• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II, III
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: I

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16
    - Lucy Ginerva Weasley • Gereserveerd • Yakamoz 1.7
    - Louis Gabriël Weasley • Gereserveerd • Little_Liars 1.7
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Gereserveerd • Cafune 1.18
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Meisje • Gereserveerd • Equine
    - Meisje • Gereserveerd • Croodle

    Zesde jaars Stop op zesde jaars!
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Lysander Alexander Scamander • Gereserveerd • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Rebecca Indigo Patrickson • Gereserveerd • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Marty Drake Dawson • Gereserveerd • SteveRogers 1.10
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Felix Ezio Chase • Shawn 2.2

    Zevende jaars Stop op zevende jaars!
    - James Sirius Potter • Gereserveerd • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Fred Weasley • Gereserveerd • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 2.1
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • Gereserveerd • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack • Gereserveerd • Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Matthew Sean Mckenzie • Gereserveerd • VladiFerr 2.4
    - Cassia Lancaster • Croodle 2.5
    - Eugene Terrance Roe • Guarnere 2.5
    - Brooklynn Clementé • Gereserveerd • Shawn 2.6



          • Invullijstje •
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:



          • Faceclaims •
    Francisco Lachowski • Mamihlapinatapa
    Daria Sidorchuck • Mamihlapinatapa
    Erin Heatherton • Mamihlapinatapa
    Sophie Turner • Hephaestus
    Toby Hemingway • Hephaestus
    Logan Lerman • Fortis
    Sasha Pieterse • Little_Liars
    Magdalena Zalejska • Fyrgebraec
    Sean O'Pry • Psychopaths
    Barbara Palvin • Psychopaths
    Austin Butler • Little_Liars
    Kaya Scodelario • Yakamoz
    Joey Graceffa • Robind19
    Karen Gillan • Fortis
    Candice Swanepoel • CaptianKush
    Roshon Fegan• Hephaestus
    Gregg Sulkin • Psychopaths & Mamihlapinatapa
    Jessica Parker Kennedy • Little_Liars
    Evan Peters • Fortis
    Ashe Maree • VladiFerr
    Dylan O'Brien • Solange
    Shawn Mendes • Shawn
    Ash Stymest • Guarnere


          • Quidditch teams •
    Quidditch commentator
    Cassia Lancaster • Croodle

    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Gereserveerd • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Gereserveerd • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Gereserveerd • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Gereserveerd • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Gereserveerd • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Gereserveerd • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater: Meisje • Gereserveerd • Croodle
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Gereserveerd • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Gereserveerd • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Gereserveerd • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Gereserveerd • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Gereserveerd • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Gereserveerd • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year: Meisje • Gereserveerd • Croodle
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Gereserveerd • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Gereserveerd • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - Personages zitten in het vijfde, zesde of zevende jaar.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.
    - Houd geslacht en afdeling zo gelijk mogelijk.
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveer eerst een personage voordat je een rol aanmaakt, dit is om vergissingen te voorkomen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 16:45 ]


    -

    Little_Liars schreef:
    (...)

    In mijn oogpunt werd er op een indirecte weg 'ja' gezegd en daarom staat dat er. Morgen op de computer haal ik jet weg, gezien mijn mobiel bijna iedere post wel verpest.
    Ik denk dat we elkaar wat verkeerd hebben begrepen, mijn excuses.


    En t tis weer ok ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Naam:

    Matthew 'Matt' Sean Mckenzie
    Matthew: Gift of god - Hebrew
    Sean: God is gracious - Irish
    Mckenzie - son of Kenneth, born of fire, handsome - Scottish







    Leeftijd:
    18 winters jong, 12 december Sagittarius
    Hij is geboren op een koude, winternacht. In de auto! Zijn ouders reden toentertijd naar zijn oma en plotseling waren zijn moeders vliezen gebroken. Binnen twee uur was hij geboren en toen pas had de ambulance hen gevonden. Het leek wel magisch hoe snel het kleine jongetje was geboren.

    Bloedstatus:
    Muggle born, zijn vader sleutelt aan auto's en zijn moeder werkt in een kinderdagverblijf waar Matt wel eens helpt in zijn vrije zomers. Hij kan hierdoor ook goed met kleine kinderen overweg. Toen hij de brief kreeg voor Hogwarts, vielen wel een paar dingen op zijn plek. Het soms verdwijnen en dan op het dak uitkomen of simpelweg soms dingen te laten bewegen zonder ze aan te raken (paar centimeter). Eerst dacht hij dat het een grap was en trok hij zich er niks van aan. Toen kreeg hij een brief die kon praten, die hem onmiddellijk ontbood naar de WegIsWeg en zo is Matt een tovenaar geworden.

    Afdeling:
    Ravenclaw, dit kwam niet echt als een verrassing. Matt is slim en wilt altijd onnodige feitjes weten. Stiekem is hij ook echt een boekenwurm, maar dat laat hij niet snel zien aan mensen. Hij had ook in Slytherin gepast, maar hij had toch die ene procent Ravenclaw meer.
    “I'll love you,
    the best way I know how”


    "I don't care"


    Go to hell for heavens sake"


    "I can be nice,
    when you deserve it."


    "Fine..."


    Innerlijk:

    Als er iets is wat Matt is, dan is het wel koppig. Als je hem ook maar iets verbied, ziet hij dat juist als een aansporing om het wel te doen. Niemand kan hem er dan nog meestal uitpraten. Hierdoor ontstaan ook sommige ideeën van hem. Die kunnen van knettergek tot normaal gaan. Hij heeft een mest up gevoel voor humor en kan soms uren doorgaan. Hij heeft door zijn humor een zware, sarcastische tong ontwikkeld en maakt hier veel gebruik van. Zelfs bij professoren deinst hij niet terug om soms sarcastisch uit te vallen. Hierdoor mag hij soms wel eens nakomen, simpelweg omdat hij de docent te slim af was.
    Hij is erg sociaal aangelegd en kan van de meeste saaie bedoeningen een feest maken. Hij is een goede prater en kan zo vaak mensen voor zijn verhalen winnen. Hij praat dan ook heel veel. Soms moeten mensen hem gewoon een hand voor de mond leggen om hem te laten stoppen met praten. Het is soms om gek van te worden. Matt heeft het zelf nooit zo goed door, omdat hij niet eens vindt dat hij veel praat. Pas als hij er later aan terug denkt, snapt hij waarom de rest zo deed. Ondanks dat hij heel sociaal is heeft hij toch last van bindingsangst. Hij heeft geprobeerd om een vriendin lang te houden, maar het idee dat ze hem verlaat of hem toch niks vindt knaagt zo erg, dat hij het meestal snel uitmaakt. Hoewel hij toch zoekt naar de liefde, is het nu vooral van de één naar de andere. Hij heeft het schuldgevoel al een tijdje weggestopt en doet nu of het de normaalste zaak in de wereld is.
    Naast dit heeft hij wel een hart, maar hij durft het gewoon niet te laten zien. Hij komt altijd op voor mensen als ze worden gekleineerd of worden gepest. Hij heeft een oprechte haat aan pesters en je wilt Matt niet als je vijand. Hij maakt je leven zuur op een onaangename manier. Hij is dan ook soms iets té beschermend als het op zijn vrienden aankomt. Zijn vrienden iets minder, omdat hij weet dat zij zich wel oké kunnen redden, maar zijn vriendinnen zijn soms iets te geiriteerd door zijn bezorgdheid.
    Hij heeft dus wel een softe kant, maar die word alleen gezien als hij op breken staat. Iets wat amper gebeurd.
    Hij is een sportfanaat en hierdoor erg competitive. Hij wilt het liefste winnen en kan hierdoor soms sluw spelen, niet vals, maar toch. Hij kan wel tegen zijn verlies, omdat hij weet dat als hij is verslagen, hij aan bepaalde punten moet gaan werken die dus nog niet perfect zijn. Als het op sport aankomt is hij dus een erge perfectionist.
    Matt kiest altijd heel goed zijn echte vrienden uit. Hij vindt dat iemand het moet verdienen om een vriend te zijn. Hierdoor bestudeert hij eerst vaak mensen, voordat hij ze aanspreekt. Hij wil vooral een persoon waar hij op kan rekenen. Hierdoor kan hij voor onbekende mensen soms koud, gevoelloos en niet geïnteresseerd overkomen. Veel maakt hem dat niet uit. Zo ziet hij ook gelijk wie er blijft en wie er weggaat.
    Hij is ook een 'I don't give a fuck' persoon. Hij is losbandig door zijn koppigheid en zoekt daardoor altijd het gevaar en avontuur op. Hierdoor komt hij wel eens in de problemen waar hij op het eind altijd om moet lachen. Veel mensen zeggen dan wel is dat hij straks nog word geschorst, maar hij zit er niet mee. Hij weet dat het niet gebeurd, omdat hij zich er altijd wel kan uitkletsen.
    Hij is ook een beetje een alternatieve jongen. In de muggle wereld luistert hij naar Alternatieve bands en oude rock. Veel muggle vrienden vinden hem hierdoor soms een beetje raar of gek. Hij heeft dan ook niet meer heel veel vrienden daar. Hij doet ook in die wereld wat hij zelf wilt en kan soms een enorme heisa veroorzaken. Nu hij oud genoeg is, mag hij zijn toverstok buiten school gebruiken en hij is er dol op. Hij haalt kattenkwaad uit en jaagt zijn moeder soms de stuipen op het lijf. Hij krijgt dan vaak een paar flinke meppen, waardoor hij alleen maar meer moet lachen. Als mensen gemeen tegen hem zijn, laat hij soms snel een spin op hen neerzakken en kijkt dan van een afstandje toe. Doordat dit soort dingen vaak bij Matt in de buurt gebeuren, vinden de meesten hem überhaupt raar. De kinderen in het kinderdagverblijf vinden hem juist geweldig en hierdoor is Matt vaak bij hen in de zomers. Hij vertelt ze dan verhalen die hij zelf heeft meegemaakt of anderen die hij kent. De kinderen zien het als sprookjes, maar hij weet wel beter.
    Helaas voor hem is hij soms nog wel eens zwaar onhandig en kan van alles laten vallen. Hij botst ook vaak tegen deuren, muren of meubilair aan, tot genot van zijn medeleerlingen of ouders. Er wordt dan ook vaak om gelachen als hij weer eens een enorme blauwe plek heeft op zijn been.
    Doordat hij vroeger ook al zo koppig was als nu, heeft hij meerdere keren iets gebroken. Zijn linkerarm, linkervoet, rechter pink en zijn linker sleutelbeen. Hij zag het altijd als een trofee als hij weer eens naar het ziekenhuis moest en als mensen op zijn gips gingen schrijven, was hij door het dolle heen. De leukste teksten verschenen op zijn linkervoet, want dat was gebeurd op school toentertijd. Hij was uitgedaagd om van het dak af te springen en tuurlijk moest hij even laten zien dat hij dat durfde. Iedereen op school vond het hilarisch dat zo'n kleine dreumes van zes van een dak sprong en hierdoor kreeg hij de meest leuke teksten. Hij heeft al zijn gipsen nog op zijn kamer staan en vindt het soms leuk om de teksten terug te lezen. Daarbij is hij altijd blij geweest dat hij een tovenaar was en ook heel trots. Het enige jammere was dat hij het nooit aan zijn (nu oude) vrienden kon vertellen in de muggle wereld. Hij kon het alleen aan zijn ouders vertellen en daar hield het wel ongeveer op.
    Alhoewel hij dus een hartenbreker is, hij heeft wel een tijdje een echte relatie gehad. Hieruit bleek dat hij dus eigenlijk als de dood was voor relaties. Hij weet zelf niet echt waar het vandaan komt, aangezien zijn ouders een goede en gezonde relatie hebben en hij nooit echt een slechte heeft gezien. Het is gewoon niet aan hem besteed. Iets wat hij soms lastig vindt. Hij wil gewoon een normale jongen zijn die een leuke vriendin heeft. Die hij blij en gelukkig kan maken, maar hij is gewoon niet zo aangelegd. Misschien dat hij nu wel die ene persoon vindt die hem kan overhalen dat hij wel degelijk zo is, maar hij ziet het nog lang niet gebeuren. Niet omdat hij er niet in gelooft, eerder omdat hij niet in zichzelf gelooft en hij het gewoon niet ziet gebeuren als hij het zou moeten doen. Ergens vindt hij het vrijgezellenleven wel fijn, maar het knaagt soms gewoon te erg. Matt is naast een grote sportfan, ook nog eens een grote dierenvriend. Hij is dol op elk soort dier dat er bestaat, behalve de meeste reptielen, dat vindt hij maar niks. Hij vindt het altijd fijn om bij ze te zijn en zondert zich dan nog wel eens af in de uienvleugel of in de bossen.

    Uiterlijk

    Matt heeft een goed jongens postuur. Niet dat hij nou op een meisje lijk, maar hij is wel gespierd op de goede plekken. Nergens zit een laagje buikvet of iets in die richting. Hiervoor traint hij te hard. Zijn gezicht is volgens zijn oma een kunstwerk. Hij kan er altijd wel om lachen, maar neemt het niet echt heel serieus.
    Hij heeft een sterke kaaklijn die goed te zien is. Het loopt door tot aan zijn oren die een middelmatige grote hebben. Niet te groot, maar ook niet te klein. Hij heeft een rechte neus, die bijna even strak is als zijn kaaklijn en daarboven zitten twee kastanjebruine ogen. De licht en donkere kleuren lopen in elkaar op en geven zo een mengelmoes van bruin. In de zon lijkt het wel eens goud en dat vindt hij altijd geinig. Alsof je oogkleur zo veranderd. Hij krijgt ook wel eens vaak de vraag of hij gouden ogen heeft en dan mag hij weer eens uit gaan leggen dat het gewoon door de zon komt.
    Hij heeft niet al te lange wimpers en bruine wenkbrauwen boven zijn ogen zitten. Zijn haar is licht en donkerbruin door elkaar heen vermengd en zit altijd wel een beetje omhoog door het gebruik van gel.
    Soms doet hij er zelfs niks aan, omdat het gewoon lekker ruig zit door het slapen.
    Veel tijd aan zijn uiterlijk besteed hij niet. Hij is altijd veel drukker bezig met andere dingen, dan met zichzelf.
    Hij heeft een lengte van 1,86 meter, maar is niet een lange slungel. Hij heeft altijd geleerd goed rechtop te lopen en steekt zo makkelijk boven de meesten uit.
    Hij heeft altijd een rechte rug en zijn schouders staan altijd goed naar achteren. Krom zitten is niks voor hem en hij zit daarom ook altijd recht.

    Geschiedenis:
    X

    Relaties:
    Aeroline Cadence Salvatore - Goede vrienden

    Caleb Brody Hughes - Beste vriend

    Extra:
    X

    Patronus:
    Een kraai. Ergens lief, maar vooral schuw als het aankomt op nieuwe dingen.

    Toverstok:

    Mahoniehout, 28 centimeter, eenhoorn haar.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 7:43 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    oeh I like him and his looks ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:
    oeh I like him and his looks ^^.


    He's beautiful omfg


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb Kaya afgerond, en zal aan het speeltopic beginnen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik voel me nu wat bitchy, maar laat die bijrol maar zitten. De laatste tijd ben ik zelf wat moe en zo, bloedarmoede en te weinig vitamine D o.a, en ik heb dan geen zin om mezelf te moeten dwingen om een rol te maken en te posten. Dus ja, ik houd het maar bij mijn drie rollen gezien die al af zijn.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Little_Liars schreef:
    Ik voel me nu wat bitchy, maar laat die bijrol maar zitten. De laatste tijd ben ik zelf wat moe en zo, bloedarmoede en te weinig vitamine D o.a, en ik heb dan geen zin om mezelf te moeten dwingen om een rol te maken en te posten. Dus ja, ik houd het maar bij mijn drie rollen gezien die al af zijn.


