• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.




    Die-hard fans:
    Eretria • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en John Murphy. • Loctavia, Bellarke, Ravick •
    Shawn_Mendes • Kelly • 19 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn • Jonty, Clexa •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty • Bellarke •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia • Loctavia, Jonty •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn • Loctavia, Jonty, Bellarke •
    Macabre • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia • Loctavia, Jonty, Bellarke, Mabby, Clexa •
    Reigns • Sylvie • 21 • seizoen 2 • Bellamy, Finn, Jasper, Monty, Octavia, Lincoln, Raven • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Kylo • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke • Loctavia, Bellarke, Mabby, Ravinn •
    Poncho • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper • Loctavia, Flarke •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty • Loctavia, Bellarke •
    gleggie • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty • Jonty, Bellarke, Clexa •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven • Loctavia, Bellarke •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy • Rellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 • Flarke •
    Gunnulfsen • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia • Loctavia , Bellarke •
    Valet • Megan • 17 • Raven, Bellamy, Harper, Clarke • Bellarke, Kabby •
    Amberle • • 21 • seizoen 2 • John Murphy, Bellamy Blake, Clarke Griffin • Loctavia, Bellarke •
    Feyre
    Nia • Cherona • 22 • seizoen 2 • Raven, Octavia, Lincoln, Bellamy, Wick, Lexa • Loctavia, Mabby, Clexa, Ravick •
    Hummies • Gabriëla • 18 • seizoen 2 • Finn, Atom, Bellamy, Wick, Raven, Murphy • Bellarke, Flarke, Ravick, Bellaven, Murphamy •
    Charbonneau • Annemarije • 17 • seizoen 2 • Octavia, Jasper, Bellamy, Raven, Murphy, Lexa • Clexa, Ravick, Jaya •
    Vervain • Romy • 19 • seizoen 2 • Bellamy • Loctavia, Bellarke •
    Vikings • Natas • 25 • seizoen 2 • Bellamy, Octavia, Clarke, Murphy & Nyko • Bellarke, Jonty & Abbyko •
    Neregeb • Noa • 15 • seizoen 2 • John Murphy, Anya, Finn, Lexa en Marcus Kane • Ravick en Bellarke •
    Ceane • - • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Marcus, Lexa en Wick • Bellarke, Ravick en Clexa •
    HalfBloodPrince • Shar • 21 • seizoen 2 • Bellamy & Monty •
    Dorne • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Octavia, Lexa, Marcus & Wick • Bellarke & Ravick •
    Tabai • Laura • 21 • seizoen 2 • Jasper, Raven, Lincoln, Wells • Bellarke, Jactavia •
    Caster • Mirte • 22 • seizoen 2 • Jasper, Octavia & Raven • Loctavia, Jactavia & Ravick •



    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 22:51 ]


    16 - 09 - '17

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik weet niet meer wie welke username heeft hoor :W


    Hahaha.


    Danmarks Dynamite.

    Iedereen staat nu normaal op de lijst.


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    Iedereen staat nu normaal op de lijst.



    wooohoooo


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Scira schreef:
    Iedereen staat nu normaal op de lijst.


    Ikke niee ;p
    Runescript > Bostick


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Ikke niee ;p
    Runescript > Bostick


    Oh, oeps


    16 - 09 - '17

    Hallo daar mensen, laten we er even leven in gaan schoppen!

    Ik heb een aantal spoilers over het derde seizoen die ik nu ga verschuilen onder de spoilerknopjes.
    Het derde seizoen zal overigens uit 16 afleveringen bestaan.

    Clarke en Lexa

    Lexa zal vermoedelijk Clarke in haar leven accepteren, al is dit erg moeilijk voor haar/hun.
    Dit betekend ook dat we Alycia(Lexa) terug zullen zien in het derde seizoen!


    Vechten voor...
    Eerst moesten ze vechten om te overleven, toen moesten ze vechten voor hun vrienden en nu moeten ze vechten voor het bestaan van de mensheid!


    PTSD
    Seizoen 3 zal hier mee beginnen, zo heb ik gelezen. We zijn een tijd verder (weken of maanden weet ik niet precies), maar de PTSD zal er bij vele zijn.


    Flashbacks
    De serie zal meer flashbacks krijgen naar vroeger. Hierin krijgen we waarschijnlijk meer over personages te weten die we nog niet wisten!


    Alie
    Alie; A.L.I.E of kunnen we beter zeggen; A lie? Het is wel duidelijk dat er iets mis is met dit hologram; Zij heeft de wereld zoals wij hem kennen laten eindigen!


    Grounders
    Hoewel Lexa de grounders heeft achtergelaten(verraden volgens hun) krijgen we ze wel te zien in seizoen 3.


    Bellarke
    Het is nog onduidelijk of ze ooit samen komen, maar Jason Rothenberg heeft wel laten vallen dat Bellamy en Clarke een speciale band hebben en ze zeker niet zonder elkaar kunnen. Ze geven te veel om elkaar.


    Dood van...
    Ja, hier wil Jason niets over zeggen, maar het is duidelijk dat we afscheid moeten nemen van een hoofdpersonage, maar wie!?


    Clarke's new look
    Ja mensen, we moeten eraan geloven. Dit is dé nieuwe Clarke



    Jasper
    In het begin van seizoen 3 zal Jasper vooral nog last hebben van liefdesverdriet en woede. Uh-oh~


    Is er hoop voor Jasper en Monty?
    "It's gonna be rough for Jasper," series creator Jason Rothenberg teased on Friday. "Might be awhile till we see another Monty/Jasper high-5."

    However, the two BFFs probably - and luckily - won't be at odd forever.

    "Obviously [that relationship] is going to be very, very strained now going forward and I'm sure we haven't seen the last of it," Rothenberg told Access Hollywood. "I'm sure that things will transpire in the coming season to like push them back together - I hope, anyway."

    Hmm... ik hoop dat het echt goed komt en dat we die high-5's weer te zien krijgen!



    Bedankt voor de moeite die je nam om dit te lezen. Als je iets wilt weten mag je het vragen, dan ga ik het uitzoeken voor jullie! :Y)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 21:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bedankt, echt super dat je al deze research hebt gedaan! Ik kijk nu nog meer uit naar seizoen drie!


    16 - 09 - '17

    Ik ben een nieuwe fan en ik wil erbij (krul)


    Naam: Laura
    Leeftijd: 21
    Personage(s): Jasper, Raven, Lincoln en Wells
    Seizoen: 2
    Ship(s): Bellarke en eh... Octavia & Jasper

    Ik heb deze serie echt pas een maand geleden ontdekt of zo, hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Welkom!
    Je shipt Jactavia, volgens mij ben je de enige, of ik heb niet goed gekeken :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De énige? Iedereen vind Lincoln zeker leuker D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kharjo schreef:
    De énige? Iedereen vind Lincoln zeker leuker D:


    Haha, ik ben een diehard Jonty shipper, dus ik ship Jasper met niemand anders dan Monty :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, inderdaad de eerste Jactavia shipper. Maar ik zet je bij in de lijst, welkom! (:


    16 - 09 - '17

    Jonty schreef:
    (...)

    Haha, ik ben een diehard Jonty shipper, dus ik ship Jasper met niemand anders dan Monty :W


    Oja, dat had ik kunnen raden aan je signature, haha

    @ 'k Moet wel zeggen dat ik me errug speciaal voel nu

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 22:10 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kharjo schreef:
    (...)

    Oja, dat had ik kunnen raden aan je signature, haha

    @ 'k Moet wel zeggen dat ik me errug speciaal voel nu


    En username en profielfoto en profiel :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Plaats mij er dan ook maar bij — nu ik helemaal bij ben met het kijken (en ik niet word verleid door alle spoiler knopjes).

    Naam: Mirte
    Leeftijd: 22
    Personage(s): Jasper & Octavia & Raven
    Seizoen: 2
    Ship(s): Loctavia & Jackativa & Ravick

    (Ja — ik ship Octavia met zowel Jasper als Lincoln. Shoot me.)