• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.




    Die-hard fans:
    Eretria • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en John Murphy. • Loctavia, Bellarke, Ravick •
    Shawn_Mendes • Kelly • 19 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn • Jonty, Clexa •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty • Bellarke •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia • Loctavia, Jonty •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn • Loctavia, Jonty, Bellarke •
    Macabre • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia • Loctavia, Jonty, Bellarke, Mabby, Clexa •
    Reigns • Sylvie • 21 • seizoen 2 • Bellamy, Finn, Jasper, Monty, Octavia, Lincoln, Raven • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Kylo • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke • Loctavia, Bellarke, Mabby, Ravinn •
    Poncho • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper • Loctavia, Flarke •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty • Loctavia, Bellarke •
    gleggie • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty • Jonty, Bellarke, Clexa •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven • Loctavia, Bellarke •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy • Rellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 • Flarke •
    Gunnulfsen • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia • Loctavia , Bellarke •
    Valet • Megan • 17 • Raven, Bellamy, Harper, Clarke • Bellarke, Kabby •
    Amberle • • 21 • seizoen 2 • John Murphy, Bellamy Blake, Clarke Griffin • Loctavia, Bellarke •
    Feyre
    Nia • Cherona • 22 • seizoen 2 • Raven, Octavia, Lincoln, Bellamy, Wick, Lexa • Loctavia, Mabby, Clexa, Ravick •
    Hummies • Gabriëla • 18 • seizoen 2 • Finn, Atom, Bellamy, Wick, Raven, Murphy • Bellarke, Flarke, Ravick, Bellaven, Murphamy •
    Charbonneau • Annemarije • 17 • seizoen 2 • Octavia, Jasper, Bellamy, Raven, Murphy, Lexa • Clexa, Ravick, Jaya •
    Vervain • Romy • 19 • seizoen 2 • Bellamy • Loctavia, Bellarke •
    Vikings • Natas • 25 • seizoen 2 • Bellamy, Octavia, Clarke, Murphy & Nyko • Bellarke, Jonty & Abbyko •
    Neregeb • Noa • 15 • seizoen 2 • John Murphy, Anya, Finn, Lexa en Marcus Kane • Ravick en Bellarke •
    Ceane • - • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Marcus, Lexa en Wick • Bellarke, Ravick en Clexa •
    HalfBloodPrince • Shar • 21 • seizoen 2 • Bellamy & Monty •
    Dorne • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Octavia, Lexa, Marcus & Wick • Bellarke & Ravick •
    Tabai • Laura • 21 • seizoen 2 • Jasper, Raven, Lincoln, Wells • Bellarke, Jactavia •
    Caster • Mirte • 22 • seizoen 2 • Jasper, Octavia & Raven • Loctavia, Jactavia & Ravick •



    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 22:51 ]


    16 - 09 - '17

    Haha ik ben echt dood na deze episode. :W


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valet schreef:
    Ik ben halverwege de episode...

    WTF BELLAMY WHAT THE HELL. Nee serieus, toen hij ineens die chick zoende. Ik sprong op van mijn stoel en ben serieus gaan ijsberen uit shock. WTF.


    IK LEEF MEE! Ik snap die reactie helemaal! Ik ging wel niet ijsberen, maar ik zat met mijn mond open voor het scherm en ging zo van 'NO FUCK THIS!'


    16 - 09 - '17

    Valet schreef:
    Haha ik ben echt dood na deze episode. :W


    Ik dood met je mee. Hoewel ik me al 2 dagen dood voel, dus doder dan dit kan niet :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    waarom ken ik deze serie niet Ö


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    waarom ken ik deze serie niet Ö


    Zo jammer, je moet zeker kijken!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Zo jammer, je moet zeker kijken!


    lifegoals: the 100 beginnen kijken ;]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    lifegoals: the 100 beginnen kijken ;]


    Jaaaaa!


    16 - 09 - '17

    AtIas schreef:
    (...)

    lifegoals: the 100 beginnen kijken ;]

    Doedoedoedoe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jullie moeten onthouden dat de eerste episode zich iets van drie maanden na de 2e seizoensfinale doet.


    Dus, ja, Bellamy kan al een vriendin hebben. Of zij een rebound is - geen idee.
    En ja, Clarke gaat van de bil met die Ni...(weet ik veel wat) Is dat dan zo raar? - ik dacht de schrijvers het expres met een vrouw hadden gedaan om te benadrukken dat Clarke bi is. Dus nee, geen lesbische uitspattingen
    Is Miller ook niet gay? Ik weet niet of dat confirmed is...
    Ik begrijp Jasper zijn gedrag, maar serieus, laat hem dan niet meegaan of laat hem in de jeep zitten.



    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    Jullie moeten onthouden dat de eerste episode zich iets van drie maanden na de 2e seizoensfinale doet.

    Dus, ja, Bellamy kan al een vriendin hebben. Of zij een rebound is - geen idee.
    En ja, Clarke gaat van de bil met die Ni...(weet ik veel wat) Is dat dan zo raar? - ik dacht de schrijvers het expres met een vrouw hadden gedaan om te benadrukken dat Clarke bi is. Dus nee, geen lesbische uitspattingen
    Is Miller ook niet gay? Ik weet niet of dat confirmed is...
    Ik begrijp Jasper zijn gedrag, maar serieus, laat hem dan niet meegaan of laat hem in de jeep zitten.




    84 dagen later (ja 3 maanden) en het was voor het seizoen begon al bekend. Dus iedereen weet het vast wel :p

    In de boeken zit wel een homoseksueel stel, dus wie weet.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 22:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke, ik ga de serie dus opzoeken bcuz wtf


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    Oke, ik ga de serie dus opzoeken bcuz wtf


    Ja, doen!


    16 - 09 - '17

    IK HEB EEN STREAMSITE GEVONDEN. IK GA MORGEN KIJKEN WOEHOEW.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Iedereen die het zich afvraagd van Miller:
    klik

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 22:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    84 dagen later (ja 3 maanden) en het was voor het seizoen begon al bekend. Dus iedereen weet het vast wel :p

    In de boeken zit wel een homoseksueel stel, dus wie weet.

    Gosh, het verbaast mij gewoon hoe hard iedereen verschoten is dat Bellamy een lief heeft.
    Ik lees de boeken niet. Die wijken wellicht wel af van de tv-show in meerdere elementen? (aka, oa in clexa)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please