• WELKOM IN HET SPAMTOPIC.
    *Dramatisch achtergrond muziekje.*

    × Leonie × Fyrgebraec × 14 ×
    × Marjolein × Lypophrenia × 14 ×
    × Julie × Revolutionary × 12 ×
    × Marie × Malachai × 14 ×
    × Ilona × Hephaestus × 15 ×
    × Floor × Waterhouse × 13 ×
    × Carianne × Equine × 11 ×
    × Yu × Psychopaths × 13 ×
    × Laura × Croodle × 15 ×
    × Xantha × Guarnere × 14 ×
    × Anaïs × Iraious × 16 ×
    × Romée × Roms × 15 ×
    × Sha're × Shawn × 13 ×
    × Xanthe × Esca × 16 ×
    × Leah × Headey × 14 ×
    × Jente × Mamihlapinatapa × 14 ×
    × Julia × Anencephalous × ? ×
    × Qing × Uptown × 15 ×





                U
                ×
                N
                ×
                I
                ×
                T
                ×
                Y

    Username claims
    × Xanthe × Culpeper/Woodhull/Culper ×

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 20:26 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jep, Leah en Xanthe moeten in feite nog inbreken bij me. ;-;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ^Dit zijn mijn prioriteiten ATM:
    Hoofdstuk schrijven voor CE
    Hoofdstuk schrijven voor Enslaved
    RPG post schrijven
    Beginpost updaten

    Dan komen de inbraken pas. Btw ik weet je ww niet meer :'D

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 3:21 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Uptown schreef:
    Jep, Leah en Xanthe moeten in feite nog inbreken bij me. ;-;


    Dan mag je me wel even eerst je ww geven - en Xanthe ook, want eigenlijk wil ik bij haar wel inbreken, hehe, want anders wordt het nogal moeilijk, lol. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het is te vroeg.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zou iemand hier straks even mijn aanmelding voor de bèta-verkiezingen willen nalezen op inhoud? (En als jullie spelfouten zien staan, zeg het ook maar, want ik heb het zelf nog niet nagekeken, doe ik pas als het helemaal klaar is en ik klaar ben om het te versturen, anders zit ik er echt gewoon eeuwen aan bezig.)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil wel, maar ik ga straks weg en ik weet niet wanneer D:

    &omg, ik zit echt aan 150 musicals :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik suck echt in dit soort aanmeldingsformulieren invullen dus misschien kan iemand anders je beter helpen :'). Ik ben echt bang dat er honderd spelfouten in mijn brief staan.


    I just caught the wave in your eyes

    Headey schreef:
    Zou iemand hier straks even mijn aanmelding voor de bèta-verkiezingen willen nalezen op inhoud? (En als jullie spelfouten zien staan, zeg het ook maar, want ik heb het zelf nog niet nagekeken, doe ik pas als het helemaal klaar is en ik klaar ben om het te versturen, anders zit ik er echt gewoon eeuwen aan bezig.)

    Sure ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bedankt, beide! Ik zal het, als ik klaar ben met mijn derde vraag (want de vierde is toch nee), doorsturen! En Yu, ik wil het anders wel eens nakijken voor je, hoor. Fouten vinden bij jezelf is fucking moeilijk, ik spreek uit ervaring. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Headey schreef:
    Bedankt, beide! Ik zal het, als ik klaar ben met mijn derde vraag (want de vierde is toch nee), doorsturen! En Yu, ik wil het anders wel eens nakijken voor je, hoor. Fouten vinden bij jezelf is fucking moeilijk, ik spreek uit ervaring. ^^

    Stuur maar doe als je klaar bent :Y) Ik doe het dan nog voor ik aan Enslaved schrijf :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Headey schreef:
    Bedankt, beide! Ik zal het, als ik klaar ben met mijn derde vraag (want de vierde is toch nee), doorsturen! En Yu, ik wil het anders wel eens nakijken voor je, hoor. Fouten vinden bij jezelf is fucking moeilijk, ik spreek uit ervaring. ^^


    Ik heb m al verstuurd :x.


    I just caught the wave in your eyes

    Pfft. Me is tired :')


    take me back to the basics and the simple life

    Psychopaths schreef:
    (...)

    Ik heb m al verstuurd :x.

    Hehe dat had ik gisteren ook :Y) maar ach ja. Als je door de eerste ronde komt met die aanmelding is alles in orde :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Blaaaaaaaargh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Psychopaths schreef:
    (...)

    Ik heb m al verstuurd :x.


    Oh, oké. (: Ik voel me echt de enige die alles tienduizend keer naleest en dan nog twijfelt, lol. Ik verstuur mijn aanmeldingsformulieren meestal maar op de dag zelf. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried