• WELKOM IN HET SPAMTOPIC.
    *Dramatisch achtergrond muziekje.*

    × Leonie × Fyrgebraec × 14 ×
    × Marjolein × Lypophrenia × 14 ×
    × Julie × Revolutionary × 12 ×
    × Marie × Malachai × 14 ×
    × Ilona × Hephaestus × 15 ×
    × Floor × Waterhouse × 13 ×
    × Carianne × Equine × 11 ×
    × Yu × Psychopaths × 13 ×
    × Laura × Croodle × 15 ×
    × Xantha × Guarnere × 14 ×
    × Anaïs × Iraious × 16 ×
    × Romée × Roms × 15 ×
    × Sha're × Shawn × 13 ×
    × Xanthe × Esca × 16 ×
    × Leah × Headey × 14 ×
    × Jente × Mamihlapinatapa × 14 ×
    × Julia × Anencephalous × ? ×
    × Qing × Uptown × 15 ×





                U
                ×
                N
                ×
                I
                ×
                T
                ×
                Y

    Username claims
    × Xanthe × Culpeper/Woodhull/Culper ×

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 20:26 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat is er Eef?
    Ugh dat moment dat je denk al een begin te hebben van een hoofdstuk en dat het gewoon in je hoofd zit *great*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb geen idee :')
    Ik voel me gewoon bleeeeeergh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Headey schreef:
    (...)

    Oh, oké. (: Ik voel me echt de enige die alles tienduizend keer naleest en dan nog twijfelt, lol. Ik verstuur mijn aanmeldingsformulieren meestal maar op de dag zelf. ^^

    Als ik hem niet meteen verstuur verkloot ik hem vaak nog meer :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil mijn naam veranderen. Meh. Ik heb genoeg credits voor GM, maar ik wil niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    Ik wil mijn naam veranderen. Meh. Ik heb genoeg credits voor GM, maar ik wil niet.

    Ik wil al twee jaar opnieuw een GM maar ik kan geen credits kopen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    (...)
    Ik wil al twee jaar opnieuw een GM maar ik kan geen credits kopen :'D


    Ik had er nog veel over van toen ik er gekocht had, en inmiddels is er een vroegere vriendin van Q gestopt, en ik heb toen 60 of 80 credits van haar gekregen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I looooooooooooove this song *o*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    (...)

    Ik had er nog veel over van toen ik er gekocht had, en inmiddels is er een vroegere vriendin van Q gestopt, en ik heb toen 60 of 80 credits van haar gekregen :')

    Wauw, gimme gimme gimme D: Ik zit me echt al anderhalf jaar te irriteren aan het feit dat ik moet wachten om mijn username te wisselen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Maar ik twijfel er zelf over :'D
    Ik ben zo iemand, dat is echt op alles waarop je geld hebt, ik wil nooit 0 hebben :') (spelletjes en van die dingen he :'))


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Headey schreef:
    (...)

    Oh, oké. (: Ik voel me echt de enige die alles tienduizend keer naleest en dan nog twijfelt, lol. Ik verstuur mijn aanmeldingsformulieren meestal maar op de dag zelf. ^^


    Haha ik heb m echt een uur laten staan en echt 600x over gelezen I guess en uiteindelijk ben ik gwn gestopt met twijfelen en had ik van ah fuck it. Ws word ik m toch niet.


    I just caught the wave in your eyes

    Coachella schreef:
    Maar ik twijfel er zelf over :'D
    Ik ben zo iemand, dat is echt op alles waarop je geld hebt, ik wil nooit 0 hebben :') (spelletjes en van die dingen he :'))

    Haha ik wil op league ook nooit 0RP hebben :'D. Ze moeten hier eigenlijk is paysafe invoeren (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    (...)
    Haha ik wil op league ook nooit 0RP hebben :'D. Ze moeten hier eigenlijk is paysafe invoeren (cat)


    Of zo'n systeem als op apps; als je per dag 1 of meerdere reclames krijgt, krijg je per reclame die je kijkt 1 of 2 credits. Op die manier is dat meer geld dankzij reclame, en hebben meer mensen kans op credits.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    (...)

    Of zo'n systeem als op apps; als je per dag 1 of meerdere reclames krijgt, krijg je per reclame die je kijkt 1 of 2 credits. Op die manier is dat meer geld dankzij reclame, en hebben meer mensen kans op credits.

    Ja, maar paysafe is een betaalmiddel bedoeld voor minderjarige jongeren en die kan je overal ter wereld normaal ook kopen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    (...)
    Ja, maar paysafe is een betaalmiddel bedoeld voor minderjarige jongeren en die kan je overal ter wereld normaal ook kopen.


    Maar ik heb geen geld :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Esca schreef:
    (...)
    Ja, maar paysafe is een betaalmiddel bedoeld voor minderjarige jongeren en die kan je overal ter wereld normaal ook kopen.


    Is dat je bankkaart? Je weet wel, zo'n kaart waar je maar kunt uitgeven wat erop staat, geen creditkaart.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried