• Het is niet echt een klacht maar meer een opmerking. Ik wilde toe net namelijk naar de top toe via de mobiele versie. Het menu openen ging. Op overig klikken ging maar toen ik op 'top' klikte gebeurde er niks. Toen ik op 'nieuw' klikte ook niet. Terwijl toen ik crew klikte deed hij het wel.

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 23:13 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja klopt. Ik wilde hier al een topic over maken, maar ben te lui hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik dacht dat hier al een topic over was, ik kan het ook verwarren met iets anders though. :'D
    But anyway, bij mij is hetzelfde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hé inderdaad! Raar ja.. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit heb ik inderdaad al ergens gelezen. (: Volgens mij, I'm not sure, weet Rutger dit al.

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 23:32 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ja, volgens mij was dit al bekend vanaf de dag dat het ingesteld is. (':

    We zijn van het probleem op de hoogte. Als het troost biedt: het staat al op zijn lijstje. Helaas heeft hij even echt geen tijd.

    Wat: Je kan ineens (vermoedelijk sinds dat de top op de mobiele versie is toegevoegd) niet op de links "nieuw" en "top" drukken bij de mobiele versie bij de uitklapmenus.
    Link: /

    Als ik het niet vergeet, dan zal ik deze link eraan toevoegen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had het al twee keer aangegeven dus het is inderdaad al bekend :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Normaal zou het nu opgelost moeten zijn. *O*
    Rutger vond het probleem niet en heeft daarom nu nieuwe knoppen bijgemaakt. Dus het is niet meer 'top' en 'nieuw' als verder uitvouwdingetje, maar 'Nieuwe blogs', 'Nieuwe leden', 'Nieuwe foto's',... =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury