
    (...)
    Dat is het niet. Ik heb ooit een rol gehad waar ik na de start van het eigenlijke RPG nog anderhalve week aan heb gewerkt :'D

    Iraious schreef:
    (...)
    Dat doe je heus niet hoor, maar volgens mij ligt het geen eens zeker of de RPG vanavond start. Of ik las ergens met mijn domme kop over. :')

    Wrestler schreef:
    (...)
    Ik weet eigenlijk niet echt wat ik nu moet doen, om heel eerlijk te zijn. Het liefst zou ik iedereen blij willen maken nu, maar dat is overduidelijk niet echt mogelijk. Ik wil hem zelf heel graag starten, en niemand dwarszitten of het idee geven alsof ze er nu al niet meer bij horen.

    Het gaat erom dat ik degenen die wél graag willen beginnen vanavond lastig val met mijn waarheid. De keuze ligt nog altijd bij jou, Cherona, dus als je zegt dat je het vanavond wilt starten, houd ik op met zeuren. Echter, ik kan niet beloven dat ik dit weekend of maandag zal schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    We zouden er voor kunnen kiezen om wel te beginnen, maar dat de mensen zich niet verplicht hoeven te voelen om meteen te schrijven. Als je dat er bij meld is het toch op zich geen probleem? Mja... Maakt mij alsnog niet veel uit hihi

    Ik heb toch besloten dat ik het rollentopic straks ga maken, het spijt me Maia. En ik vind het zelf niet dat je klaagt trouwens - dat heb ik nog niet gezegd namelijk, je mag gerust je mening uiten. Maar inderdaad wat Lieke zegt, niemand is gedwongen al te reageren. En iedereen die nu nog bezig is aan haar rol, of er nog aan moet beginnen maar al een concreet idee heeft mag van mij best al wat posten.
          Nu is iedereen er opgewonden over, en heeft iedereen er nog zin in, als ik nu te lang ga wachten kan dat wegebben. Ik ben daar zelf ook schuldig aan. Nogmaals, ik wil niemand het idee geven alsof ze buitengesloten wordt, aangezien dit mijn oplossing ervoor is. En er mogen ook kortere berichten gepost worden in het begin, simpelweg om even wat kleine dingen aan te duiden, dat is ook geen enkel probleem. Alles om het jullie nu makkelijker te maken.


    I'm your little ray of pitch black.