• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.




    Die-hard fans:
    Eretria • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en John Murphy. • Loctavia, Bellarke, Ravick •
    Shawn_Mendes • Kelly • 19 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn • Jonty, Clexa •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty • Bellarke •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia • Loctavia, Jonty •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn • Loctavia, Jonty, Bellarke •
    Macabre • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia • Loctavia, Jonty, Bellarke, Mabby, Clexa •
    Reigns • Sylvie • 21 • seizoen 2 • Bellamy, Finn, Jasper, Monty, Octavia, Lincoln, Raven • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Kylo • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke • Loctavia, Bellarke, Mabby, Ravinn •
    Poncho • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper • Loctavia, Flarke •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty • Loctavia, Bellarke •
    gleggie • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty • Jonty, Bellarke, Clexa •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven • Loctavia, Bellarke •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy • Rellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 • Flarke •
    Gunnulfsen • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia • Loctavia , Bellarke •
    Valet • Megan • 17 • Raven, Bellamy, Harper, Clarke • Bellarke, Kabby •
    Amberle • • 21 • seizoen 2 • John Murphy, Bellamy Blake, Clarke Griffin • Loctavia, Bellarke •
    Feyre
    Nia • Cherona • 22 • seizoen 2 • Raven, Octavia, Lincoln, Bellamy, Wick, Lexa • Loctavia, Mabby, Clexa, Ravick •
    Hummies • Gabriëla • 18 • seizoen 2 • Finn, Atom, Bellamy, Wick, Raven, Murphy • Bellarke, Flarke, Ravick, Bellaven, Murphamy •
    Charbonneau • Annemarije • 17 • seizoen 2 • Octavia, Jasper, Bellamy, Raven, Murphy, Lexa • Clexa, Ravick, Jaya •
    Vervain • Romy • 19 • seizoen 2 • Bellamy • Loctavia, Bellarke •
    Vikings • Natas • 25 • seizoen 2 • Bellamy, Octavia, Clarke, Murphy & Nyko • Bellarke, Jonty & Abbyko •
    Neregeb • Noa • 15 • seizoen 2 • John Murphy, Anya, Finn, Lexa en Marcus Kane • Ravick en Bellarke •
    Ceane • - • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Marcus, Lexa en Wick • Bellarke, Ravick en Clexa •
    HalfBloodPrince • Shar • 21 • seizoen 2 • Bellamy & Monty •
    Dorne • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Octavia, Lexa, Marcus & Wick • Bellarke & Ravick •
    Tabai • Laura • 21 • seizoen 2 • Jasper, Raven, Lincoln, Wells • Bellarke, Jactavia •
    Caster • Mirte • 22 • seizoen 2 • Jasper, Octavia & Raven • Loctavia, Jactavia & Ravick •



    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 22:51 ]


    16 - 09 - '17

    Jonty schreef:
    (...)

    En username en profielfoto en profiel :Y)


    Moet ik nu oppassen dat ik Jasper liever met 'n ander zie? Ook wel met Monty, maar niet in de liefde. En Lincoln... hij is awesome, maar ik vind 'm zó eng met Octavia.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha, Mirte, dat is allemaal van seizoen 3 :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caster schreef:
    Plaats mij er dan ook maar bij — nu ik helemaal bij ben met het kijken (en ik niet word verleid door alle spoiler knopjes).

    Naam: Mirte
    Leeftijd: 22
    Personage(s): Jasper & Octavia & Raven
    Seizoen: 2
    Ship(s): Loctavia & Jackativa & Ravick

    (Ja — ik ship Octavia met zowel Jasper als Lincoln. Shoot me.)


    Je staat er bij


    16 - 09 - '17

    Jonty schreef:
    Haha, Mirte, dat is allemaal van seizoen 3 :Y)


    OMFG — That shit is amazing.


    Caster schreef:
    (...)

    OMFG — That shit is amazing.


    I know right. Als je meer dingen wilt weten, vraag het maar. Dan ga ik het opzoeken!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    21 januari begint seizoen 3!


    16 - 09 - '17

    Oeh dat is sneller dan verwacht ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omg yeah! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een tumblr over Jonty gemaakt. Zouden de mensen met tumblr hem willen volgen? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen tumblr maar het ziet er wel tof uit, ook al ship ik ze niet meer c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Ik heb geen tumblr maar het ziet er wel tof uit, ook al ship ik ze niet meer c;


    Niet meer? :o

    Het is meer ook een fanpagina over hun vriendschap trouwens ^^

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 20:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Niet meer? :o

    Het is meer ook een fanpagina over hun vriendschap trouwens ^^

    Ja, dat vind ik ook leuker. Ik zag dat in de beginpost staat dat ik ze wel ship, maar tegenwoordig ben ik een beetje klaar met al die bromance ships. Alsof er geen echte diepe vriendschappen kunnen bestaan zonder romance. Vind dat eigenlijk juist mooier. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Ja, dat vind ik ook leuker. Ik zag dat in de beginpost staat dat ik ze wel ship, maar tegenwoordig ben ik een beetje klaar met al die bromance ships. Alsof er geen echte diepe vriendschappen kunnen bestaan zonder romance. Vind dat eigenlijk juist mooier. c;


    Bromance staat voor broederliefde, dus dat ze elkaar als broers zien, dus meer dan beste vrienden, maar er komt geen liefde aan te pas (:
    Dat is bromance, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Bromance staat voor broederliefde, dus dat ze elkaar als broers zien, dus meer dan beste vrienden, maar er komt geen liefde aan te pas (:
    Dat is bromance, hahah.

    Ja, ik weet dat dat officieel zo is, maar hier op Q kennen ze hier doorgaans die definitie niet. Jammer genoeg. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Ja, ik weet dat dat officieel zo is, maar hier op Q kennen ze hier doorgaans die definitie niet. Jammer genoeg. :')


    Jup, too bad. Hoewel ik wel meer wil zien dan bromance, maar dat ter zijde. Ik weet wat bromance is hahah.
    Maar gewoon schijt hebben aan de mensen die het niet kennen, ik bedoel. Je kiest zelf ervoor en als die mensen andere dingen denken, fuck them :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.