• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.




    Die-hard fans:
    Eretria • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en John Murphy. • Loctavia, Bellarke, Ravick •
    Shawn_Mendes • Kelly • 19 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn • Jonty, Clexa •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty • Bellarke •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia • Loctavia, Jonty •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn • Loctavia, Jonty, Bellarke •
    Macabre • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia • Loctavia, Jonty, Bellarke, Mabby, Clexa •
    Reigns • Sylvie • 21 • seizoen 2 • Bellamy, Finn, Jasper, Monty, Octavia, Lincoln, Raven • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Kylo • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke • Loctavia, Bellarke, Mabby, Ravinn •
    Poncho • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper • Loctavia, Flarke •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty • Loctavia, Bellarke •
    gleggie • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty • Jonty, Bellarke, Clexa •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven • Loctavia, Bellarke •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy • Rellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 • Flarke •
    Gunnulfsen • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia • Loctavia , Bellarke •
    Valet • Megan • 17 • Raven, Bellamy, Harper, Clarke • Bellarke, Kabby •
    Amberle • • 21 • seizoen 2 • John Murphy, Bellamy Blake, Clarke Griffin • Loctavia, Bellarke •
    Feyre
    Nia • Cherona • 22 • seizoen 2 • Raven, Octavia, Lincoln, Bellamy, Wick, Lexa • Loctavia, Mabby, Clexa, Ravick •
    Hummies • Gabriëla • 18 • seizoen 2 • Finn, Atom, Bellamy, Wick, Raven, Murphy • Bellarke, Flarke, Ravick, Bellaven, Murphamy •
    Charbonneau • Annemarije • 17 • seizoen 2 • Octavia, Jasper, Bellamy, Raven, Murphy, Lexa • Clexa, Ravick, Jaya •
    Vervain • Romy • 19 • seizoen 2 • Bellamy • Loctavia, Bellarke •
    Vikings • Natas • 25 • seizoen 2 • Bellamy, Octavia, Clarke, Murphy & Nyko • Bellarke, Jonty & Abbyko •
    Neregeb • Noa • 15 • seizoen 2 • John Murphy, Anya, Finn, Lexa en Marcus Kane • Ravick en Bellarke •
    Ceane • - • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Marcus, Lexa en Wick • Bellarke, Ravick en Clexa •
    HalfBloodPrince • Shar • 21 • seizoen 2 • Bellamy & Monty •
    Dorne • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Octavia, Lexa, Marcus & Wick • Bellarke & Ravick •
    Tabai • Laura • 21 • seizoen 2 • Jasper, Raven, Lincoln, Wells • Bellarke, Jactavia •
    Caster • Mirte • 22 • seizoen 2 • Jasper, Octavia & Raven • Loctavia, Jactavia & Ravick •



    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 22:51 ]


    16 - 09 - '17

    Ik zal even kijken hoe lang het met de trein duurt en wat het kost.
    Hoe noemt het dichtste station, Megan?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 22:24 ]


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Ik zal even kijken hoe lang het met de trein duurt en wat het kost.
    Hoe noemt het dichtste station, Megan?


    Rotterdam Centraal denk ik?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat gaat 'm niet worden. Drie uur en een kwartier op de trein zitten vind ik niet erg, maar tot over de 60 euro moeten betalen? Nee, dankje ;s


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Dat gaat 'm niet worden. Drie uur en een kwartier op de trein zitten vind ik niet erg, maar tot over de 60 euro moeten betalen? Nee, dankje ;s


    Zestig euro? o.O


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Zestig euro? o.O


    Jep. Er zijn verschillende bedragen zag ik en de goedkoopste voor een enkele reis van 24.95 euro. Dus dat zou me sowieso al bijna 50 euro kosten. Maar er staat ook zo'n melding dat je niet altijd moet rekenen dat die bedragen en treinen altijd kloppen. Er stonden dus ook veel duurdere bij.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Jep. Er zijn verschillende bedragen zag ik en de goedkoopste voor een enkele reis van 24.95 euro. Dus dat zou me sowieso al bijna 50 euro kosten. Maar er staat ook zo'n melding dat je niet altijd moet rekenen dat die bedragen en treinen altijd kloppen. Er stonden dus ook veel duurdere bij.


    Wew. Ik ben heel blij dat ik een studenten OV heb en hierdoor in het weekend met korting reis en doordeweeks gratis. Ik had anders ook vijftig euro moeten betalen voor elke keer heen én terug van mijn vriend D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Wew. Ik ben heel blij dat ik een studenten OV heb en hierdoor in het weekend met korting reis en doordeweeks gratis. Ik had anders ook vijftig euro moeten betalen voor elke keer heen én terug van mijn vriend D:


    Zoiets hebben wij hier dus niet.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Zoiets hebben wij hier dus niet.


    Helemaal niet? Dan valt Nederland eigenlijk wel mee denk ik xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar goed, zijn er mensen die bepaalde data door willen geven zodat ik deze in het topic als suggesties kan plaatsen? ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Helemaal niet? Dan valt Nederland eigenlijk wel mee denk ik xd


    Nope, nooit dat ik geweten heb. Maar hier is het ook wel best duur. Ooit moest ik een kwartier met de trein reizen, wel heen en terug en dat was ook €6.40 voor een stom treinkaartje.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Nope, nooit dat ik geweten heb. Maar hier is het ook wel best duur. Ooit moest ik een kwartier met de trein reizen, wel heen en terug en dat was ook €6.40 voor een stom treinkaartje.


    Het OV is hier ook best wel duur, vandaar ook die regeling voor de studenten volgens mij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Het OV is hier ook best wel duur, vandaar ook die regeling voor de studenten volgens mij.


    Wel handig.


    16 - 09 - '17

    Opzich lijkt het mij wel leuk, but scary en stuff.


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:
    Opzich lijkt het mij wel leuk, but scary en stuff.


    Valt heel erg mee. Ik was super zenuwachtig voor de Amsterdam meeting een paar jaar geleden, maar het bleek super leuk te zijn ^-^
    En waarschijnlijk wordt dit niet zo'n grote groep waardoor het nog minder eng is, geloof me =3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb vaak genoeg gemeet. Het gaat mij om het reizen en onbekende plaatsen.. Dusja.. ik zou graag willen, maar ik moet even kijken.


    Danmarks Dynamite.