• Goedenavond kindertjes,

    Ik moet voor het vak Engels een presentatie houden van 8 tot 10 minuten. Het onderwerp moet gerelateerd zijn aan mijn studie (Technische Commerciële Textielkunde (mocht je twijfelen aan wat je wilt studeren, het is echt een toffe opleiding) aan Saxion in Enschede (place to be).)
    Oke in ieder geval, het moet dus te maken hebben met de modewereld of andere textiel, denk aan meubelstoffen, kogelvrije vesten, et cetera.

    Nu ben ik echt super slecht in het verzinnen van een onderwerp. Het moet natuurlijk wel interessant zijn, maar ik wil het liefst dat het een onderwerp is, waar ik gemakkelijk informatie van kan vinden (#lui)

    Zelf zat ik te denken aan de Fashionweeks of Plus Size Modellen, maar andere ideeën zijn ook echt welkom!
    Nu weet ik dat jullie echt supercreatief zijn, dus please help deze blonde god uit de put

    Bye xo Jacco


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het eerste waar ik aan kan denken zijn inderdaad de Fashionweeks. Of is er niet zoiets totally in op dit moment waar je het over kan doen?


    16 - 09 - '17

    De hoofddoeken/sluiers van Islamitische vrouwen :D!
    Daar heb je ook allerlei verschillende soorten van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kindertjes? Ik ben een volwassene, tss.

    Maar de ideeën boven mij, zijn zeer goed eigenlijk, haha.


    wat was dit ookalweer

    Kylie Jenner lips.


    i put the fun in funeral

    ABS zal wel geen textiel zijn (cat) (aka acrylonitrilbutadieenstyreen en ja ik kan dat woord uitspreken) haha. Maar nee, idk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Maak kleding voor een hele gekke subcultuur zoals ganguro, of Seapunk ofzo

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 9:28 ]