• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    GandalfTheSexy • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Neighbourhood • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Sadist • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    TOMLlNSON • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Shank • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Velleity • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Wrestler • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Dylazing • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Larkin • Kyle • IJsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 20 •
    Aatrox • Erieka • - • 19 •
    Maxilena • Ilona • Chocolademelk • 15 •



    Song of the Night: Sun Is Shining - Axwell /\ Ingrosso

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 14 juni.
    - Rani met Years & Years - Memo
    - Rani met Saltwater Room - Owl City
    - Rani met Monster (DotEXE dubstep remix) - Meg and Dia
    - Erieka met You Get What You Give - New Radicals
    - Kyle met We don't make the wind blow - The Common Linnets
    - Kim met Closer - Tegan and Sara
    - Sylvie met Sparks - Hilary Duff
    - Sylvie met Body Talk - Foxes
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 18:45 ]


    16 - 09 - '17

    Shore schreef:
    (...)
    1 mei is Dag van de Arbeid en dat is een nationale feestdag in België.

    Ah, wil ik ook wel :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    (...)
    Ah, wil ik ook wel :W

    Ja inderdaad, maar wij hebben dan weer feestdagen die niet in België tellen als 5 mei - Bevrijdingsdag.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, maar wij hebben dan weer feestdagen die niet in België tellen als 5 mei - Bevrijdingsdag.

    Ah ja, ik vind die dagen echt een beetje té. We hebben zo veel vrije dagen in april en mei, die mogen er van mij wel weer af. Hoewel het nu in de vakantie valt en het daarom wel weer beter is :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    (...)
    Ah ja, ik vind die dagen echt een beetje té. We hebben zo veel vrije dagen in april en mei, die mogen er van mij wel weer af. Hoewel het nu in de vakantie valt en het daarom wel weer beter is :W

    Ik had het ook wat prettiger gevonden als er vrije dagen waren in juni, maar dat kunnen we helaas niet veranderen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Ik had het ook wat prettiger gevonden als er vrije dagen waren in juni, maar dat kunnen we helaas niet veranderen.

    Ja, juni is een ruk door.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 18:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    (...)
    Ja, juni is een ruk door.

    En juni is alweer de laatste volle maand dat ik naar school moet.
    Waarom gaat de tijd zo snel?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    En juni is alweer de laatste volle maand dat ik naar school moet.
    Waarom gaat de tijd zo snel?


    Ik vind het heerlijk, hahah. De vakantie mag lekker traag zijn ook (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    (...)

    Ik vind het heerlijk, hahah. De vakantie mag lekker traag zijn ook (:

    Van vakanties vind ik juist dat ze heel snel gaan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Van vakanties vind ik juist dat ze heel snel gaan.


    Ja, ze gaan te snel :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn buurjongen had laatst z'n eindexamengala van school en ik ben toch aardig jaloers op al die foto's die ik voorbij zag komen.
    Ja, ik had een Kerstgala, maar de enige twee goede vriendinnen die ik had in mijn klas gingen niet, dus ging ik ook niet.
    Mijn vriend zal volgend jaar wel een gala hebben, omdat hij dan in het laatste jaar zit van het vwo. Ik wil dan graag met hem mee als introducee, maar hij heeft me ongeveer een jaar geleden een keer verteld dat hij niet naar z'n gala zou gaan. Dat vind ik erg jammer, omdat ik toch graag een keer naar zo'n gala wil.
    Niet dat ik een jurk zou dragen, denk ik, omdat ik een grote hekel heb aan dat soort kledingstukken. Maar het gaat om het idee.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vond het galabal van onze school wel leuk.


    16 - 09 - '17

    Aw Kim :c
    Ik hoop dat je vriend zich zal bedenken!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil namelijk alleen naar een gala, als er ook mensen zijn waar ik graag mee op trek en die ook graag met mij optrekken.
    Anders krijg je weer zo'n 'Oh, Kim, staat er ook bij. Ik had d'r helemaal niet gezien'-effect en daar heb ik geen zin in.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 22:56 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik blijf van dit lied houden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik verveel me... ;(


    16 - 09 - '17