• House of Glycias.



    De tijd waarin slaven, mannen in jurken, intriges, gladiatoren en driehoeksverhoudingen volkomen normaal was, is één familie te vinden, de Glycias familie, een immens rijk gezin dankzij hun prijsgladiatoren. Dit gezin met twee ouders — die beiden hun eigen geheim dragen — en hen kinderen, die zelf ook niet heilig blijken te zijn.
          Een groot huis is echter niet enkel gebouwd op de familie zelf, maar ook op degene die hen helpen — niet iedereen even vrijwillig — zoals hun slaven en gladiatoren, die ook ieder een uniek verhaal hebben.
          Zal de familie in gaan zien dat slaven soms ook gevoelens hebben, en dat hun rebelsheid hen ook in de problemen zou kunnen brengen. Vooral nu er word gesproken over Spartacus en zijn Ludus die aangevallen is door hem en de andere slaven..


    Rollen.
          Familie Glycias.
    » Tatyana Aquilia Glycias. || Dochter. || DarkAng3l || 1.2
    » Livia Vesni Glycias. || Dochter. || Mhyresa || 1.3
    » Aurelia Agnesca Glycias. || Dochter. || Malachai || 1.8

    » Alistair Deborus Glycias. || Zoon. || Dumbledore || 1.5
    » Castor Remus Glycias. || Zoon. || C6H12O6 || 1.5
    » Horatius Bonito Glycias || Zoon. || TonyTurtlePerry || 1.5

          Slaven.
    » Charis. || Slavin. || Wrestler || 1.1
    » Nymeria. || Slavin. || Dionysia || 1.6
    » Varinia. || Slavin. || Eavan || 16
    » Nerissa. || Slavin. || Iraious || 1.6
    » Kalani. || Slavin. || Dumbledore || 1.7
    » Canace. || Slavin. || McCarthy || 1.11
    » Kalindi. || Slavin. || Sereine || 1.11

    » Dionysius. || Gladiator. || Wrestler || 1.1
    » Saul. || Gladiator. || Blurryface || 1.1
    » Egan. || Slaaf. || Esca || 1.2
    » Mitxel. || Gladiator. || DarkAng3l || 1.2
    » Todor. || Gladiator. || Dionysia || 1.7
    » Cord. || Gladiator. || Wrestler || 1.8
    » Thorn. || Gladiator. || LakeTown || 1.11

          NPC'S.
    » Hadriana Glycias. || Moeder. || 1.6

    » Faustus Glycias. || Vader. || 1.6
    » Caius Augustus Quintillus || Doctore. || 1.11


    Invullijst.
    Naam: Slaven hebben enkel een voornaam.
    Leeftijd: Familie? Geen leeftijdsgrens. Slaven? Minimaal 14.
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Gladiator? Wapens noteren.
    Geschiedenis: Slaaf? Hoe diegene dat is geworden.
    Extra:
    Relaties: Worden pas besloten in het praattopic.


    Regels.
    » Doe alsjeblieft niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Er is een maximum van twee rollen per persoon.
    » Minimum van 200 woorden, dit moet gemakkelijk haalbaar zijn.
    » 16+ is toegestaan voor schelden of seksueel getinte onderwerpen.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden besproken in het praattopic, en ik wil ook dat iedereen met iedereen een relatie noteert.


    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 0:54 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Zou ik misschien nog gladiator kunnen reserveren met als faceclaim Chris Hemsworth (Thor)?

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 19:55 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Undine schreef:
    (...)
    Dan moet je hele goede praatjes hebben.


    Nou... ik ben hier? Duh...

    Dionysia schreef:
    Zou ik misschien nog gladiator kunnen reserveren met als faceclaim Chris Hemsworth (Thor)?


    Natuurlijk. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zit eraan te denken om een vrouwelijke slaaf te nemen die misschien net nieuw is bij de Glycias familie, dus nog genoeg kan leren. Mag dat? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is het nog mogelijk om een dochter te krijgen?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Prima hoor, voor beiden. ;D
          Ik zet de jullie er morgen bij, wanneer ik weer op de laptop zit.


    I'm your little ray of pitch black.

    Dionysia schreef:
    Zou ik misschien nog gladiator kunnen reserveren met als faceclaim Chris Hemsworth (Thor)?


    Chris. :9~


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Kalani



    "“I'm incredibly, absolutely, extremely, supremely, unbelievably different""








    "One of the greatest regrets in life is being what others would want you to be - rather than being yourself"

    Naam:
    Haar voornaam is Kalani. Ze is niet langer meer in het bezit van een achternaam, omdat ze een slaaf is. Kalani geeft niks om afkortingen en bijnamen, omdat haar eigen voornaam wel prima vindt.
    Leeftijd:
    Kalani is momenteel vijftien jaar oud en hiermee de jongste slaaf bij de Glycias familie. Veel mensen zouden haar een jaar of elf of twaalf schatten, omdat ze een erg jong uitziend uiterlijk heeft. Dit vindt ze niet erg, omdat haar karakter ook nog erg kinderlijk is. Ze is zo'n meisje dat het liefste voor altijd jong blijft. Ze is geboren op een frisse lentedag.
    Innerlijk:
    In het kort is Kalani te omschrijven als een temperamentvolle, brutale jongedame. Ze is erg aanwezig in een gezelschap en vindt dit ook wel prima. Kalani is nog een kindje te noemen. Ze houdt er nog van om lol te trappen en te doen wat ze zelf wil. Ze is absoluut nog niet toe aan de volwassen wereld, terwijl ze er al wel midden in staat. Haar lichaam werkt ook niet mee, waardoor haar voor haar moeilijk is om eindelijk volwassen te worden. Daarbij komt kijken dat Kalani eigenlijk meer een jongen dan een meisje is. Ze houdt niet van dansen, zingen en mooie jurken. Ze houdt van vies worden, stoeien en rondrennen. Dit heeft ook grotendeels te maken met het feit dat ze het liefste voor altijd een kind blijft. Ze weet dat ze op een gegeven moment over zal moeten stappen op het zijn van een vrouw, maar daar is ze nog lang niet aan toe. Zolang ze nog niet hoeft omdat ze gedwongen wordt, houdt ze het het liefste zo lang mogelijk voor om een kind te blijven.

    - Aanwezig
    - Brutaal
    - Egoïstisch
    - Onzeker
    - Opstandig
    - Prikkelbaar
    Uiterlijk:
    Kalani is echt nog een meisje om te zien. Ze straalt niet veel vrouwelijks uit, omdat ze zo geboren is maar ook omdat ze absoluut haar best er niet voor doet om er elegant en mooi uit te zien. Kalani was liever als jongen geboren. Niet omdat ze per se een jongen wil zijn, maar omdat het zo veel makkelijker zou zijn. Soms wordt ze gedwongen om gewaden en kleedjes te dragen, terwijl ze zich daar totaal niet prettig in voelt. Eigenlijk heeft Kalani een heel fijn gezichtje. Haar huid is erg egaal en perzikkleurig aangelegd. Ze heeft altijd frisse blosjes op haar wangen staan. Ze heeft zeker een huid om trots op te zijn, maar Kalani ziet dat niet zo. Ze vindt zich er juist heel fragiel eruit zien.
          Kalani is ongeveer 1.60M lang en daarmee niet erg lang. Dit zorgt ervoor dat ze er nog jonger uit ziet dan men vaak al denkt. Ze heeft geen mooie, volle rondingen waar ze graag mee pronkt. Bij Kalani is er bijna spraken van "twee ruggen" en ook daar heeft ze geen probleem mee. Omdat ze zo jongensachtig uit ziet, wordt ze ook niet gezien als een lustobject. Haar meesters vinden haar eerder grappig voor vertier en leedvermaak dan voor hun seksuele behoeftes, omdat er niet veel aantrekkelijks is aan Kalani.
          Ze heeft grote, bruine ogen met kleine groene vlekjes er door heen. Deze ogen worden omringd door flinke, donkere wimpers. Kalani heeft een vrij rond en vol gezicht. Haar neus valt erg op, omdat hij vrij groot en rond is. Als ze lacht, verschijnen er twee rijen met scheve, kleine tandjes. Ze heeft een rommelig gebit, maar dat is niet uitzonderlijk in deze tijd. Als laatste heeft Kalani donkerbruine haren met hier en daar wat lichtere stroken erin - die zijn ontstaan door de felle zon. Van nature vallen haar haren stijl over haar schouders heen. Meestal laat ze haar haren in vlechten door één van de andere slaven, omdat ze haar losse haren niet prettig vindt.
    Geschiedenis:
    Deorius Melone: vader | 47 jaar
    Amilea Melone: moeder | 46 jaar
    Deoria Melone: zus | 24 jaar
    Emmanuel Melone: broer | 22 jaar
    Sashia Melone: zus | 20 jaar
    Heria Melone: zus | 17 jaar
    Perria Melone: zus | 17 jaar
    Deon Melone broer | 17 jaar