    Okay (:


    take me back to the basics and the simple life

    Het speeltopic!


    take me back to the basics and the simple life

    WACHT WACHT WACHT IS DAT XAVIER DOLAN <3.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ga morgen nog Robin af maken. Mijn klasgenoot wilt een ABN check voor me doen. Sorry dat zo lang duurt. drukte school. was op een kamp

    Kan ik dan toch nog een zevendejaars Gryffindor meisje krijgen?


    She was always looking for more..

    Croodle schreef:
    Kan ik dan toch nog een zevendejaars Gryffindor meisje krijgen?


    Sure ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik update zo de beginpost even.


    -

    Naam: Robin Tigrisblack

    Leeftijd: Hij is 17 jaar en geboren op 19 juli.

    Bloedstatus: Robin is een volboed. Hij is er trots op. Het is niet zo da hij mudbloed haat. Maar hem lijkt het gewoon niks om anders te zijn dan zijn ouders.

    Afdeling: Zwadderich. Hij wenste altijd om in zwadderich te komen. Puur omdat zijn vader er vroeger ook zat. En hij hoopte op die manier zijn vader trots te maken. De sorteerhoed zou hem hier waarschijnlijk geplaatst hebben omdat hij vals en sluw kan zijn.





    Innerlijk:
    ‘Ik kan gek en aardig doen. Maar als ik je niet mag. Heb je een probleem,’ een zin waar Robin dol op is; omdat deze hem perfect uitdrukt. Als Robin zich in vijf woorden moest omschrijven zouden de woorden zijn: aardig, rechtvaardig, vals, sluw en slim. Hij is pas aardig als je aardig tegen hem doet, en je volgens hem zijn vriendelijkheid verdient. Ook is hij rechtvaardig, zelfs als zijn eigen afdeling erdoor punten verliest en dat hij zou krijgen door zijn eigen afdelingsgenoten te verraden, zodra ze de regels overtreden. of als hij zelf gesnapt word het niet ontkent. . Hij kan vals zijn: meestal als hij Zwerkbal speelt, of iemand voor zich heeft staan die hij niet mag. Hij kan namelijk soms smerige trucjes uithalen met Zwerkbal. Zoals tussen de andere seeker en de snaai door te vliegen. Of aan een beater te vragen op de andere seeker te mikken. maar ook simpele trucjes. ineens remmen. of ineens de andere afsnijden. De reden dat hij sluw zei, is door de zwerkbal trucjes. Hij beschouwt zichzelf dus ook slim. Natuurlijk niet superslim maar ook niet oliedom.
    Hij heeft een paar min punten. Hij is bijvoorbeeld snel geïrriteerd bijvoorbeeld als je blijft ontkennen, Okal is het duidelijk dat jij het was. Of als je tegen hem liegt. Als hij iemand leuk vind stottert hij ook, wat hij normaal niet doet en dan vooral in de buurt van de desbetreffende persoon. Soms is hij ook beetje naïef, daardoor kan hij soms niet zien dat iemand liegt of een smoesje vertelt. Heel soms is hij arrogant en neerbuigend en als hij zo doet - doet hij dat om dezelfde redenen als dat hij vals doet. Namelijk dat je het dan verdient volgens hem. En natuurlijk is zijn valsheid ook een punt. want soms is hij gewoon onterecht vals. Bijvoorbeeld als iemand perrongelijk iets van hem sloopt.

