• heyy, ik ben de laatste tijd veel bezig met (tv) series :P
    maar nu raak ik een beetje aan het einde van mijn lijstje, weten jullie een paar 'must watch' ?
    ik zit ook een beetje te twijfelen of ik game of thrones en doctor who zal gaan kijken.
    ik heb veel goede dingen gehoord over doctor who.

    ik keek vooral the walking dead, dexter, hannibal en nog een paar.


    You can't not look cool with a crossbow.

    American. Horror. Story. Het is geweldig en je word gelukkiger als je het kijkt. (cat)

    Verder is dit een MT. want ik heb geen series meer. :'D


    wat was dit ookalweer

    Jaaaa doctor who! En Supernatural :--)

    American Horror Story is inderdaad heel goed ^^. Voor de rest misschien: Orphan Black, Forever, How To Get Away With Murder en Supernatural.


    Seasons will change, but I shall remain

    The Returned, Supernatural, Orphan Black, The 100, Teen Wolf en Once Upon A Time zijn echte aanraders. Mocht je over een van die series vragen hebben stel je ze maar haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Series waarvan ik vind dat eigenlijk iedereen ze gezien zou moeten hebben, zijn In The Flesh, Veronica Mars en Buffy the Vampire Slayer. Parks and Recreation en The 100 zijn ook geweldig. :9~
    Oh, en Agent Carter, maar daarvoor heb je wel wat context nodig van de Captain America films.

    De eerste vier seizoenen van New Who (de serie van Doctor Who die in 2005 is begonnen, met Doctors Nine, Ten en Eleven) zijn erg leuk. ^^ Daarna vind ik het persoonlijk wat minder worden, tot het punt waar ik eigenlijk ben gestopt met kijken. Ik weet dus niet heel zeker of ik dat nog zou durven aan te raden, al zijn er aan de andere kant ook nog steeds heel veel mensen die dat wel volmondig zouden doen.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 19:35 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Arrow, the flash, gotham en DareDevil (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    How to get away with murder, Teen Wolf en Once Upon A Time heb ik gezien of ben ik nog mee bezig : P
    buffy the vampire slayer keek ik op tv, maar toen ie gestopt was daarop wist ik niet meer waar ik gebleven was dus ben ik ook gestopt :\
    en supernatural lijkt me best gaaf tbh, ik denk dat ik daar wel mee begin.

    forever moet ik zowiezo ook kijken


    You can't not look cool with a crossbow.

    Homan schreef:
    Jaaaa doctor who! En Supernatural :--)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    game of trones is een erg leuke en spannende serie zeker kijken. Ook een echte aanrader is Under the Dome. Revolution vind ik ook fantastisch maar daar komt geen nieuw seizoen van dus krijg je een openeind en dat is jammer.

    The 100!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Hier komt mijn lijst van geziene series en series die ik nog wil zien: AHUM

    Supernatural
    American Horror Story
    The Flash
    Arrow
    Once Upon a Time
    Game of Thrones
    Teen Wolf
    The Tomorrow People
    Agents of SHIELD
    The Walking Dead
    Smash
    Band of Brothers
    Glee
    Gotham
    Sherlock
    Vikings
    Under The Dome
    Breaking Bad
    Agent Carter
    Turn


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fringe, Castle, Modern Family, Supernatural. Zelf heb ik Game of Thrones tot en met seizoen vier gekeken en het is een mooie serie, maar ik kijk hem niet meer omdat ik er chagrijnig van word haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Pretty Little Liars, The 100 (ook al is hij zo vaak genoemd), Young & Hungry is wel grappig.


    16 - 09 - '17

    The flash, Under the dome, The 100, Merlin


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sherlock, Skins, The Musketeers, Downton Abbey naast behoorlijk wat series die al genoemd zijn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.