    Kalani is opgegroeid in een groot, maar arm gezin. Ze deelde het huis met haar ouders, vijf andere zussen en twee broers. Bij de kinderen zit zelfs een drieling. Met acht monden om te voeden, hadden de ouders het maar erg krap. Omdat ze hun kinderen niet wilden laten verhongeren, hebben ze er een aantal van verkocht. Dit hebben ze gedaan in de hoop dat ze het zouden overleven, niet wetende wat voor lot sommige van hen te wachten stond. Vier van Kalani's zussen zijn verkocht en leven momenteel als seksslaven voor rijke meesters. Dit waren de mooie dochters van de familie. Kalani is daarom erg blij dat ze haar uiterlijk niet erg mee heeft, omdat mannen zich niet gauw tot haar aangetrokken voelen. Kalani's oudste zus was het huis al uit voordat ze verkocht kon worden. De twee zoons werken mee op het land om geld bij te verdienen.
    Extra:
    Kalani's grootste angst is om verkracht te worden. Ze is namelijk nog maagd en dat vindt ze wel prima. Ze moet momenteel nog niet aan jongens denken, omdat ze nog hard genoeg bezig is met overleven in deze wereld. In deze wereld maakt ze te vaak mee dat vrouwen verkracht worden en dat vindt ze vreselijk. Dat is dan ook haar grootste angst.

    Relaties:

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 12:00 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Todor
    “I will not fight an unarmed man.”



          Leeftijd:
    Negenentwintig

          Innerlijk:



    Todor is een man die precies weet wat hij wilt. Hij zal altijd zijn mening laten horen, zelfs wanneer dit hem in gevaar kan brengen. Hierdoor wordt hij vaak omschreven als ‘roekeloos’. Daar zit een kern van waarheid in. Todor is niet bang voor de dood en heeft er vrede mee om jong te sterven. Aangezien hij een gladiator is weet hij dat dit moment ooit zal moeten komen. Toen hij net begon als gladiator had hij geluk aan zijn zijde — hij had namelijk helemaal geen ervaring.
          Na al vijftien jaar zijn verdiensten te hebben verleend aan de Glycias–familie is hij behoorlijk bekend met hen. Toch wordt hij nog steeds behandelt als een iemand die minder is dan hen. Iets wat hem nu steeds vaker begint te ergeren aangezien hij al lang een volwassen man is. Aangezien hij er niet veel tegen kan doen probeert hij het maar te accepteren.
          Een van de eigenschappen die Todor sieren is rechtvaardigheid. Hij is hier heel erg op gestelt en zal dan ook nooit oordelen zonder beiden kanten van het verhaal te hebben gehoord. Daardoor hecht hij veel waarde aan eerlijkheid. Todor kan ontzettend boos worden wanneer iemand tegen hem liegt —dit heeft al tot meerdere opstootjes geleid. Hij waardeert eerlijkheid en zodra je deze eigenschap hebt zal Todor je al meteen een stuk aardiger vinden.
          Vroeger had Todor moeite om zijn woede te controleren maar nu heeft hij er mee leren om te gaan door te vechten. Hij uit zijn woede dan ook alleen in de arena —waar hij geen onschuldige mensen kwaad kan doen. Hierdoor heeft hij buiten de arena een aura van kalmte om zich heen hangen. Toch kan deze verbroken worden wanneer hij zijn zorgvuldig gekozen woorden over zijn tong laat rollen. Hij heeft zijn emoties goed onder controle en dat is misschien wel het allergevaarlijkst aan hem.