    Uiterlijk: (FC: Joey Graceffa)
    Robin is vrij lang. Om precies te zijn 1 meter en 93 centimeter. Veder is zijn lichaam niet dik, maar vrij dun. Hij is licht gespierd en dan vooral in zijn armen. Zijn huidskleur kan soms vrij licht overkomen. Wanneer er felle lampen zijn. Of als het donker is in de ruimte en er een lampje op hem word gericht. Robin heeft bruin haar, dat omhoog staat door gel. Wanneer hij geen gel draagt, heeft hij een pet op en heel soms heeft hij zijn haar los hangen. Dan hangt een deel ervan in zijn gezicht. Hij heeft vrij dunne wenkbrauwen. Zijn ogen zijn licht blauw gekleurd.
    Zijn kleding is buiten zijn school uniform om vrij simpel. Meestal draagt hij een shirt of hemd, met een spijkerbroek en gympen. Op zijn hoofd draagt hij soms een muts of pet als hij geen zin om zijn haar in model te brengen. Hij draagt soms ook een ketting waar de eerste snaai aan hangt die hij ooit heeft gevangen. Waar een paar touwtjes om heen zitten. Een soort van ronde houder.


    Geschiedenis: de geschiedenis van Robin is niet slecht. Deze heeft slechts een slechte kant. Zijn ouders zijn namelijk gescheiden vlak na zijn geboorten. Hier heeft hij echter niet onder geleden. Robin woonde bij zijn vader. die ging hertrouwen toen hij een jaar was. Zijn vader trouwde met een andere volbloed heks. Robin heeft haar altijd als zijn echte moeder gezien. Toen hij 11 jaar oud was kreeg hij te horen over Zweinstein en dat hij er heen mocht gaan. Later toen hij 14 was speelde hij voor het eerst Zwerkbal. In zijn dorp waar hij vandaan kwam was dit namelijk niet mogelijk, want de kans dat dreuzels hen dan zouden spotten was te groot. Op zijn leeftijd van 14 jaren oud ving hij voor het eerst de snaai en wilde hij steeker worden van Zwadderich. Dit was in de zomervakantie bij vrienden. Ze hadden een potje zwerkbal gedaan met een paar oude ballen. De snaai was een oude snaai van zijn vader.Op zijn 15e probeerde hij in het team te komen. Wat hem de eerste keer niet lukte.Er was een jongen van 17 bijna 18 die het toen werd. Hij werd dat jaar wel prefect. Op zijn 16ee probeerde hij het weer. De vorige seeker was van school. En hij werd de nieuwe. Nu zijn we bij zijn 17de. zijn laatste jaar op zweinstein. Is hij weer de seeker.En laatste jaar prefect.
    Extra: Robin is een seeker en prefect van Zwadderich.

    Is dit zo beter

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 14:46 ]

    Robind19 schreef:
    Naam: Robin Tigrisblack

    Leeftijd: Hij is 17 jaar en geboren op 19 juli.

    Bloedstatus: Robin is een volboed. Hij is er trots op. Het is niet zo da hij mudbloed haat. Maar hem lijkt het gewoon niks om anders te zijn dan zijn ouders.

    Afdeling: Zwadderich. Hij wenste altijd om in zwadderich te komen. Puur omdat zijn vader er vroeger ook zat. En hij hoopte op die manier zijn vader trots te maken. De sorteerhoed zou hem hier waarschijnlijk geplaatst hebben omdat hij vals en sluw kan zijn.





    Innerlijk:
    ‘Ik kan gek en aardig doen. Maar als ik je niet mag. Heb je een probleem,’ een zin waar Robin dol op is; omdat deze hem perfect uitdrukt. Als Robin zich in vijf woorden moest omschrijven zouden de woorden zijn: aardig, rechtvaardig, vals, sluw en slim. Hij is pas aardig als je aardig tegen hem doet, en je volgens hem zijn vriendelijkheid verdient. Ook is hij rechtvaardig, zelfs als zijn eigen afdeling erdoor punten verliest en dat hij zou krijgen door zijn eigen afdelingsgenoten te verraden, zodra ze de regels overtreden. of als hij zelf gesnapt word het niet ontkent. . Hij kan vals zijn: meestal als hij Zwerkbal speelt, of iemand voor zich heeft staan die hij niet mag. Hij kan namelijk soms smerige trucjes uithalen met Zwerkbal. Zoals tussen de andere seeker en de snaai door te vliegen. Of aan een beater te vragen op de andere seeker te mikken. maar ook simpele trucjes. ineens remmen. of ineens de andere afsnijden. De reden dat hij sluw zei, is door de zwerkbal trucjes. Hij beschouwt zichzelf dus ook slim. Natuurlijk niet superslim maar ook niet oliedom.
    Hij heeft een paar min punten. Hij is bijvoorbeeld snel geïrriteerd bijvoorbeeld als je blijft ontkennen, Okal is het duidelijk dat jij het was. Of als je tegen hem liegt. Als hij iemand leuk vind stottert hij ook, wat hij normaal niet doet en dan vooral in de buurt van de desbetreffende persoon. Soms is hij ook beetje naïef, daardoor kan hij soms niet zien dat iemand liegt of een smoesje vertelt. Heel soms is hij arrogant en neerbuigend en als hij zo doet - doet hij dat om dezelfde redenen als dat hij vals doet. Namelijk dat je het dan verdient volgens hem. En natuurlijk is zijn valsheid ook een punt. want soms is hij gewoon onterecht vals. Bijvoorbeeld als iemand perrongelijk iets van hem sloopt.

    Uiterlijk: (FC: Joey Graceffa)
    Robin is vrij lang. Om precies te zijn 1 meter en 93 centimeter. Veder is zijn lichaam niet dik, maar vrij dun. Hij is licht gespierd en dan vooral in zijn armen. Zijn huidskleur kan soms vrij licht overkomen. Wanneer er felle lampen zijn. Of als het donker is in de ruimte en er een lampje op hem word gericht. Robin heeft bruin haar, dat omhoog staat door gel. Wanneer hij geen gel draagt, heeft hij een pet op en heel soms heeft hij zijn haar los hangen. Dan hangt een deel ervan in zijn gezicht. Hij heeft vrij dunne wenkbrauwen. Zijn ogen zijn licht blauw gekleurd.
    Zijn kleding is buiten zijn school uniform om vrij simpel. Meestal draagt hij een shirt of hemd, met een spijkerbroek en gympen. Op zijn hoofd draagt hij soms een muts of pet als hij geen zin om zijn haar in model te brengen. Hij draagt soms ook een ketting waar de eerste snaai aan hangt die hij ooit heeft gevangen. Waar een paar touwtjes om heen zitten. Een soort van ronde houder.


    Geschiedenis: de geschiedenis van Robin is niet slecht. Deze heeft slechts een slechte kant. Zijn ouders zijn namelijk gescheiden vlak na zijn geboorten. Hier heeft hij echter niet onder geleden. Robin woonde bij zijn vader. die ging hertrouwen toen hij een jaar was. Zijn vader trouwde met een andere volbloed heks. Robin heeft haar altijd als zijn echte moeder gezien. Toen hij 11 jaar oud was kreeg hij te horen over Zweinstein en dat hij er heen mocht gaan. Later toen hij 14 was speelde hij voor het eerst Zwerkbal. In zijn dorp waar hij vandaan kwam was dit namelijk niet mogelijk, want de kans dat dreuzels hen dan zouden spotten was te groot. Op zijn leeftijd van 14 jaren oud ving hij voor het eerst de snaai en wilde hij steeker worden van Zwadderich. Dit was in de zomervakantie. Hij deed een potje zwerkbal met vrienden. En zijn vader had voor het potje een nieuwe snaai gekocht. Op zijn 15e probeerde hij in het team te komen. Wat hem de eerste keer niet lukte. Er was een jongen van 17 bijna 18 die het toen werd. Hij werd dat jaar wel prefect. Op zijn 16ee probeerde hij het weer. De vorige seeker was van school. En hij werd de nieuwe. Nu zijn we bij zijn 17de. zijn laatste jaar op zweinstein. Is hij weer de seeker.En laatste jaar prefect.
    Extra: Robin is een seeker en prefect van Zwadderich.

    Is dit zo beter


    Het is beter dan eerst ja. Maar hij kan niet op zijn veertiende random Quidditch gaan spelen en de snitch vangen en pas op zijn zestiende seeker worden. Je mag namelijk Quiditch spelen als je in het team zit. Daarbij heeft de school geen team waar hij in kan komen, enkel de afdelingen.


    take me back to the basics and the simple life