• Hooi! (:

    Ik heb twee treinkaartjes over. Die alleen in het weekend geldig zijn, en ik heb geen flauw idee wat ik ermee wil.
    Dus bij deze heb ik besloten weer een A'dam meeting te organiseren, aangezien de vorige geweldig was! :3
    So who's in? C:



    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zondag 24 mei!

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.






    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Sowieso:
    GandalfTheSexy ~ Yolanda ~ 18 ~ Van Emmen via Zwolle en Lelystad Centrum
    Overkill ~ Sarah ~ 18 ~ Van Heerhugowaard
    Suuz ~ 18
    Locksley ~ Sofie ~ 19 ~ Van Den Bosch via Utrecht Centraal -> Samenreiskorting
    Assassin ~ Nikki ~ 22 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Dauth ~ Mitchell ~ 20 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Adaline ~ Daniela ~ 22 ~ Van Groningen
    Wiarda ~ Jip ~ 16 ~ Van Alkmaar
    Square ~ Inge ~ 18 ~ Van Groningen

    Misschien:
    Mylintis ~ Nina ~ 16
    Khronos ~ Savannah ~ 17
    Blodsvept ~ Belle ~ 17
    Whatsapp ~ Tamara ~ 14
    Seppia ~ Julia ~ 14
    Homan ~ Evi ~ 15
    Mechanic ~ Megan ~ 17
    TOMLINSON ~ Eva ~ 15
    Dionysia ~ Amber ~ 15 ~ Van Utrecht Centraal
    Fay1D ~ Fay ~ 14
    Andria ~ Ellen ~ 17

    ER IS EEN WHATSAPP GROEP!
    Stuur mij even je nummer (of app me) wanneer je erin wilt!
    In de spoiler staat mijn nummer.


    06 - 25 16 43 71

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 13:03 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Anencephalous schreef:
    Zet mij maar op misschien ^^
    Hangt vooral van de datum af, maar het is lekker dichtbij dus yeah c:


    Wat is je voornaam en leeftijd? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ze me maar op misschien. A'dam is ver, maar niet té ver, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Misschien!
    Als ik dan vakantie heb is t helemaal goed :3


    wat was dit ookalweer

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Wat is je voornaam en leeftijd? ^^


    Julia, en ik ben 14 c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mitchell en ik mogen ook op misschien. ;3


    Your make-up is terrible

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Eventueel kun je mijn andere treinkaartje mocht dat nodig wat mij betreft wel overkopen en dat we samen gaan reizen als je kunt en komt. c:


    @de rest
    Ik zal de beginpost direct aanpassen! :3


    Hoeveel kost zo'n kaartje? Ik weet eigenlijk niet of dat uitkan, aangezien ik met mIjn studenten OV sowieso met korting kan reizen en ik eerst de reis naar jou of waar ik jou ontmoet zou moeten betalen als ik het van je overkoop.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oew kan je mij op Misschien zetten? geen idee of ik kan, maar het is in ieder geval dichtbij. Mijn naam is Aviva en ik ben 17


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Zet mij maar op misschien, ik wil effe kijken of het gaat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou zeggen, ik kom, maar de datum is me te vroeg. Misschien in de zomer eens.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Anencephalous schreef:
    (...)

    Julia, en ik ben 14 c:


    Als jouw username nu eens net zo gemakkelijk was als jouw voornaam... :'D hahaha

    Square schreef:
    (...)

    Hoeveel kost zo'n kaartje? Ik weet eigenlijk niet of dat uitkan, aangezien ik met mIjn studenten OV sowieso met korting kan reizen en ik eerst de reis naar jou of waar ik jou ontmoet zou moeten betalen als ik het van je overkoop.


    14 euro was ie. En kan gewoon per post opgestuurd worden. Die kosten zijn voor mij. ;) Of als we weer es afspreken kan ik het kaartje voor je meenemen als je zeker weet dan dat je komt.
    Maar ik wist niet dat je OV had. Als dat goedkoper is moet je dat natuurlijk doen! ^^


    De beginpost is weer up-to-date! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Hm, zet mij maar bij misschien. Amsterdam is wel een eind weg voor mij, maar in een weekend op een zondag is het in theorie wel mogelijk. ^^

    GandalfTheSexy schreef:
    @Daniela
    Jou ook bij 'misschien' of toch bij 'zeker'? C:


    (...)

    Er is nog geen datum eh? :'D Alleen dat het in een weekend wordt. x)

    Ja ik zag te laat haha. 8D
    Zet me dan maar op misschien.;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Al aardig wat mensen die op ''misschien'' staan. Nu nog naar ''zeker'', en dan komt het helemaal goed! _O_ ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hallo, zet mij maar op misschien! Ik ga zeker mijn best doen om te komen, maar het zou best chill zijn als men op tijd met een datum komt, want dan kan ik nog vrij vragen van mijn werk. Dan kan ik namelijk zeker (:
    Liefste minimaal vier weken van te voren.


    Deep inside, I've never felt alive

    Khan schreef:
    Hallo, zet mij maar op misschien! Ik ga zeker mijn best doen om te komen, maar het zou best chill zijn als men op tijd met een datum komt, want dan kan ik nog vrij vragen van mijn werk. Dan kan ik namelijk zeker (:
    Liefste minimaal vier weken van te voren.


    Minimaal 4 weken van tevoren zou dus vandaag moeten zijn dat we met een datum komen. Dat gaat 'm niet worden, ben ik bang. Zondag sluit de poll over of we het op de zaterdag of zondag doen.
    En ik heb je in de lijst gezet! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •