• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.




    Die-hard fans:
    Eretria • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en John Murphy. • Loctavia, Bellarke, Ravick •
    Shawn_Mendes • Kelly • 19 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn • Jonty, Clexa •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty • Bellarke •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia • Loctavia, Jonty •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn • Loctavia, Jonty, Bellarke •
    Macabre • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia • Loctavia, Jonty, Bellarke, Mabby, Clexa •
    Reigns • Sylvie • 21 • seizoen 2 • Bellamy, Finn, Jasper, Monty, Octavia, Lincoln, Raven • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Kylo • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke • Loctavia, Bellarke, Mabby, Ravinn •
    Poncho • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper • Loctavia, Flarke •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty • Loctavia, Bellarke •
    gleggie • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty • Jonty, Bellarke, Clexa •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven • Loctavia, Bellarke •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy • Rellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 • Flarke •
    Gunnulfsen • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia • Loctavia , Bellarke •
    Valet • Megan • 17 • Raven, Bellamy, Harper, Clarke • Bellarke, Kabby •
    Amberle • • 21 • seizoen 2 • John Murphy, Bellamy Blake, Clarke Griffin • Loctavia, Bellarke •
    Feyre
    Nia • Cherona • 22 • seizoen 2 • Raven, Octavia, Lincoln, Bellamy, Wick, Lexa • Loctavia, Mabby, Clexa, Ravick •
    Hummies • Gabriëla • 18 • seizoen 2 • Finn, Atom, Bellamy, Wick, Raven, Murphy • Bellarke, Flarke, Ravick, Bellaven, Murphamy •
    Charbonneau • Annemarije • 17 • seizoen 2 • Octavia, Jasper, Bellamy, Raven, Murphy, Lexa • Clexa, Ravick, Jaya •
    Vervain • Romy • 19 • seizoen 2 • Bellamy • Loctavia, Bellarke •
    Vikings • Natas • 25 • seizoen 2 • Bellamy, Octavia, Clarke, Murphy & Nyko • Bellarke, Jonty & Abbyko •
    Neregeb • Noa • 15 • seizoen 2 • John Murphy, Anya, Finn, Lexa en Marcus Kane • Ravick en Bellarke •
    Ceane • - • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Marcus, Lexa en Wick • Bellarke, Ravick en Clexa •
    HalfBloodPrince • Shar • 21 • seizoen 2 • Bellamy & Monty •
    Dorne • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Octavia, Lexa, Marcus & Wick • Bellarke & Ravick •
    Tabai • Laura • 21 • seizoen 2 • Jasper, Raven, Lincoln, Wells • Bellarke, Jactavia •
    Caster • Mirte • 22 • seizoen 2 • Jasper, Octavia & Raven • Loctavia, Jactavia & Ravick •



    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 22:51 ]


    16 - 09 - '17

    Acker schreef:
    Alle delen staan inderdaad op Bol. Maar homecoming inderdaad alleen in het engels. (:


    Jup, ik zit echt te wachten tot hij er in het Nederlands is D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    (...)

    Jup, ik zit echt te wachten tot hij er in het Nederlands is D:


    Ik denk dat ik die pas later ga kopen, de The 100 boeken zeg maar, omdat ik nog heel veel moet lezen. Dus ik hoop dat ze dan in een box zitten en anders koop ik ze gewoon apart. Maar engels is goedkoper, dus ik twijfel of ik ze niet gewoon in het engels ga lezen. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Acker schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik die pas later ga kopen, de The 100 boeken zeg maar, omdat ik nog heel veel moet lezen. Dus ik hoop dat ze dan in een box zitten en anders koop ik ze gewoon apart. Maar engels is goedkoper, dus ik twijfel of ik ze niet gewoon in het engels ga lezen. :'D

    Ik wil ze sowieso nog wel in het Engels hebben, maar omdat ik de eerste in het Nederlands heb, wil ik ze allemaal in dezelfde taal hebben. Als ik die dan klaar heb wil ik ze wel in de originele taal ^^
    Ik heb nu ook de helft van alle Harry Potter boeken in het Engels, dus ik wacht daar ook mee om ze in het Nederlands te kopen tot ik alles gelezen heb, maar aangezien ik het eerste deel nog niet heb moet ik wachten :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, dat's inderdaad wel een goede. Ik heb The Maze Runner gekocht, alle vier de delen en dan hoef ik ze zeg maar niet meer in het Nederlands. :'D
    Dat vind ik dan weer een beetje overbodig voor mij doen.


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb Octavia net gezien in een film. Nou ja, Marie.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Ik heb Octavia net gezien in een film. Nou ja, Marie.


    Tracers? Ik ging echt helemaal los toen ik haar in die trailer zag!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ja ja, ik zit in seizoen 3 :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mechanic schreef:
    (...)

    Tracers? Ik ging echt helemaal los toen ik haar in die trailer zag!


    Geen idee, maar denk het niet. Ze was undercover voor de politie om een verkrachter te pakken. Haar naam was Holly daar in.


    16 - 09 - '17

    Bostick schreef:
    Ja ja, ik zit in seizoen 3 :W


    Met het boek bedoel je? Is het erg? :/
    Ik ben echt bang voor seizoen 3.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Bostick schreef:
    Ja ja, ik zit in seizoen 3 :W


    Zit niet zo te joken, man (cat)


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Geen idee, maar denk het niet. Ze was undercover voor de politie om een verkrachter te pakken. Haar naam was Holly daar in.


    Ooh, een wat oudere film is dat denk ik dan. Tracers is pas net in de bios! Maar dat is altijd zo raar om iemand uit een serie ineens in een film te zien.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mechanic schreef:
    (...)

    Ooh, een wat oudere film is dat denk ik dan. Tracers is pas net in de bios! Maar dat is altijd zo raar om iemand uit een serie ineens in een film te zien.


    Ja. Ik ging echt zo van 'Oh, da's Octavia!' en mijn ouders keken zo raar naar me. Toen zei ik dat ze in The 100 zat, serie die ik altijd kijk en toen begrepen ze het, haha.


    16 - 09 - '17

    Nee echt in seizoen 3. Heb zelfs al mijn eigen poster :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HAHA


    16 - 09 - '17

    Oooooooh my god Kyle! Dat is echt té awesome. Ben je een grounder?

    Dylazing schreef:
    (...)

    Ja. Ik ging echt zo van 'Oh, da's Octavia!' en mijn ouders keken zo raar naar me. Toen zei ik dat ze in The 100 zat, serie die ik altijd kijk en toen begrepen ze het, haha.


    Lolll, dat heb ik ook zooo vaak.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )