• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.




    Die-hard fans:
    Eretria • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en John Murphy. • Loctavia, Bellarke, Ravick •
    Shawn_Mendes • Kelly • 19 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn • Jonty, Clexa •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty • Bellarke •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia • Loctavia, Jonty •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn • Loctavia, Jonty, Bellarke •
    Macabre • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia • Loctavia, Jonty, Bellarke, Mabby, Clexa •
    Reigns • Sylvie • 21 • seizoen 2 • Bellamy, Finn, Jasper, Monty, Octavia, Lincoln, Raven • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Kylo • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke • Loctavia, Bellarke, Mabby, Ravinn •
    Poncho • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper • Loctavia, Flarke •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty • Loctavia, Bellarke •
    gleggie • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty • Jonty, Bellarke, Clexa •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven • Loctavia, Bellarke •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy • Rellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 • Flarke •
    Gunnulfsen • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia • Loctavia , Bellarke •
    Valet • Megan • 17 • Raven, Bellamy, Harper, Clarke • Bellarke, Kabby •
    Amberle • • 21 • seizoen 2 • John Murphy, Bellamy Blake, Clarke Griffin • Loctavia, Bellarke •
    Feyre
    Nia • Cherona • 22 • seizoen 2 • Raven, Octavia, Lincoln, Bellamy, Wick, Lexa • Loctavia, Mabby, Clexa, Ravick •
    Hummies • Gabriëla • 18 • seizoen 2 • Finn, Atom, Bellamy, Wick, Raven, Murphy • Bellarke, Flarke, Ravick, Bellaven, Murphamy •
    Charbonneau • Annemarije • 17 • seizoen 2 • Octavia, Jasper, Bellamy, Raven, Murphy, Lexa • Clexa, Ravick, Jaya •
    Vervain • Romy • 19 • seizoen 2 • Bellamy • Loctavia, Bellarke •
    Vikings • Natas • 25 • seizoen 2 • Bellamy, Octavia, Clarke, Murphy & Nyko • Bellarke, Jonty & Abbyko •
    Neregeb • Noa • 15 • seizoen 2 • John Murphy, Anya, Finn, Lexa en Marcus Kane • Ravick en Bellarke •
    Ceane • - • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Marcus, Lexa en Wick • Bellarke, Ravick en Clexa •
    HalfBloodPrince • Shar • 21 • seizoen 2 • Bellamy & Monty •
    Dorne • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Octavia, Lexa, Marcus & Wick • Bellarke & Ravick •
    Tabai • Laura • 21 • seizoen 2 • Jasper, Raven, Lincoln, Wells • Bellarke, Jactavia •
    Caster • Mirte • 22 • seizoen 2 • Jasper, Octavia & Raven • Loctavia, Jactavia & Ravick •



    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 22:51 ]


    16 - 09 - '17

    Yeah usernames van achternamen rule :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes, they do!


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:
    Yes, they do!


    :D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Yeah usernames van achternamen rule :Y)


    They are the best. :d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avgeropoulos schreef:
    (...)

    They are the best. :d


    Yeahh :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sluit de rest maar subtiel buiten, thanks... (N)

    Grapje!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 21:58 ]


    16 - 09 - '17

    Mechanic, Megan, en ik hadden echt een leuk idee in gedachten; Een the 100 meeting. Ik moet hier wel nog van alles voor uitwerken etcetera, maar dat lijkt ons wel een heel leuk idee. Hoe staan jullie daar tegenover? We willen dan zo iets van een marathon dag houden waarin we zoveel mogelijk The 100 gaan kijken. What about you.
    Sowieso moeten er dan een topic voor komen, want er zitten heel wat verborgen fans op Q, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En dan heb je dat probleem weer dat ik van België ben ;(


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    En dan heb je dat probleem weer dat ik van België ben ;(


    Je zou vast wel mogen overnachten bij een van ons ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Je zou vast wel mogen overnachten bij een van ons ^^


    Dat doe ik nooit, dus zit er ook niet in, zeker ook omdat ik nu werk. Best jammer. Ik wil graag naar zoveel meetingen, maar dat kan dus niet.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Dat doe ik nooit, dus zit er ook niet in, zeker ook omdat ik nu werk. Best jammer. Ik wil graag naar zoveel meetingen, maar dat kan dus niet.


    Oh, dat is erg jammer (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja ;s


    16 - 09 - '17

    N'aww, Sylvie.
    Ik zat eraan te denken om het dan bij mij thuis te doen, want dat is in Rotterdam en denk ik wel redelijk centraal nog? Behalve als er iemand centraler woont waarbij het kan, of course. En dan op een dag waarop mijn ouders en zusjes weg zijn, dus dan kunnen jullie ook blijven slapen mocht dat nodig zijn hoor!
    Het lijkt me wel echt onwijs leuk om met een groepje een marathon te houden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I am in!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mechanic schreef:
    N'aww, Sylvie.
    Ik zat eraan te denken om het dan bij mij thuis te doen, want dat is in Rotterdam en denk ik wel redelijk centraal nog? Behalve als er iemand centraler woont waarbij het kan, of course. En dan op een dag waarop mijn ouders en zusjes weg zijn, dus dan kunnen jullie ook blijven slapen mocht dat nodig zijn hoor!
    Het lijkt me wel echt onwijs leuk om met een groepje een marathon te houden.


    Jup en anders woon ik in Purmerend (20 min van A.dam af, haha) ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.