• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.




    Die-hard fans:
    Eretria • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en John Murphy. • Loctavia, Bellarke, Ravick •
    Shawn_Mendes • Kelly • 19 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn • Jonty, Clexa •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty • Bellarke •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia • Loctavia, Jonty •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn • Loctavia, Jonty, Bellarke •
    Macabre • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia • Loctavia, Jonty, Bellarke, Mabby, Clexa •
    Reigns • Sylvie • 21 • seizoen 2 • Bellamy, Finn, Jasper, Monty, Octavia, Lincoln, Raven • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Kylo • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke • Loctavia, Bellarke, Mabby, Ravinn •
    Poncho • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper • Loctavia, Flarke •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty • Loctavia, Bellarke •
    gleggie • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty • Jonty, Bellarke, Clexa •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven • Loctavia, Bellarke •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy • Rellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 • Flarke •
    Gunnulfsen • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia • Loctavia , Bellarke •
    Valet • Megan • 17 • Raven, Bellamy, Harper, Clarke • Bellarke, Kabby •
    Amberle • • 21 • seizoen 2 • John Murphy, Bellamy Blake, Clarke Griffin • Loctavia, Bellarke •
    Feyre •
    Nia • Cherona • 22 • seizoen 2 • Raven, Octavia, Lincoln, Bellamy, Wick, Lexa • Loctavia, Mabby, Clexa, Ravick •
    Hummies • Gabriëla • 18 • seizoen 2 • Finn, Atom, Bellamy, Wick, Raven, Murphy • Bellarke, Flarke, Ravick, Bellaven, Murphamy •
    Charbonneau • Annemarije • 17 • seizoen 2 • Octavia, Jasper, Bellamy, Raven, Murphy, Lexa • Clexa, Ravick, Jaya •
    Vervain • Romy • 19 • seizoen 2 • Bellamy • Loctavia, Bellarke •
    Vikings • Natas • 25 • seizoen 2 • Bellamy, Octavia, Clarke, Murphy & Nyko • Bellarke, Jonty & Abbyko •
    Neregeb • Noa • 15 • seizoen 2 • John Murphy, Anya, Finn, Lexa en Marcus Kane • Ravick en Bellarke •
    Ceane • - • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Marcus, Lexa en Wick • Bellarke, Ravick en Clexa •
    HalfBloodPrince • Shar • 21 • seizoen 2 • Bellamy & Monty •
    Dorne • 18 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Octavia, Lexa, Marcus & Wick • Bellarke & Ravick •
    Tabai • Laura • 21 • seizoen 2 • Jasper, Raven, Lincoln, Wells • Bellarke, Jactavia •
    Caster • Mirte • 22 • seizoen 2 • Jasper, Octavia & Raven • Loctavia, Jactavia & Ravick •



    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    • Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt. •
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 22:51 ]


    16 - 09 - '17

    Chavez schreef:
    (...)
    Gosh, het verbaast mij gewoon hoe hard iedereen verschoten is dat Bellamy een lief heeft.
    Ik lees de boeken niet. Die wijken wellicht wel af van de tv-show in meerdere elementen? (aka, oa in clexa)



    De boeken zijn niets vergeleken met de serie. :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FUCK YOU JASON. FUCK YOU.

    “New relationships begin, old relationships end, things change. That struck me as an interesting thing to do and to explore for [Bellamy]. This [Bellamy/Gina] relationship will motivate [Bellamy] going forward. I assume the ‘Bellarke-rs’ won’t be happy, but no one is happy all the time. Eventually, they will be.” - Jason Rothenberg (x)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Bostick schreef:
    Iedereen die het zich afvraagd van Miller:
    klik


    Link fixed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb de aflevering ook eindelijk kunnen kijken!


    Er gebeurde best veel in de aflevering en het is natuurlijk ook meer een soort set up voor de rest van het seizoen, dus mijn overall verwachtingen neem ik mee naar de volgende aflevering.
    Het is dan wel drie maand, maar sommige dingen voelen nogal rushed aan, zoals Bell's nieuwe vriendinnetje en Clarke die opeens het bed in duikt met die chick... Ben benieuwd hoe ze der haar trouwens geverfd heeft, want in de promo voor volgende episode heeft ze gewoon weer blond haar...

    Uch... Ik heb echt de pest aan Jaha...
    Ik vond de scene in de auto wel leuk, wanneer alles even helemaal in orde lijkt als ze dat nummer zingen.
    Murphy... Is just Murphy en ik mag hem opzicht wel.
    Jasper, what are you doing man! Ik snap het dat je rouwt om je vriendin, maar om je zo te gedragen, ervoor zorgt dat je keel bijna word doorgesneden en zomaar mensen aan valt omdat ze toevallig iets vasthebben wat van een mountainmen is geweest is niet cool. (N)

    Meh, de feels!

    Oeh Nathan, met je unnamed boyfriend. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Heb de aflevering ook eindelijk kunnen kijken!


    Er gebeurde best veel in de aflevering en het is natuurlijk ook meer een soort set up voor de rest van het seizoen, dus mijn overall verwachtingen neem ik mee naar de volgende aflevering.
    Het is dan wel drie maand, maar sommige dingen voelen nogal rushed aan, zoals Bell's nieuwe vriendinnetje en Clarke die opeens het bed in duikt met die chick... Ben benieuwd hoe ze der haar trouwens geverfd heeft, want in de promo voor volgende episode heeft ze gewoon weer blond haar...

    Uch... Ik heb echt de pest aan Jaha...
    Ik vond de scene in de auto wel leuk, wanneer alles even helemaal in orde lijkt als ze dat nummer zingen.
    Murphy... Is just Murphy en ik mag hem opzicht wel.
    Jasper, what are you doing man! Ik snap het dat je rouwt om je vriendin, maar om je zo te gedragen, ervoor zorgt dat je keel bijna word doorgesneden en zomaar mensen aan valt omdat ze toevallig iets vasthebben wat van een mountainmen is geweest is niet cool. (N)

    Meh, de feels!

    Oeh Nathan, met je unnamed boyfriend. (:

    Rode bessen, zo kleurt ze haar haar.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    (...)
    Rode bessen, zo kleurt ze haar haar.

    Dacht inderdaad al zoiets.


    Credendo Vides

    Bostick > Shawn_Mendes, because this guys songs are too accurate, damn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deze scene was best leuk, omdat ze even alles vergaten c:
    SPOILER AFLEVERING 1 S 3!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik pas de beginpost later aan.


    16 - 09 - '17

    Wil je gelijk mijn stukje even aanpassen, Sylvie? :3

    Savages • Megan • Bellamy, Clarke, Jasper en Raven • Ravick •

    Valet • Megan • 17 • Raven, Bellamy, Harper, Clarke • Bellarke, Kabby •


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kabby? Als in Kane en Abby? Kane is toch Marcus zijn achternaam?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 21:23 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Kabby? Als in Kane en Abby? Kane is toch Marcus zijn achternaam?


    Klopt! Dat is de ship naam die ik op Tumblr vaak voorbij zien komen.
    Is het iets anders? O.O


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valet schreef:
    (...)

    Klopt! Dat is de ship naam die ik op Tumblr vaak voorbij zien komen.
    Is het iets anders? O.O


    Gewoon Mabby dacht ik?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Gewoon Mabby dacht ik?


    Marcus and Abby

    Relationship Information
    Nicknames: Kabby, Abacus


    Van The 100 Wikia. Hehehe. Dus het is toch Kabby denk ik?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valet schreef:
    (...)

    Van The 100 Wikia. Hehehe. Dus het is toch Kabby denk ik?


    Vreemd, iedereen had hier gewoon Mabby, ik heb ook niet ander geweten. Ik snap ook niet zo goed waarom je Kane zou nemen om te shippen als zijn voornaam Marcus is, maar goed. Ik zet bij jou wel Kabby dan en dan is de beginpost weer in orde.

    Edit: Kan iemand anders een nieuw topic openen?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17