• Hooi! (:

    Ik heb twee treinkaartjes over. Die alleen in het weekend geldig zijn, en ik heb geen flauw idee wat ik ermee wil.
    Dus bij deze heb ik besloten weer een A'dam meeting te organiseren, aangezien de vorige geweldig was! :3
    So who's in? C:



    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zondag 24 mei!

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.






    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Sowieso:
    GandalfTheSexy ~ Yolanda ~ 18 ~ Van Emmen via Zwolle en Lelystad Centrum
    Overkill ~ Sarah ~ 18 ~ Van Heerhugowaard
    Suuz ~ 18
    Locksley ~ Sofie ~ 19 ~ Van Den Bosch via Utrecht Centraal -> Samenreiskorting
    Assassin ~ Nikki ~ 22 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Dauth ~ Mitchell ~ 20 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Adaline ~ Daniela ~ 22 ~ Van Groningen
    Wiarda ~ Jip ~ 16 ~ Van Alkmaar
    Square ~ Inge ~ 18 ~ Van Groningen

    Misschien:
    Mylintis ~ Nina ~ 16
    Khronos ~ Savannah ~ 17
    Blodsvept ~ Belle ~ 17
    Whatsapp ~ Tamara ~ 14
    Seppia ~ Julia ~ 14
    Homan ~ Evi ~ 15
    Mechanic ~ Megan ~ 17
    TOMLINSON ~ Eva ~ 15
    Dionysia ~ Amber ~ 15 ~ Van Utrecht Centraal
    Fay1D ~ Fay ~ 14
    Andria ~ Ellen ~ 17

    ER IS EEN WHATSAPP GROEP!
    Stuur mij even je nummer (of app me) wanneer je erin wilt!
    In de spoiler staat mijn nummer.


    06 - 25 16 43 71

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 13:03 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Minimaal 4 weken van tevoren zou dus vandaag moeten zijn dat we met een datum komen. Dat gaat 'm niet worden, ben ik bang. Zondag sluit de poll over of we het op de zaterdag of zondag doen.
    En ik heb je in de lijst gezet! ^^

    Is een datumprikker niet handiger dan die poll?
    Want ja, de ene week kan ik de zaterdag en de zondag niet en de week daarna is het weer andersom. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    (...)
    Is een datumprikker niet handiger dan die poll?
    Want ja, de ene week kan ik de zaterdag en de zondag niet en de week daarna is het weer andersom. 8D


    Ik heb geen flauw idee hoe dat werkt. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gewoon via Datumprikker. Wijst zichzelf wel uit. Dan krijg je zoiets:

    Klik hier om je aanwezigheid door te geven


    Every villain is a hero in his own mind.

    Even een berichtje zodat dit in mijn topics komt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Ik heb geen flauw idee hoe dat werkt. :x


    Gewoon even googlen naar een datumprikker en dan wijst de rest zich vanzelf wel. Voor de Groningen meeting heb ik Doodle.com gebruikt, geloof ik. Dat was erg simpel en werkte goed. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Natas
    Aah, dankjewel! Dat ziet er inderdaad niet al te moeilijk uit. Ik heb je link direct in de beginpost neergezet en zal denk ik ook maar even iedereen uit de lijst een GB sturen met de vraag of ze nog een keer willen invullen voor een geschikte datum. (:

    @Inge
    Natascha heeft me inmiddels al geholpen. Thank you though! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De poll is veranderd naar een datumprikker! Als iedereen die even wil invullen die denkt te komen, dan zou dat erg fijn zijn!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dauth schreef:
    Even een berichtje zodat dit in mijn topics komt.


    Oh Dauth is je username! Oeps, ik pas 'm direct even aan in de beginpost. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    @Natas
    Aah, dankjewel! Dat ziet er inderdaad niet al te moeilijk uit. Ik heb je link direct in de beginpost neergezet en zal denk ik ook maar even iedereen uit de lijst een GB sturen met de vraag of ze nog een keer willen invullen voor een geschikte datum. (:


    Okee, handig. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb de datumprikker ingevuld :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Oh Dauth is je username! Oeps, ik pas 'm direct even aan in de beginpost. x)
    Wat had jij dan in de beginpost gezet? ;p

    EDIT: Ik heb de datumprikker ingevuld. In het weekend van 16 en 17 mei is mijn verjaardag en ik heb geen idee of ik het vier en waar ik het vier.

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 13:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Wat had jij dan in de beginpost gezet? ;p

    EDIT: Ik heb de datumprikker ingevuld. In het weekend van 16 en 17 mei is mijn verjaardag en ik heb geen idee of ik het vier en waar ik het vier.


    DarkSavior met volle overtuiging dat ik je username uit mijn hoofd wist.. ;x ghehe



    Ik ga nu iedereen die hier nog geen berichtje neer heeft gezet een GB sturen met of ze de datumprikker in willen vullen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik mag maar 5 berichten per 5 minuten plaatsen. -.-'

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 13:36 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    DarkSavior met volle overtuiging dat ik je username uit mijn hoofd wist.. ;x ghehe
    Ah ja, ik gok dat het me daarom niet is opgevallen, haha. Ooit zal ik weer terug gaan naar die naam. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ah ja, ik gok dat het me daarom niet is opgevallen, haha. Ooit zal ik weer terug gaan naar die naam. :Y)


    Good. :3


    En iedereen die de datumprikker nog niet heeft ingevuld heeft nu een berichtje ontvangen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •