• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.




    Die-hard fans:
    Eretria • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en John Murphy. • Loctavia, Bellarke, Ravick •
    Shawn_Mendes • Kelly • 19 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn • Jonty, Clexa •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty • Bellarke •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia • Loctavia, Jonty •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn • Loctavia, Jonty, Bellarke •
    Macabre • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia • Loctavia, Jonty, Bellarke, Mabby, Clexa •
    Reigns • Sylvie • 21 • seizoen 2 • Bellamy, Finn, Jasper, Monty, Octavia, Lincoln, Raven • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Kylo • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke • Loctavia, Bellarke, Mabby, Ravinn •
    Poncho • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper • Loctavia, Flarke •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty • Loctavia, Bellarke •
    gleggie • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty • Jonty, Bellarke, Clexa •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven • Loctavia, Bellarke •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy • Rellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 • Flarke •
    Gunnulfsen • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia • Loctavia , Bellarke •
    Valet • Megan • 17 • Raven, Bellamy, Harper, Clarke • Bellarke, Kabby •
    Amberle • • 21 • seizoen 2 • John Murphy, Bellamy Blake, Clarke Griffin • Loctavia, Bellarke •
    Feyre
    Nia • Cherona • 22 • seizoen 2 • Raven, Octavia, Lincoln, Bellamy, Wick, Lexa • Loctavia, Mabby, Clexa, Ravick •
    Hummies • Gabriëla • 18 • seizoen 2 • Finn, Atom, Bellamy, Wick, Raven, Murphy • Bellarke, Flarke, Ravick, Bellaven, Murphamy •
    Charbonneau • Annemarije • 17 • seizoen 2 • Octavia, Jasper, Bellamy, Raven, Murphy, Lexa • Clexa, Ravick, Jaya •
    Vervain • Romy • 19 • seizoen 2 • Bellamy • Loctavia, Bellarke •
    Vikings • Natas • 25 • seizoen 2 • Bellamy, Octavia, Clarke, Murphy & Nyko • Bellarke, Jonty & Abbyko •
    Neregeb • Noa • 15 • seizoen 2 • John Murphy, Anya, Finn, Lexa en Marcus Kane • Ravick en Bellarke •
    Ceane • - • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Marcus, Lexa en Wick • Bellarke, Ravick en Clexa •
    HalfBloodPrince • Shar • 21 • seizoen 2 • Bellamy & Monty •
    Dorne • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Octavia, Lexa, Marcus & Wick • Bellarke & Ravick •
    Tabai • Laura • 21 • seizoen 2 • Jasper, Raven, Lincoln, Wells • Bellarke, Jactavia •
    Caster • Mirte • 22 • seizoen 2 • Jasper, Octavia & Raven • Loctavia, Jactavia & Ravick •



    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 22:51 ]


    16 - 09 - '17

    Blup.
    Ik twijfel of ik hem nog in wil kleuren of dat ik hem zo laat xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Runescript schreef:
    Blup.
    Ik twijfel of ik hem nog in wil kleuren of dat ik hem zo laat xd



    OMG, JONTY!! DIE TEKENING IS ZO MOOI!
    Ik zou hem zo laten denk ik, anders kom je denk ik ij de problemen met hun haren (;

    [ bericht aangepast op 11 juli 2015 - 17:32 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    (...)

    OMG, JONTY!! DIE TEKENING IS ZO MOOI!
    Ik zou hem zo laten denk ik (;


    Dank je (bloos)
    Ik kan ook een ingekleurde en een zwart-wit versie maken. Deze is ook nog niet af namelijk, de lijnen moeten wat strakker.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Very nice, Kyle!


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    Very nice, Kyle!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH. I am dying! OMGGG. Look who faved it! :D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omgggg. Dat is wel heel erg vet!!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Omgggg. Dat is wel heel erg vet!!


    Ja toch, zat hier te gillen man!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anatomy schreef:
    Omgggg. Dat is wel heel erg vet!!


    16 - 09 - '17


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:



    Oeh nice picture :p
    Waar heb je die vandaan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aawh ik was gisteren bij de episode dat Bellamy en Clarke elkaar weer terugzagen en ze elkaar heel stevig knuffelden en nu ship ik ze nog meer.
    Terwijl ik op Emma en Hook na nog maar weinig mensen echt heb geshipt c;



    En nu kan ik pas maandag weer kijken. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Aawh ik was gisteren bij de episode dat Bellamy en Clarke elkaar weer terugzagen en ze elkaar heel stevig knuffelden en nu ship ik ze nog meer.
    Terwijl ik op Emma en Hook na nog maar weinig mensen echt heb geshipt c;



    En nu kan ik pas maandag weer kijken. :/


    Jaaa Bellarke ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velleity -> Mulleroni


    Pretty is just a pretty word.

    Runescript schreef:
    (...)

    Oeh nice picture :p
    Waar heb je die vandaan?


    Facebook, het is van de Comic Con.


    16 - 09 - '17