• Binnenkort ga ik op vakantie naar Venetië en een beetje shoppen tijdens de vakantie hoort er natuurlijk bij :Y)
    Om alvast wat voorpret te beleven, zocht ik op welke winkels er te vinden zijn, maar echt veel resultaat kreeg ik niet. Natuurlijk is de h&m er te vinden, maar de rest van mijn favoriete ketens werden moeilijker.
    Is er hier iemand die een beetje weet wat er zoal in Venetië te vinden is qua winkels?

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 19:07 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Venezië? Waar ligt dat nou weer. (cat)
    Volgens mij bedoel je Venetië.


    Your make-up is terrible

    Venetië bedoelde je hihi

    Ik ben daar ook geweest, zelf had ik bijna de ervaring dat ik Door de straten van de weg is weg van de harry potter wereld liep er was zelfs een bezemstelen winkel.

    Verder ben ik eigenlijk niet hele grote winkel ketens tegen gekomen. Maar ik weet ook niet waar jij naar toe gaat in Venetië :Y)
    er zijn hele lekkere bakkers en heel heel heel veel winkels waar je heel heel heel dure maskers kan kopen en kleding winkels die normale mensen niet kunnen betalen. Ook zijn er echt normale toeristen winkels

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 17:31 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Zelf nog nooit in Venetië geweest, wil er wel eens heen D: Neem me mee in je koffer!

    Veel plezier! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben er maar één middagje geweest, maar van wat ik ervan heb gezien, moet je er niet heen gaan voor het shoppen. Tenzij je van plan was naar Prada en Chanel te gaan althans, want die vind je er wel.


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    Venezië? Waar ligt dat nou weer. (cat)
    Volgens mij bedoel je Venetië.


    Oops, het is een mix van Venetië en Venezia, hehe. Ik bedoel dat dus inderdaad :')


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik ben een tijdje geleden in Venetië geweest, en ze hadden er heel veel kleine leuke winkeltjes, waar je prima kon shoppen. Er zaten wel een paar grotere ketens, maar niet heel veel.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Als je echt wilt shoppen, dan moet je naar Milaan gaan en niet Venetië :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fineman schreef:
    Als je echt wilt shoppen, dan moet je naar Milaan gaan en niet Venetië :')


    Aha, volgens mij is dat drie uur verder, dus dat gaat 'm niet helemaal worden. Als er niet zoveel is, is dat jammer. Nou ja, we hebben een camping met alles erop en eraan dus dat belooft al veel voor een geweldige vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 10:48 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Je moet niet naar Venetië gaan om te shoppen in je favoriete winkelketens. Dan kun je net zo goed thuis blijven en naar het dichtsbijzijnde winkelcentrum wandelen <_<

    Ga wel naar de ponte di Rialto tho. Daar zitten ook winkeltjes als ik het me goed herinner. Naar Murano gaan is ook cool, daar zitten flink wat hele goeie glasblazers.


    quidquid excusatio prandium pro

    Zoals mensen hier al zeiden, moet je niet naar Venetië om te shoppen (tenzij je van creepy poppen die aan touwtjes in de lucht hangen en maskers houd), het is vooral sfeer proeven, de kerk bekijken en in de gondel varen wat je daar doet.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    DrDashy schreef:
    Je moet niet naar Venetië gaan om te shoppen in je favoriete winkelketens. Dan kun je net zo goed thuis blijven en naar het dichtsbijzijnde winkelcentrum wandelen <_<

    Ga wel naar de ponte di Rialto tho. Daar zitten ook winkeltjes als ik het me goed herinner. Naar Murano gaan is ook cool, daar zitten flink wat hele goeie glasblazers.


    Ja haha, dat is waar :c

    Nou ja, dat klinkt inderdaad ook wel cool ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Uptown schreef:
    Zelf nog nooit in Venetië geweest, wil er wel eens heen D: Neem me mee in je koffer!

    Veel plezier! (:


    † Love? I want to sleep.