          Uiterlijk:


    “Words can cut deeper than swords.”


    Todor heeft lange, blonde haren die net tot zijn brede schouders komen. Zijn huid is blank maar ziet er meestal wat viezig uit. Iets wat snel opvalt aan hem zijn –zijn ogen, die een mooie lichtblauwe kleur dragen. Zijn wimpers en wenkbrauwen zijn redelijk vol maar zullen niet snel opvallen. Todor heeft meestal een licht–baardje waardoor zijn gezicht er ietwat norser uit komt te zien.
          Todor is goed gebouwd voor een gladiator. Hij heef duidelijke spieren die je gemakkelijk kan zien wanneer hij iets straks aan heeft. Zijn armspieren vallen het meest op. Zijn wapen in de arena is een behoorlijk zware hamer — hierdoor heeft al op jonge leeftijd zijn armspieren ontwikkelt. Todor heeft een breed postuur en een lengte van 191CM waardoor hij ontzettend intimiderend over komt.
          Todor’s stem is erg laag maar ironisch genoeg ook kalmerend. Hij kiest altijd zijn woorden zorgvuldig waardoor hij niet zo vaak spreekt — alleen wanneer dit moet.

          Geschiedenis:
          Todor is opgegroeit in het einde van de winter waardoor hij nu extra gevoelig is voor kou — ook omdat dit hem terug laat denken aan slechte tijden uit zijn jeugd. Omdat hij op jonge leeftijd al een breed en ietwat gespierd postuur had, boden mensen veel geld voor hem. In eerste instantie wilden zijn ouders hem niet verkopen maar uiteindelijk kregen ze een enorm hoog bod dat ze meteen uit alle schulden zou helpen. Todor heeft zijn ouders nooit vergeven dat zij hem hebben verkocht.

          Relaties:

          Extra:

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 17:55 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Wrestler schreef:
    (...)
    Natuurlijk. c:

    True, dat is een hele goede reden. Echter, ik heb besloten niet mee te doen door verscheidene redenen, die kan je helaas niet ompraten.


    [ heaven knows ]

    Sereine schreef:
    (...)
    True, dat is een hele goede reden. Echter, ik heb besloten niet mee te doen door verscheidene redenen, die kan je helaas niet ompraten.


    Wanna talk about it?


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)
    Wanna talk about it?

    Daar ga ik je niet mee lastig vallen.


    [ heaven knows ]

    Foutje

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 23:16 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik twijfel aangezien ik mij al heb op gegeven voor andere RPG's, maar dit is wel een hele leuke RPG.


    Physics is awesome

    McCarthy schreef:
    Ik twijfel aangezien ik mij al heb op gegeven voor andere RPG's, maar dit is wel een hele leuke RPG.



    Dat is inderdaad een moeilijke keus die niemand voor je kan maken. Je bent in ieder geval welkom. Eventueel later inspringen kan ook nog. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)


    Dat is inderdaad een moeilijke keus die niemand voor je kan maken. Je bent in ieder geval welkom. Eventueel later inspringen kan ook nog. c:


    Lief dat ik welkom ben.

    Ik heb een idee voor een slavin, dus mede daardoor twijfel ik. Ik weet niet of nog een slavin handig is?


    Physics is awesome